וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו בניו יורק: קייטי הולמס בצבעי שלכת

קייטי הולמס והחבר שוב נתפסו בפפראצי בעיר הגדולה, כי כבר אין להם מה להסתיר, בלוקים חורפיים שמעידים כי הטמפרטורות לגמרי צנחו בניו יורק. השחקנית לבשה את המעיל הקאמל האהוב עליה, שדרגה בכובע מגניב והשוויצה בתיק באקט מעולה

אימג'בנק GettyImages

קייטי הולמס והצמוד הטרי אמיליו ויטולו כבר נתפסו מתמזמזים על ספסל בפארק, מתנשקים בדביקות בבית קפה במנהטן, אוחזים ידיים בכל מדרכות העיר ואפילו מראים סממנים ראשונים של התאמת לוקים, לפחות בהיבט הצבעוני של העניין. השבוע יצאו השניים, הולמס, 42, ווויטלו הצעיר בן ה-33 לסיבוב בניו יורק סיטי, שם הטמפרטורות כבר צנחו משמעותית, מה שהצריך מהפאשניסטה הנכונה של העיר להוציא את פריטי החורף המנצחים שלה.

אל מעיל הקאמל שהולמס כל כך אוהבת נגיע מיד, אבל הפעם דווקא נתחיל במחלקת האקססוריז כשתיק הבאקט שלה צד את עינינו. 495 פאונד בדיוק, באקט בגודל מידי מדגם 'לנה' של המותג הבריטי strathberry בצבעוניות של קאמל ושחור אותו נשאה הולמס על ידה, ואנחנו מעדכנות כי אפשר להניח אותו גם בהצלב כאחלה תיק tote שבעולם.

קייטי הולמס. splash
למקרה שתהיתן - כבר קפוא בניו יורק/splash

כובע מגבעת רחב שוליים גם התווסף, למרות שלא נראה לנו שיש להולמס דבר כזה שנקרא 'בד הייר דיי', מסיכת פנים שחורה של evolvetogether האהובה על המפורסמים ומגפי שרוכים שחורים סטייל ד"ר מרטינס אבל לייט. המעיל המדובר, אהוב במיוחד על הולמס הוא של המותג ננושקה בצבע קאמל עשוי בד מפנק במיוחד. מתחתיו לבשה ג'ינס בהיר בגזרה ישרה וסווטשירט עם קפוצ'ון בצבע כתום משגע כשהכובע יצא בנונשלטיות מבעד למעיל. לפעם הבאה, את גם יכולה לקחת מהבויפרנד את חולצת הגולף ולהרכיב לוק מונוכרומטי מצוין. סתם טיפ.

קייטי הולמס. splash
קייטי הולמס במעיל קאמל של ננושקה/splash
קייטי הולמס. splash
תיק באקט של strathberry/splash

עוד בוואלה!

התפוח לא נפל רחוק מהעץ: קייטי הולמס וסורי קרוז בעוד יום של שיק

לכתבה המלאה
קייטי הולמס. splash
זוגיות דביקה וצבעוניות הרמונית. קייטי ואמיליו ויטולו/splash
קייטי הולמס. splash
אם היית חומדת את הגולף שלו היה יוצא לך לוק מונוכרומטי עוד יותר מוצלח. קייטי הולמס והבויפרנד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully