וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמת על הקולות: מלניה טראמפ בשני לוקים של מעצבים אמריקניים

3.11.2020 / 10:29

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ נרתמת למאבק של בעלה על גיוס הקולות לפני הבחירות לנשיאות, ומגיעה לכנס בוחרים לבושה בלוקים של מעצבים אמריקניים בהשראות מדי הצבא. האם זו הדרך להיכנס ללבבות המצביעים?

בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית/צילום: רויטרס

בעוד פחות מ-24 שעות נדע מי יהיה נשיא ארצות הברית בארבע השנים הקרובות - אם דונלד טראמפ יזכה לכהונה נוספת, או שג'ו ביידן ייכנס לנעליים של מנהיג העולם החופשי. משפחתו של טראמפ מבינה את גודל המאורע ומתכוננת לשתי האופציות. הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, שלחלוטין הייתה הסטייל-קראש שלנו בארבע השנים האחרונות, החליטה להיפרד מתקופת הכהונה הראשונה של בעלה ואולי לנצח מטייטל הפירסט ליידי עם מותגי על אמריקניים, ייתכן וכדי לפרגן לתעשייה המקומית ובכך לשבות עוד כמה לבבות, רגע לפני ההכרעה בקלפיות.

מלניה טראמפ. AP
מנסה להיכנס ללבבות המצביעים. מלניה טראמפ במעיל של מייקל קורס/AP

ביומיים האחרונים לבשה מלניה שני לוקים שמאוד מאפיינים את הסטייל שלה, השייכים לשני מעצבים אמריקניים - מייקל קורס וראלף לורן. הלוק הראשון נבחר לביקור בשתי מדינות מתנדנדות החשובות לטראמפ עצמו - ויסקונסין ופנסילבניה. מלניה הלכה על המראה המיליטנטי בצבע שחור ולבשה מעיל ארוך עם כפתורים זהובים של מייקל קורס מקולקציית פרה-סתיו 2019 בהשארת מדי צבא ארצות הברית. מתחתיו למעיל שמבשר על תחילתו של הסתיו לבשה מלניה גולף שחור ולהשלמת הלוק האדג'י היא נעלה מגפיים גבוהים עם עקבים דקיקים של כריסטיאן לובוטין. ליצירת מראה דיסטנס מושלם, כמו שהיא אוהבת, היא צירפה משקפי שמש כהים של בוטגה ונטה שעולים 330 דולרים. ניתן לראות כי בתקופה האחרונה לובשת מלניה טראמפ לא מעט לוקים צבאיים, אולי בניסיון לייצר סולידריות עם לובשי המדים האמריקניים שהאהדה אליהם בקרב הציבור רבה, ובכך כאמור להתחבב על העם.

עוד בוואלה! אופנה

עם המחשוף הלוהט של העונה: איוונקה טראמפ עובדת קשה בקמפיין הבחירות

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. AP
לכנס בחירות הלכה מלניה המראה המיליטנטי בצבע שחור עם מעיל של מייקל קורס בהשראת מדי הצבא/AP

הלוק השני הוא על טהרת גווני הקאמל וגם הוא שואב השראות מעולם המדים הצבאיים. מדובר על סט של חצאית עיפרון עשויה זמש לצד מעיל עור של ראלף לורן פלוס חגורת מותן שיוצרת מעין פפלום בקצוות המעיל. עלות המעיל, למקרה שתהיתן, תואמת את מחירי המלתחה המפונפנת של מלניה - 5,990 דולרים. את הלוק החום לבשה טראמפ לכנס בחירות נוסף, הפעם בקרוליינה הצפונית ונעלה סטילטו בגוון בז' שהאריכו את רגליה הארוכות אף יותר.

חשוב להזכיר כי בתחילת הכהונה של מלניה טראמפ, מעצבים לא ששו להלביש אותה ואפילו סירבו לכך בתוקף. אחרי ארבע שנים נראה כי מערכת היחסים בינה לבין מעצבים השתנתה ואולי בעצם זה שהיא לובשת מעצבים אמריקניים היא גם פונה אל תעשיית האופנה המקומית ומנסה גם את לבם לכבוש. מחר כאמור נדע בדיוק מי יישב בבית הלבן בארבע השנים הבאות, אבל משפחת טראמפ כבר מתכוננת לכל האפשרויות ועובדת במרץ כדי לגייס כמה שיותר קולות, שכן כידוע הקרב על הבחירות לא נגמר עד סגירת הקלפיות. במקרה של מלניה - לבוש מיליטנטי שעושה כבוד ללוחמים ופרגון למעצבים המקומיים ללא בחירה במעצבים זרים. האם זה יצליח לה? נתעדכן מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully