וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק צרפתי: הקרדיגן המתוק שיסגור פינות

10.11.2020 / 8:00

קרדיגן סרוג בגוון קרם-בז' בעל רכיסת כפתורים עד למפתח צוואר מעוגל, המסתיים במיקום שבין המותן לאגן הוא אחד הפריטים שאתן צריכות בארון החורף שלכן. הצעות הגשה מפידים יפים באינסטה לצד אופציות שוות מנפלאות ארצנו

באש, קרדיגן שמנת. יח"צ,
bash לבוטיק 77 ב-1,270 שקלים/יח"צ

אחד היתרונות שהביא עלינו אפקט הקורונה הוא החידוד של אסטרטגיית שופינג שתמנע מאיתנו להתפזר לכיוונים לא רצויים. אמנם השעמום בסגרים יכול לגרום לנו לתסמונת שהיית יתר באתרים וברשת האינסטגרם, שילוב בעייתי בתקופת אי ודאות שכזאת, שיכול בקלות לייצר מצב של הזמנות פריטים לא ברורים. אבל מהרגע שהגדרנו לעצמנו גבולות התמקדות ברכישות קלאסיות ושימושיות לצד בחירת פרטי סטייטמנט חזקים, אפשר לומר שעלינו על גל עם מינימום מקום לטעויות.

המאסט-הב הראשון בליסט של הרכישות המושכלות כבר רושם פופולריות מרשימה מעבר לים עוד מסוף אוגוסט. כקנייניות אחראיות חיכינו בסבלנות לבואו של הסתיו וכך אנחנו יודעות בוודאות - אם חודשיים של המתנה לא הזיזו אותו מהטופ ברשימה שלנו זה אומר שהוא לגמרי מצדיק את קיומו. מדובר בקרדיגן סרוג בגוון קרם-בז' בעל רכיסת כפתורים עד למפתח צוואר מעוגל, המסתיים במיקום שבין המותן לאגן.

מכיוון שקרדיגן בז' הוא פריט די גנרי, הדיוקים הקטנים הם אלו שעושים פה את ההבדל בין סתם סריג לשיק צרפתי. לא נכחיש שהסדרה אמילי בפריז הזכירה לנו את מעלותיו הרבות של סגנון הלבוש הכי חמקמק ונחשק, זה שסימל עבורנו מאז ומתמיד יעד חלומי וקשה להשגה. ובהקשר הזה נציין שדווקא המלתחה של אמילי היא סוג של אנטיתזה לשיק פריזאי, ואולי בגלל זה התחדדה הערגה לדבר האמיתי.

ברשקה, קרדיגן שמנת. יח"צ,
ברשקה ב-129 שקלים/יח"צ

קטגוריית הסריגים והקרדיגן בפרט, נמצאים בעיצומו של קאמבק כבר כמה עונות, ונחשבים ליקירי המשפיעניות במיוחד מאז פרוץ הקורונה. הווייב הביתי והמנחם מצד אחד, אל מול הסקס-אפיל המרומז, מתחברים לכדי סיטואציית win win ברורה. הוורסטליות של קרדיגן הכפתורים המדויק שלנו טמונה קודם כל במנעד הבז'ים שהתקבע כאחד הצבעים המשמעותיים לעונה, והם כידוע משתלבים עם הכל. ניתן ללבוש אותו בלי כלום מתחת ולשחק עם רכיסת הכפתורים, וגם בתור עליונית קלילה מעל בגד גוף או גופייה. בימים קרים יותר רצוי לצוות מתחתיו גולף או את אחת מחולצות הכפתורים בעלות צווארון האוברסייז שעדיין רלוונטיות עוד מהחורף הקודם.

עוד בוואלה!

מזוברות: הפרינט הזה פשוט לא עומד להיעלם

לכתבה המלאה
קסטרו, קרדיגן שמנת. יח"צ,
קסטרו ב-171.70 שקלים/יח"צ
אמריקן וינטג', קרדיגן שמנת. יח"צ,
אמריקן וינטג' ב-555 שקלים/יח"צ
סטרדיווריוס, קרדיגן שמנת. יח"צ,
סטרדיווריוס ב-159.90 שקלים/יח"צ
פולקה למילוס, קרדיגן שמנת. יח"צ,
פולקה למילוס ב-1,600 שקלים/יח"צ
פול אנד בר, קרדיגן שמנת. יח"צ,
פול אנד בר ב-169 שקלים/יח"צ
זארה, קרדיגן שמנת. יח"צ,
זארה ב-159.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully