וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפקט ג'יל": השמלה של ג'יל ביידן מנאום הניצחון כבר סולד אאוט

הפירסט ליידי הנכנסת ג'יל ביידן לבשה שמלה של אוסקר דה לה רנטה לנאום הניצחון הגדול לצד בעלה, נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן. סיקרנו את הלוק, לא התרגשנו במיוחד ומי היה מאמין שהוא כבר אזל מהרשת?

בווידאו: ג'ו ביידן נבחר רשמית למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב/צילום: רויטרס

את "אפקט קייט" ו"אפקט מייגן" עולם האופנה מכיר היטב. הדוכסית המכהנת והדוכסית לשעבר לובשות פריט כלשהו, הרשת בהיסטריה ותוך שעות ספורות אותו פריט אוזל מהמדפים ומחנויות האונליין. זה קרה לא פעם עם שמלות מהרשת העממית זארה שלבשה קייט מידלטון, וגם מייגן הצליחה לסחרר את העולם עם תיק של המותג הסקוטי סטרת'רבי, שאזל מהאתר תוך 11 דקות בלבד (!) מרגע פרסום התמונות של מרקל אוחזת אותו בידה בסיבוב בנוטינגהם.

כעת מסתמן כי סביב הפירסט ליידי הנכנסת, ד"ר ג'יל ביידן, 69, שנכנסת לנעליה הגדולות של הפאשניסטה מלניה טראמפ יש טירוף אופנתי. השמלה הפרחונית של אוסקר דה לה רנטה, 5,690$, אותה לבשה ג'יל לנאום הניצחון לצד בעלה, הנשיא הנבחר של ארה"ב בשבת האחרונה - סולד אאוט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יל ביידן. GettyImages
מי היה מאמין? השמלה של ג'יל ביידן סולד אאוט/GettyImages

מדובר בשמלת מידי בגזרת A בכחול נייבי עם עיטורי פרחים באדום, ורוד וכתום ותג מחיר לא נגיש כלל. איזה איפה ההסתערות? כחלק מחגיגת חודש המבצעים, אותה שמלה הייתה מוצעת בסייל רציני באתר the outnet ב-1707$, עדיין לא מחיר נגיש, אבל לחלוטין בר ביצוע לנשים עמידות שרוצות לאמץ את הסטייל של ביידן.

באינסטגרם של דה לה רנטה חשפו את הדיוקים האחרונים בשמלה שעוצבה עבור ביידן עם הפרחים שמסמלים תקווה ובידי שני מעצבים מבית האופנה פרננדו גרציה ולאורה קים, מהגרים שעלו לפני שנים לארצות הברית, מסר שמתיישב היטב עם האג'נדה החברתית של המפלגה הדמוקרטית.

נאום הניצחון של הנשיא הנבחר בארצות הברית ג'ו ביידן בדלוואר. 8 בנובמבר 2020. רויטרס
לובשת אוסקר דה לה עם עיטורי פרחים/רויטרס

על אף השמלה היקרה שבחרה לערב הגדול, ד"ר ביידן דווקא הבטיחה להביא את האופנה של האישה ה'יומיומית' לבית הלבן, ההפך הגמור כמובן מהלוקים המלוטשים של הגברת הראשונה היוצאת מלניה טראמפ.

הבחירה של ביידן בבית האופנה הנוסד ברפובליקה הדומיניקנית לא זרה לנשות הבית הלבן. לפני מותו של אוסקר דה לה רנטה בשנת 2014 הוא הלביש שורה מכובדת של נשים ראשונות ממישל אובמה, הילארי קלינטון, ננסי רייגן וג'קי קנדי. עכשיו בואו נראה מה היא מתכננת לנו בהמשך ומה זה אומר מבחינתה האישה ה'יומיומית'.

עוד בוואלה!

האובססיה של ג'ו ביידן: נשיא ארה"ב החדש לא משחרר את משקפי הריי באן

לכתבה המלאה
בחירות לנשיאות ארה"ב | המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן בעצרה לתקשורת בוילמינגטון, לצד רעייתו ג'יל ביידן  דלאוור 4 בנובמר 2020. רויטרס
היה גם מעיל ורדרד ברגע הכניסה הגדולה/רויטרס
ג'יל ביידן. GettyImages
רוצה להביא את אופנת האישה 'היומיומית' לבית הלבן. ג'יל ביידן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully