וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא באמת הייתה צריכה לדעת: ניקול קידמן חוזרת לתלתלים וזה מדהים

11.11.2020 / 8:00

בסדרה החדשה של HBO "היית צריכה לדעת" מפתיעה ניקול קידמן בלוק בו לא נראתה כבר שנים. פרופורציות הניתוחים סוף סוף התיישבו פיקס על פניה ושיערה המתולתל מפואר מאי פעם

טריילר לסדרה "היית צריכה לדעת" ("The Undoing") בכיכובם של ניקול קידמן ויו גרנט/HBO

דרמת המתח החדשה של ניקול קידמן "היית צריכה לדעת" הביאה אותי לכדי שתי מסקנות מאוד ברורות. אם נניח לרגע בצד את הפסיכולוגיה בגרוש של מבקרי הסדרות שטוענים שלא מדובר כאן באיכות ויש טיפוח מוגזם של ז'אנר הסדרות הללו שכובשות את המסך, אציין כי עד כה - הנאה צרופה. ולא, לא רק המתח בפניה של גרייס פרייזר, הלוא היא קידמן הפסיכולוגית ממגנט אותי למסך.

כבר בסצינת הפתיחה ניכר שקידמן בת ה-53 נמצאת באחת מתקופות הביוטי המשובחות של חייה. זה לא שהיא לא נראתה טוב בשנים האחרונות. היא חרכה שטיחים אדומים בלוקים מצוינים מחליפות מחויטות של סן לורן, דרך שמלות הסטרפלס של ארמני וגם כמה הופעות בלתי נשכחות בלוקים נוצצים של מייקל קורס. אבל הביקור התכוף אצל הפלסטיקאי מעט הוציא מאיזון את פניה היפות של השחקנית.

היית צריכה לדעת (The Undoing), ניקול קידמן. HBO,
"היית צריכה לדעת". ניקול קידמן מחזירה את התלתלים/HBO

המתיחה באיזור עצמות הלחיים הייתה מוגזמת מידי, החומצה בשפתיים הייתה כל כך לא מדויקת - שתי נגיעות קלות אך משמעותיות ששינו והיוו נזק רב לפניה של קידמן. והנה, בסדרה החדשה על המסך הקטן, שם מקבלת הכוכבת מנה גדושה של 'קלאוז-אפים', נראה כי מישהו סוף סוף טיפל בפרופורציות. ייתכן כי הוחלף הד"ר המזריק, אולי אפילו נגיעה קלה תחת סכין המנתחים בשילוב קוסמטיקאית מעולה (באמת מעולה, תני מספר) שדאגה לעור פנים זוהר, יחד עם הגנטיקה המשובחת, הביאו את השחקנית האוסטרלית למצב בו פניה הן באמת כליל השלמות. מה שמוכיח - הזרקות זה סבבה והכול, אבל גם בהוליווד מפשלים לפעמים.

היית צריכה לדעת (The Undoing), ניקול קידמן, יו גרנט. HBO,
עבודה מוקפדת ומשובחת של מעצב השיער והכימאי/HBO

אבל היופי האמיתי בלוק המרענן של קידמן מגיע בגזרת השיער. כבר שנים שהכוכבת, מתולתלת מהשורש, עוד מימי הזוהר לצד טום קרוז, זונחת את שיערה לטובת פנים ובלונד בוהק. היה זה רק הגיוני אחרי כמויות של ימי צילום בסדרות וסרטים שונים שלא נשאר אף לא קמצוץ מתלתליה המפוארים, מה שמוביל אותנו לתזכורת חשובה כי קידמן מתהלכת שנים עם פאה לראשה. בפריצה הגדולה בניינטיז, גוון שיערה נע בין שטני לג'ינג'י כאשר קצוות השיער נשרפו מקרני השמש וקיבלו בלונד טבעי (התודות - לשורשים האוסטרליים).

דרישות תפקיד כאלו ואחרות הגיעו במהלך הקריירה, וקידמן היא אחת שבהחלט הצליחה לשמר את מעמדה במשך כל כך הרבה שנים. היא נעה בין קארה ג'ינג'י לבלונד גולש, צבע שטני עם פן ווייבי ושאר גחמות של במאים שמנסים לדייק את דמות הכוכבת הראשית באמצעות המראה. שוב, ברבות הפעמים באמצעות פאות כי אי אפשר לשרוד עם כמות נכבדת של שערות על הראש, אחרי קילומטראז' עצום בתעשיית הבידור שמצריכה תחזוק לא רגיל בגזרת הביוטי.

ניקול קידמן, טום קרוז. GettyImages
הימים בהם טום קרוז עף על התלתלים. שנת 1992/GettyImages

התלתלים המוקפדים שהוענקו לקידמן ב"היית צריכה לדעת" משלבים עבודה של מעצב שיער מוצלח שנכח על הסט לצד כימאי שהצליח להחזיר עטרה ליושנה. השיער שוב נע בין גווני שטני לג'ינג'י והתלתלים הפכו מאווררים וארוכים כשהם מתבדרים ברוח הקרירה של ניו יורק. גם ברשתות החברתיות המעריצות כבר מאותתות התלהבות כשהן מצייצות בטוויטר - "אני שוקלת לחזור לתלתלים שלי כשאני רואה את ניקול קידמן ככה". עוד צופה נלהבת במיני סדרה כתבה: "ברצינות, זה השיער הכי מוצלח שהיה לניקול קידמן כבר שנים. אני באובססיה. כל כך מדהים". עכשיו לכו תספרו להן שזו פאה.

ניקול קידמן. GettyImages
ייתכן ובלונדיניות באמת נהנות יותר. קידמן/GettyImages
טקס פרסי המבקרים 2020 ניקול קידמן. GettyImages
בלונד ופן גולש. לובשת ארמני טקס פרסי המבקרים ינואר 2020/GettyImages
ניקול קידמן (1992). Patrick Riviere, GettyImages
בקבוקים לתפארת - ניקול קידמן בניינטיז/GettyImages, Patrick Riviere

עוד בוואלה!

לשנה הבאה בשמלת מעצבים: ניקול קידמן חוגגת יום הולדת 53

לכתבה המלאה
ניקול קידמן. GettyImages
חזרה קלה לג'ינג'י, אבל שוב פן. בהשקת העונה השנייה של "שקרים קטנים גדולים"/GettyImages
ניקול קידמן אחרי הגדלה, מאי 2010. GettyImages
שנת 2010, ג'ינג'י בוהק עם קריצה לתלתלים/GettyImages
ניקול קידמן, טקס גלובוס הזהב 2019. GettyImages
שמלה של מייקל קורס. טקס גלובוס הזהב 2019/GettyImages
ניקול קידמן טקס פרסי גותהאם גות'האם. GettyImages
שנת 2017, טקס פרסי גותהאם, שוב - הבלונד/GettyImages
ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
כליל השלמות. ניקול קידמן בפסטיבל קאן 2017/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully