וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים בשחור: מייגן מרקל וקייט מידלטון שוב בבגדי מעצבים

9.11.2020 / 11:12

אחרי תקופה ארוכה של קורונה וריחוק חברתי, הגיסות הדוכסיות עלו על בגדי מעצבים לפי הדרס קוד השחור כדי לכבד את זיכרון החיילים שנהרגו במלחמות בריטניה. בצד אחד של העולם - קייט מידלטון, בצד השני - מייגן מרקל. מה הן לבשו? הנה הפרטים

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אתמול קרה משהו שלא קרה הרבה זמן - כל בני משפחת המלוכה, הגם שהם פזורים בשתי יבשות שונות - התאגדו ויצאו החוצה מבתיהם, שם היו ספונים בעיקר נוכח מגפת הקורונה, כשהם לבושים בבגדי מעצבים יוקרתיים, וזאת כדי לכבד את יום הזיכרון הבריטי והחיילים שנהרגו במלחמותיהם. בהתאם לקוד הלבוש ביום שכזה, לבשו כל בני משפחת המלוכה לוקים שחורים. קייט מידלטון לצד המלכה אליזבת בבריטניה, מייגן מרקל והנסיך הארי בלוס אנג'לס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קייט מידלטון יום הזיכרון של בריטניה. GettyImages
עדיין ממחזרת. קייט מידלטון במעיל עם כתפיים עוצמתיות של מקווין/GettyImages

אפילו שזה הגיוני לראות את הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, יוצאת החוצה כדי לכבד את זכר לוחמי בריטניה שנהרגו במלחמות, שכן היא עדיין בתפקיד הרשמי שלה בארמון, עדיין התרגשנו מעט לראות אותה לבושה בהידור אחרי תקופת הקורונה שבה בעיקר ראינו אותה דרך הזום או בבגדי קז'ואל באירועי התנדבות ותמיכה בקהילה. לצאת החוצה בלוק כה מדויק ועוצמתי של מקווין זה משהו שהתגעגענו אליו, ולרגע שכחנו ש-2020 ואנחנו בעיצומה של מגיפה עולמית.

כאמור, מידלטון בחרה מעיל שחור של אלכסנדר מקווין עם עיטור בכתפיים, כזה שהיא כמובן כבר לבשה בעבר, ועליו ענדה את סיכות פרחי הפרג האדומים לזכר ההרוגים הבריטים. אל המעיל הוסיפה כובע של המעצב החביב על בני המלוכה, פיליפ טרייסי, והיא ענדה עגילי פנינה. מה שמעניין בעגילים האלו זה שהם שייכים למלכה אליזבת. האם זה אומר שנמצאה הגיסה המועדפת? ייתכן מאוד. ואם כבר הזכרנו את המלכה, נחמד היה לראות אותה יוצאת מהארמון לשני אירועי זיכרון שונים, חמושה במסיכת פנים כמובן, היות וגילה, 94 למי שלא סגור, לגמרי ממצב אותה בקבוצת סיכון לקורונה.

עוד בוואלה! אופנה

מזכרת אחרונה ממשפחת המלוכה: מייגן מרקל בחרה בתכשיט מדויק של הנסיכה דיאנה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון יום הזיכרון של בריטניה. GettyImages
לאחרונה ראינו אותה רק באירועי התנדבות או דרך הזום. קייט מידלטון מקפידה על מסיכת פנים/GettyImages
המלכה אליזבת יום הזיכרון של בריטניה. GettyImages
קבוצת סיכון - אבל יוצאת החוצה. המלכה אליזבת/GettyImages

בצד השני של העולם, בלוס אנג'לס, היו אלה מייגן מרקל והנסיך הארי שחלקו כבוד לחיילים שהקריבו את חייהם למען בריטניה. כזכור, הארי בעצמו שירת בצבא הבריטי, מה שהופך את היום הזה רגיש עבורו, ולכן טבעי שלא הצליח לוותר על ציונו בדרך כזו או אחרת. השניים הגיעו לבית העלמין בלוס אנג'לס לטקס פרטי משלהם. מקורב לבני הזוג אמר למגזין הארפר'ס בזאר: "היה חשוב לדוכס ולדוכסית לכבד באופן אישי את הזיכרון בדרך שלהם, להוקיר את אלו ששירתו והקריבו את חייהם".

על אף שמדובר היה בביקור פרטי, בני הזוג כנראה ידעו שיהיו שם מצלמות שיתעדו אותם ולכן עלו על בגדים שתואמים את האירוע - לפי הדרס קוד השחור, עם סיכות הפרחים ועם תווית מעצבים יוקרתית. מייגן לבשה אאוטפיט של ברנדון מקסוול פלוס חגורה בעיצובו - שרק מחיר החגורה הוא 300 דולרים, נעלי עקב בצבע שחור של ג'ניפר צ'מאנדי בעלות של 720 דולרים - ומסיכת פנים תואמת. בגזרת האקססוריז ענדה את התכשיטים הקבועים שלה מקרטייה - שעון זהב שהיה שייך בעברו לנסיכה דיאנה וצמיד שניתן לה במתנה מהנסיך הארי אחרי האירוסים. הנסיך הארי לבש חליפה בכחול נייבי ועליה העיטורים הצבאיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully