וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צופן לנו העתיד? מלניה טראמפ מול ג'יל ביידן בקרב אחרון

4.11.2020 / 15:00

המתח בארצות הברית בשיאו וכשדונלד טראמפ וג'ו ביידן נלחמים ראש בראש בספירת הקולות, גם הנשים, מלניה וג'יל, מנסות לומר את המילה האחרונה. לוקים מחויטים, שמלת ריזורט אחת ומעיל ורוד שמשדר אופטימיות זהירה. בקרוב הכול יתבהר

בווידאו: שעות לסגירת הקלפיות טראמפ וביידן משדרים אופטימיות/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

בעוד המירוץ לספירת הקולות נמצא בשיאו, כולל יממה עמוסת דרמות בגזרת 'מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב', אנחנו פה עם היד על הדופק בקטגוריית - מי תהיה הגברת הראשונה של אמריקה: מלניה טראמפ או ד"ר ג'יל ביידן. אנחנו מוכנות לחתום על כך, שסביב מה שהשתיים בחרו ועדיין בוחרות ללבוש ברגעים אחרונים של קו הסיום, נערכים דיונים ונעשות חשיבות בכובד ראש.

כבר עברנו את השלב שמסביר מדוע "זה רק בגדים, תפסיקו להתעסק בשטויות" לא תופס במקרה של הבית הלבן. אז נעבור ישירות למנה העיקרית: מלניה vs ג'יל. הגברת הראשונה הנוכחית, מלניה, בחרה להעביר מסרים אתמול באמצעות לוק ריזורטי המשדר 'אני ביום חופש', כיאה לפאלם ספרינגס פלורידה, שם הצביעה במעוזו החזק של בעלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מלניה טראמפ. GettyImages
שמלה של גוצ'י, תיק מדגם בירקין של הרמס. האם אלו הלוקים האחרונים של מלניה?/GettyImages

בשמלת קוקטייל בהירה של גוצ'י (3,840$) ועליה דפוס הפרסות המוזהב המפורסם, עקבים של כריסטיאן לובוטין בגוון קרם, תיק בהיר מדגם בירקין היוקרתי של הרמס, משקפי שמש שחורים גדולים ושיער אסוף ברישול. אפשר לדון לא מעט במסרים הרבים של ניתוק, כשלפירסט ליידי לא איכפת לי מה כולם חושבים וחזרה למותגים לא אמריקניים מול תמונה המשדרת בטחון בניצחון או 'תודה לאל, תיכף אני מקבלת את החיים שלי בחזרה'.

מלניה טראמפ. GettyImages
אין ספק, החליפה שלה טובה יותר משלו/GettyImages

היום (רביעי), או אתמול בלילה שעון וושינגטון, החופש נגמר וגברת טראמפ חזרה לבית הלבן והצטרפה לבעלה דונלד למסיבת עיתונאים באגף המזרחי. המראה המחויט הקלאסי שלבשה היה פנייה חדה משמלת הגוצ'י. מלניה ויועציה הלכו על חליפה שחורה המורכבת ממכנסיים בגזרת מותן בינונית, חולצת כפתורים לבנה ומעליה בלייזר שחור פתוח. היה פה ניסיון ברור לבחור אאוטפיט גנרי שיהיה קשה לדבר עליו. כי גם בחליפה שחורה וחולצת כפתורים לבנה אפשר להפגיז לכל מיני כיוונים שיבליטו סילואטה וישדרו אופנתיות כלשהי, דברים שמלניה אוהבת בדרך כלל.

אנחנו מסיקות שלא סתם נבחרה חליפה כה משעממת. אם כי יש לציין שהשיזוף, הגובה, האיפור, השיער והגלאם הכללי של הגברת - התוצאה הסופית רחוקה ממשעממת. בשני המקרים אגב, לא נראתה מסיכת קורונה בסביבה. היא כבר הייתה בסרט הזה - תניחו לה.

עוד בוואלה!

נלחמת על הקולות: מלניה טראמפ בשני לוקים של מעצבים אמריקניים

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. splash
פעם דוגמנית, תמיד דוגמנית. הפיגורה הלוהטת של מלניה/splash

לעומתה, יש לומר באופן כללי שד"ר ג'יל ביידן עדיין לא חזקה ומתוחכמת מבחינה אופנתית. אולי מדובר בסטייטמנט שנועד לייצר הבדלה בין השתיים עם רמיזה ברורה לשוני הגדול בין דוגמנית סלובנית לשעבר לד"ר ואשת חינוך. צריך לזכור שבייידן היא הגברת השנייה לשעבר של ארצות הברית, והיא לא קלולסית בנושא.

את יום הבחירות העבירה אשתו של המועמד הדמוקרטי דווקא בלוק שמרני של שמלה בגזרה חסרת גזרה בגוון כחול נייבי ובאורך הברך, ומעליה בלייזר תואם. ה'היי לייט' של הלוק היה טמון במסיכת הקורונה, קודם כל בזה שהיא נכחה בגאון על פניה, והכיתוב הצבעוני breathe positivity. תנשמו חיוביות, מסר קטן-גדול ואפילו ענק לטעמינו. 30$, תערובת משי וכותנה, בעצוב House of Tens, מותג מתחשב אקולוגית המבוסס באל איי.

ג'יל בידן. GettyImages
ד"ר ג'יל איז אין דה האוס/GettyImages

מאוחר יותר כשהמצב נעשה אופטימי יותר לטובת בעלה היא הרשתה לעצמה ללבוש מעיל מקסי בגוון וורוד בהיר שמתחתיו ביצבצה שמלה בהירה. בדיוק כמו מלניה, זה הרגע בו הצטרפה לבעלה לטובת נאום לכלי התקשורת. השניים עלו יחד על הבמה בדלוואר, עם מסיכות, כשהם אוחזים ידיים ומשדרים מצב רוח מרומם. בעוד ג'ו הוריד את המסיכה בזמן שנאם, ג'יל נותרה עם המסיכה לאורך כל הערב. בכל זאת - ד"ר.

ג'יל בידן. GettyImages
אופטימיות זהירה - מעיל מקסי בגוון ורוד ומתחתיו שמלה בהירה/GettyImages
ג'יל בידן. GettyImages
לוק שמרני עם שמלה עד הברך ובלייזר תואם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully