וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע זנחה את שמלות הערב ולבשה לוק שכולנו יכולות לאמץ

12.11.2020 / 11:30

אי אפשר לפספס את הלוקים המוצלחים של רותם סלע על המסך ב"נינג'ה ישראל". אחרי שורה של שמלות ערב צבעוניות, כאלה שלגמרי אין לאן ללבוש בעיצומו של משבר הקורונה, מגיע סוף סוף לוק קלאסי, מדויק ורלוונטי לתקופה, כזה שכולנו יכולות לאמץ

קטע מתוך "נינג'ה ישראל VIP"/קשת 12

בואו נודה באמת, כולנו רוצות להיות קצת רותם סלע. המגישה היפה פשוט הופכת את הבהייה בטלוויזיה למהנה יותר. ובכן, סוף סוף, אחרי שורה של לוקים בלתי ניתנים להעתקה אותם לבשה סלע להנחיית "נינג'ה ישראל", מגיע אחד שלחלוטין אפשר לאמץ. אמש (רביעי) לבשה סלע לצילומי התכנית טוטאל לוק של המעצב המקומי אריאל טולדנו מקולקציית ה"רדי טו וור" החדשה שלו. מי שבחר עבורה את הלוק, כמו גם את יתר הלוקים לאורך העונה, הוא הסטייליסט הצמוד ראובן כהן.

הלוק המדובר מורכב מחולצת קשירה לבנה ומכנסיים עם שובל פרנזים שחור שעולים יחד 1,310 שקלים. 530 שקלים לחולצה ו-780 שקלים למכנסיים. לזריזות, כרגע יש אפילו 15% הנחה. סלע המשגעת שילבה את שני הפריטים עם חזייה שחורה מתחת בשביל קריצה סקסית, תכשיטים של קסוטו ואיפור-שיער מחמיא כרגיל בעזרת הגלאם טים יניב זאדה ואסף באבו.

רותם סלע נינג'ה ישראל אריאל טולדנו. יח"צ,
רותם סלע בטוטאל לוק של אריאל טולדנו בפרק ששודר אמש של "נינג'ה ישראל"/יח"צ

אז למה ננעלנו דווקא על הלוק הזה ומה כל כך נכון בו ביחס לתקופה? אם נבחן את הלוקים הקודמים שלבשה סלע נראה לוקים שדורשים אירועים מיוחדים, דבר שכבר לא קורה בשל הצורך בריחוק חברתי בחסות המגיפה. את העונה היא פתחה בשמלה לבנה היסטרית בגזרת וואן שולדר מבוטיק הלגה בכיכר המדינה, אחריה הגיעו עוד שני לוקים זרחניים: שמלת מיני וואן שולדר ירוקה גם כן של הלגה ושמלה ורודה של המעצב דרור גבע. שתי השמלות נהדרות, אבל לאן בדיוק יוצאים איתם כשהכל סגור? תוסיפו לרשימה שני לוקים של סאמפל: האחד כולל חצאית מיני עם ציורי נשיקות וחולצה עם כתפיים תפוחות ולוק נועז של מכנסי פסים וחולצת כוכבים.

עוד בוואלה! אופנה

מסטיק בזוקה מעולם לא נראה טוב כל כך: יעל בר זוהר זורחת בפריים טיים

לכתבה המלאה
רותם סלע נינג'ה ישראל אריאל טולדנו. יח"צ,
למשרד, לביקור אצל המשפחה, אצל חברים או ליום סידורים. רותם סלע לובשת אריאל טולדנו/יח"צ

ואז מגיע הלוק של אריאל טולדנו - רלוונטי וקלאסי. אחד שאפשר בכיף ללבוש למשרד, לביקור אצל המשפחה המורחבת, ליום סידורים. נכון, הוא לא זוהר ומגה-גלאם כמו הלוקים שקדמו לו, אבל הוא בקלות יכול לזגזג בין יום לערב עם התוספות הנכונות. אפשר ללבוש את שני החלקים ביחד, ואפשר בנפרד, מה גם שמדובר בשני פיסים קלאסיים למדי, שזה מרגיש קצת כמו חובה שהם יהיו לכן במלתחה.

המכנסיים בגזרה האקסטרה גבוהה, שאפשר לשחק איתם בעונות השונות - עם בלייזר אלגנטי, חולצה מכופתרת או חולצת גולף כשצונחות הטמפרטורות, עם גופייה או חולצה קצרה לימים שבהם הקיץ מסרב לעזוב. אלמנט הפרנזים משדרג את המכנסיים והופך אותם מסתם פיס לפריט עם אמירה קלילה ומגניבה והחולצה עם מפתח "וי" מדויק, שגם איתו אפשר לשחק. בקיצור, אם אין לכן מה ללבוש בתקופה הקרובה, ואתן צריכות בגד שיתאים לאפשרויות השונות ועל הדרך גם בא לכן להרגיש קצת רותם סלע - נמצא הלוק עבורכן. לאמץ, ויפה שעה אחת קודם.

אריאל טולדנו. רועי פרי,
אלמנט הפרנזים משדרג את המכנסיים והופך אותם לפריט עם אמירה קלילה ומגניבה/רועי פרי
אריאל טולדנו. רועי פרי,
את החולצה שלבו עם מכנסי סיגר ללוק רשמי או עם ג'ינס ללוק קליל/רועי פרי

הלוקים הנוספים של רותם סלע לאורך העונה, עד כה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully