וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוי, הזוועות: איזו שמלת חוטיני הכי מוגזמת?

6.11.2020 / 7:30

השבוע פורסמה הפקת שער של ביונסה למגזין ווג הבריטי ובה היא לובשת שמלת חוטיני. היא לא היחידה שעשתה זאת לאחרונה - קים קרדשיאן הייתה שם קודם והיילי ביבר לבשה לוק משונה כזה לפני שנה. כעת, הזמן שלכן לבחור - איזו שמלת חוטיני הכי שערורייתית?

ביונסה משיקה את Ivy Park באדידס/צילום: אינסטגרם רשמי ביונסה

בשבוע האחרון נחשפה הפקת אופנה עוצרת נשימה של ביונסה למגזין ווג הבריטי. קווין בי מככבת על שלושה שערים של גיליון דצמבר בשלושה לוקים שונים: האחד הוא טוטאל לוק זרחני מקולקציית השת"פ של אייבי פארק ואדידס בעיצובה שנחשפה לאחרונה, השני הוא בגד בשקיפות משתנה של מוגלר והאחרון הוא בלייזר עם כתפיים מחודדות של אלכסנדר מקווין. ואולם, את תשומת הלב שלנו תפסה תמונה אחת ספציפית מתוך ההפקה עצמה שהצטרפה לשערים, והעידה על שובו של טרנד מטריד למדי - שמלות החוטיני. קווין בי הצטלמה בשמלת שכמייה אדומה וסקסית עם גב פתוח של כריסטופר ג'ון רוג'רס עם שרשראות גב כסופות. הכל נראה מרשים ונוטף גלאם, עד שמבחינים בחוטיני הנוצץ שמגיע בילד-אין עם השמלה.

ביונסה ווג בריטניה. Kennedi Carter, אתר רשמי
חלק מהפקת אופנה משגעת. ביונסה לובשת שמלת חוטיני של כריסטופר ג'ון רוג'רס/אתר רשמי, Kennedi Carter

שמלת החוטיני שלבשה ביונסה להפקה מגיעה פחות משבוע אחרי שנחשפה שמלת החוטיני של ז'יבנשי שלבשה קים קרדשיאן מהקולקציה החדשה והראשונה של המעצב החדש מת'יו וויליאמס. סמיכות האירועים מעידה על כך שמדובר על טרנד חדש שמתהווה לו וזאת כאמור לא בשורה חיובית למדי. חשוב להזכיר, קווין בי וקים קיי, או במקרה הזה כריסטופר ג'ון רוג'רס ומת'יו וויליאמס לז'יבנשי, לא היו הראשונים להמציא את הרעיון העיצובי של שמלת גב פתוח שחושפת חוטיני. היו שם עוד כמה מעצבים לפניהם, אבל עצם העובדה ששניהם בחרו לקראת סתיו 2020 לשחרר לאוויר העולם עיצוב כזה מעידה כי זה הכיוון שאליו אנחנו הולכים - מחשופי גב, מחשופי חוטיני וסקסיות מרומזת ברמות הגבוהות. זה אולי לא כל כך מתכתב עם רוח התקופה, שמקדשת את שלטון הטרנינגים והמינימליזם, אבל כנראה שזו בדיוק האנטיתזה הנחוצה ללוקים שכל כולם משדרים נוחות ורביצה על הספה.

עוד בוואלה! אופנה

גאונות או כישלון? קים קרדשיאן בשמלת חוטיני של ז'יבנשי

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן ז'יבנשי. אינסטגרם, צילום מסך
שמלת החוטיני שלבשה החודש קים קרדשיאן בעיצובו של מת'יו וויליאמס לז'יבנשי/צילום מסך, אינסטגרם

למט גאלה ב-2019, עוד לפני הזמרת הדיווה וכוהנת הטראש, עיצב אלכסנדר וונג שמלה ורודה עם גב חשוף וחוטיני מבצבץ עבור היילי ביבר. גם אז העיצוב עורר סערה בעקבות הפרובוקטיביות שלו וזאת חרף העובדה שהשטיח האדום של המט גאלה ידוע ככזה ששובר שיאי פרובוקציה, יצירתיות ומקוריות. כך למשל, ב-2017 הייתה זו קנדל ג'נר שלבשה "שמלות עירום" (כפי שנקראה בחו"ל - "Naked dress") חושפת חוטיני, ישבן וגם מעט מהחזה בעיצובו של המותג לה פרלה. אולי בגלל עודף העור החשוף, נוכחותו של החוטיני הייתה אז פחות במרכז השיח, אבל אי אפשר להתעלם מהתעוזה.

היילי בולדווין. GettyImages
עשו את זה קודם. שמלת החוטיני של אלכסנדר וונג שלבשה היילי ביבר במט גאלה 2019/GettyImages
קנדל ג'נר מט גאלה 2017. GettyImages
החוטיני המבצבץ של קנדל ג'נר בשמלת העירום שלבשה למט גאלה ב-2017/GettyImages

היית לובשת שמלת חוטיני?

בחיים לא!
חושפת ישבן בהנאה!
4365 משתתפים

רבים נוטים לחשוב ששמלת החוטיני של אלכסנדר וונג שלבשה היילי ביבר למט גאלה היא החלוצה, אך הראשון לחשוב שזה לגיטימי לעצב שמלה חושפת חוטיני היה אדוארדו לוצ'רו שהלביש את השחקנית ג'יליאן אנדרסון בפיס שכזה ב-2001 למסיבת האפטר פארטי של האוסקר של ואניטי פייר. שמלה בכחול כהה עם שרוולים ארוכים, חיתוכים במותניים וגב פתוח שמציגה לראווה את החוטיני וכן, גם אז זה לא התקבל לגמרי בברכה. כמעט 20 שנה אחר כך מגיעה הקבלה והעיצוב הביזארי והפרובוקטיבי זוכה לקאמבק.

ג'יליאן אנדרסון אוסקר 2001 שמלת חוטיני של אדוארדו לוצ'רו. GettyImages
ג'יליאן אנדרסון חושפת חוטיני כבר ב-2001 בשמלה של אדוארדו לוצ'רו/GettyImages

אז מה שתי שמלות החוטיני מהחודש האחרון, פלוס השמלה מלפני שנה אומרות לנו? ככל הנראה, שצפויות להיות פרשנויות לעיצוב ברשתות האופנה ובקרב מעצבים קטנים יותר. זה לא חייב להיות שמלת חוטיני פר-אקסלנס, אלא כזו עם רמיזות סקסיות בלתי צפויות ומפתיעות. אולי זו בעצם המגמה שנולדה לה וצומחת לצד מגמת המינימליזם והנוחות שמאפיינת את תקופת הקורונה, מין קונטרה שכזו. אחרי שנה שלמה של "בגדי בית", להרגיש קצת סקסית לא יזיק לאף אחד. רק מסר מאיתנו - תעשו את זה נכון. זה בקלות יכול להידרדר לטראש בלתי ניתן לעיכול. אז איזו שמלה הכי שערורייתית? החלטנו לתת לכן את הכבוד לבחור. הצביעו והשפיעו.

איזו שמלה הכי שערורייתית?

ביונסה
קים קרדשיאן
היילי ביבר
ג'יליאן אנדרסון
9249 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully