וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות שיש רק לנו: מה לילי קולינס מחזיקה בתיק האיפור?

מפורסמות ארצנו כבר ענו על שאלון הטיפוח של וואלה! אופנה, אבל הפעם יש לנו אורחת מיוחדת: לילי קולינס, כוכבת "אמילי בפריז", שופכת את כל סודות הביוטי. אז איזה מוצרים היא מחזיקה בתיק האיפור, מהו טריק היופי שלה ושאלת השאלות - סניקרס או עקבים?

טריילר הסדרה "אמלי בפריז"/נטפליקס

אין מישהי שלא נשאבה בחודש האחרון לבינג' של "אמילי בפריז" בכיכובה של לילי קולינס. השחקנית הצעירה, בת 31, ממש לא חדשה בנוף ומחזיקה ברזומה מפואר של סרטים וסדרות, אך נראה שהכניסה לנעליים של אמילי קופר בלהיט התורן של נטפליקס עשתה את שלה וקולינס החלה לקטוף הצלחות אחת אחרי השנייה, בהן גם שער ראשון וכפול לווג. תוסיפו לזה את העובדה שרק בחודש האחרון התארסה לבחיר לבה, צ'רלי מקדואל - וקיבלתם ככל הנראה את התקופה הטובה בחייה. לאחרונה גם הצטרפה אל נבחרת השגרירות של מותג הטיפוח לנקום, לצדן של ג'וליה רוברטס, זנדאיה, קיארה פראני, טיילור היל ואמנדה סייפריד וכך שיתפה קולינס בסודות מהתמרוקייה. שיחה על ביוטי, העצמה, רשתות חברתיות ושטיחים אדומים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לילי קולינס לנקום. לנקום,
לוקחת איתה בתיק פודרה ושפתון. לילי קולינס ללנקום/לנקום

איזה מוצרים אפשר למצוא אצלך בתיק כשאת יוצאת לבילוי?
"אני לוקחת איתי בתיק מעט מאוד מוצרים. אולי פודרה ואת השפתון שהשתמשתי בו באותו הערב. אני מרגישה שהתמזל מזלי כיוון שבדרך כלל האיפור שלי לא זז. אני לא יודעת אם זה בגלל שאני לא מזיעה כל כך הרבה או מסיבה אחרת, אבל לעתים רחוקות מאוד אני צריכה לתקן את האיפור שלי. ואם אני כן צריכה, אז בדרך כלל זה את השפתון".

כמה זמן לוקח לך להתארגן לפני יציאה מהבית?
"אם זה לאירוע, אני אוהבת להקדיש לכך שעתיים, כדי שלא אצטרך למהר בטירוף. אבל באמת אפשר לעשות את זה גם תוך שעה וחצי. בדרך כלל לפני אירועים מסרקים ומאפרים אותי במקביל, וככה חוסכים זמן - ואז אני זורקת עליי את השמלה ויוצאת. אם אני יוצאת לבלות, לוקח לי משהו כמו 20 דקות, 30 דקות מקסימום להתארגן. אני מהסוג של אלו שאומרות, 'יאללה, הולכים'".

איך שומרים על מראה זוהר, נועז ורענן בתקופה של אירועי שטיח אדום?
"אני תמיד חושבת שאני מגלמת דמות מסוימת למשך אותו הלילה. אני מתלבשת לפי מצב הרוח שלי, נותנת לבגדים לבטא את המראה, ואני מאפשרת לצוות השיער והאיפור שלי לעשות כל מה שהם רוצים. לעתים רחוקות מאוד אני מסתכלת במראה כשהם עובדים. אחרי הכול, זהו לילה אחד מתוך לילות רבים, זה לא הלילה החשוב ביותר בחיים".

עוד בוואלה! אופנה

קמי ראזה: הפאשניסטה המופלאה מ"אמילי בפריז"

לכתבה המלאה
לילי קולינס לנקום. לנקום,
"פריזאיות הן הנשים הכי אופנתיות ושיקיות בעולם". לילי קולינס ללנקום/לנקום

פעילות ספורטיבית - בעניין או שלא בשבילך?
"פעילות גופנית תמיד גורמת לי להרגיש זוהרת. אני אוהבת להתאמן כי אני מרגישה חזקה, שהשגתי משהו, אנרגטית. האנדורפינים נכנסים לפעולה".

עיניים מעושנות או שפתיים נועזות?
"שפתיים נועזות. אם אני לובשת בגד בשחור-לבן, השפתיים יכולות להוסיף נגיעה של צבע".

סניקרס או עקבים?
"תלוי בבגדים. אם אני מרגישה נועזת ומלאת חיים אז אנעל נעלי עקב. אם אני מתרוצצת כל היום ורוצה להרגיש בנוח, אנעל סניקרס. אני אוהבת גם את זה וגם את זה".

אוכל צרפתי או לבוש צרפתי?
"לבוש צרפתי. הפריזאיות הן הנשים הכי אופנתיות ושיקיות בעולם, אני באמת אוהבת את ההילה ואת התחושה הכללית של נצח אלמותי שהן מפיצות סביבן".

אמילי בפריז. נטפליקס,
"לא ברור לי איך בני אדם מתמודדים עם הלחץ של הרשתות החברתיות". לילי קולינס בסדרה "אמילי בפריז"/נטפליקס

מהו טריק היופי הטוב ביותר שלך ומי לימד אותך אותו?
"אני זוכרת שהייתי ממש צעירה וראיתי את אמא שלי מורחת קרם לחות כל לילה לפני שהיא הלכה לישון. אני זוכרת את הניחוח של המוצרים כשהיא נתנה לי נשיקת לילה טוב, איך העור שלה נראה היה מלא לחות, בריא וזוהר ואיך היא הייתה מתעוררת ונראית כל כך רעננה. אז מגיל צעיר תמיד ידעתי שצריך להסיר את האיפור ולמרוח קרם לחות לפני שנכנסים בלילה למיטה".

מה גורם לך לתחושת ביטחון עצמי?
"גדלתי בתקופה שבה המדיה החברתית לא הייתה קיימת, אז אני מרגישה ממש בת מזל שלא היה עליי את הלחץ הנוסף הזה בתקופת בית הספר. אני לא יודעת איך בני אדם מתמודדים עם הלחץ הזה בימינו. מבחינתי מה שחשוב זה להקיף את עצמי עם חברים ומשפחה שמתייחסים אלי יפה ובכבוד, וגורמים לי להרגיש שלהיות אני עצמי זה מספיק. ואז, אני באמת מאמינה שאני מסוגלת לכל דבר. אני חושבת שזה גם קריטי לזכור רוב הזמן שמה שאומרים עלינו ברשתות החברתיות הוא סתם רושם ולא מתוך הכרות אמיתית".

איך את באמת מאזנת בין החיים הציבוריים לחיים הפרטיים שלך?
"כשמדובר במדיה החברתית, אני מראה את מה שאני רוצה להראות. אם אני לא רוצה לפרסם משהו, אני לא מפרסמת את זה. אז אם מסתכלים על זה ככה, כשהכול בשליטה, אני אוהבת שהמדיה החברתית מאפשרת לי לארגן ולאסוף את המחשבות שלי ולדבר על מה שמלהיב אותי ולהתחבר לאחרים. מצד אחד, אני מאמינה שכדי שהצופים יאמינו לשחקן בדמות הספציפית שלו או שלה, ישנם דברים מסוימים בחייו הפרטיים שעדיף לא לחשוף. מצד שני, אני לא יכולה להיות אדם ששומר בקנאות על חייו הפרטיים. זה פשוט לא באופי שלי. אני מאמינה שיש דרך למצוא איזון".

אישה שאת מעריצה?
"את אמא שלי. היא תמיד לימדה אותי להיות אני עצמי, להיות בטוחה בעצמי ולדעת שאני מסוגלת לעשות כל מה שאני מחליטה".

טיפ לעוקבות שלנו - מה המוטו שלך?
"אני אומרת את זה כל הזמן וזה די קלאסי, אבל אני מאוד מאמינה שלכל דבר יש סיבה. אנחנו פשוט אף פעם לא יודעים מתי משהו יקרה, מתי דבר מה יתרחש בחיים שלנו. זו הסיבה שאנחנו צריכים לחיות את הרגע, להמשיך הלאה במידת הצורך, להבין מה אנחנו אמורים ללמוד מכך ולעולם לא לשכוח שלפעמים דברים פשוט הרבה יותר גדולים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully