וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה רטינול ולמה אתן צריכות אותו דווקא עכשיו?

שירלי אכסלרוד

16.11.2020 / 6:40

רטינול הוא תצורה מסוימת של ויטמין A שפועל שנים בענף הקוסמטיקה והוכח כיעיל במיוחד נגד קמטים. אז למה כדאי להתחיל להשתמש בו דווקא בתקופה הזו של השנה, ממה כדאי להיזהר ועל איזה מוצרים מוצלחים אנחנו ממליצות?

אווה מנדז בקמפיין של אסתי לאודר/אתר רשמי

רטינול הוא תצורה מסוימת של ויטמין A, שהאפקט שלו על הפרצוף שלכן כמעט אין סופי: הוא מעודד התחדשות של העור, מבהיר אותו, נלחם בחצ'קונים ובעיקר נחשב כמגהץ הקמטים המוצלח ביותר שלא כרוך בהזרקות. ממה כדאי להיזהר? מריכוז מוגזם, הוא עלול לגרום לעור להתקלף, ובכל מקרה כדאי להתחיל איתו בהדרגה, למרוח רק בלילה, ולהשתמש בקרם הגנה בכל יציאה לשמש. מהבחינה הזו, הסגר, הסתיו והמסכה שתכסה על תקלות של עור יבש או אדמדם הם מתנה לאנושות שמורחת רטינול אז יחי האופטימיות. אזהרה חשובה למשתמשות - מי שסובלת מפיגמנטציה ומעור רגיש במיוחד, נא לעבור השתלמות והכוונה אצל הקוסמטיקאית הצמודה.

אסתי לאודר - Perfectionist Pro Rapid Renewal Retinol Treatment

אסתי לאודר, דוקטור עור. יח"צ,
מוצלח במיוחד/יח"צ

באסתי לאודר מלחיצים ומציעים להשתמש בלא יותר מכמות של אפון מתכשיר הדגל הרטינולי שלהם, ולהתחיל בשבועיים של שימוש לסירוגין, לילה כן ולילה לא, כדי לא לעצבן את האפידרמיס. נסיינית עם עור סופר רגיש התמרחה בידיים רועדות, אבל תוך כמה ימים החליטה לחפף את ההוראות והתפלשה בו כל ערב: "כבר אחרי שבוע של שימוש העור נראה בהיר יותר, חלק וזוהר יותר. אחרי שלושה שבועות - הפיגמנטציה על הלחי טושטשה משמעותית והעור נראה משמעותית יותר טוב. הסוגריים העמוקים מסביב לפה לא נעלמו, אפילו לא קרוב לזה. אבל הם כן "נפתחו", גוהצו קלות, וכך גם החריץ במצח. טיפול מעולה, מתכוונת להתמיד לפחות עד שהשפורפרת תסתיים".
כמה: 450 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה לרכוש: באתר ובחנויות הפארם השונות

דרמלוג'יקה - Retinol Clearing Oil

רטינול, דרמלוג'יקה. יח"צ,
שיפור בקמטוטים והפחתת פצעונים/יח"צ

מוצר הרטינול החדש של דרמלוג'יקה מיועד לעור שנהנה מכל הטוב שלעולם הזה יש להציע - גם סימני הזדקנות וגם חצ'קונים. ולא שחסרות סיבות למתקפה משולבת: סטרס, שינויים הורמונליים או תזונה לקויה. ובעברית - יש השלכות לכך שלא ישנת כבר חצי שנה ועברת להתגורר בארון הממתקים. כדי להשתלט על שתי הבעיות בו זמנית, רקחו בדרמלוג'יקה שיקוי שמורכב מרטינול על כל סגולותיו הטובות ומחומצה סליצילית, שהיא אחד החומרים היעילים ביותר לטיפול בעור בעייתי.

התכשיר מגיע במרקם שמן יבש ונעים מאד למריחה ולעיסוי, ובאריזת משאבה וטפטפת שנויות במחלוקת - השמן נוזלי מאוד ואם תזליפו יותר מ2-3 טיפות בבת אחת, הן יהפכו לקרם הידיים היקר ביותר שמרחתן אי פעם, אבל לפנים הן לא יגיעו. גם על הריח אפשר לדון - בניגוד למוצרים של דרמלוג'יקה שתמיד מריחים כמו הספא של הביוקר, המוצר הזה הוא לגמרי נטול, ובכל זאת מדיף איזה ניחוח רפואי מסוים. הנסיינית היתה אדישה אליו, בן הזוג שרחרח חיבב פחות. אבל על כל אלה אפשר לסלוח כי התוצאות מוצלחות - חצ'קונים דוכאו בשלב מוקדם, נקבוביות פעורות צומצמו, והעור כולו נראה והרגיש חלק ואחיד יותר. אחרי שימוש של יותר מחודש, מסתמן שיפור נחמד בגזרת הקמטוטים הקטנים מסביב לפה והפס במצח, אם כי הם עדיין כאן להישאר.
כמה: 388 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה לרכוש: באתר ואצל הקוסמטיקאיות המורשות

OLAY - קרם לילה רטינול

רטינול, אולי. יח"צ,
סביר, רק לבעלות עור יבש מאוד/יח"צ

"כבד ושמנוני מדי, גם בשביל קרם לילה", התלוננה הנסיינית על הקרם מסדרת הרטינול של OLAY, שהרגיש לה כמו חמאה בקטע לא נעים, ונמרח לה על המצעים. "בצד הטוב - הוא נטול בושם, ונדמה לי שהוא טשטש במשהו את כתמי הפיגמנטציה העתיקים, אז נסכם ב-סביר, ומתאים באמת רק לבעלות עור מאוד מאוד יבש".
כמה: 100 שקלים ל-50 מ"ל.
איפה לרכוש: בחנויות הפארם השונות

שיסיידו - Benefiance wrinkle smoothing contour serum

רטינול, שיסיידו. יח"צ,
בקבוק מרשים, התוצאות פחות/יח"צ

הסרום של שיסיידו הוא גם יפה תואר וגם מכיל "קפסולות רטינול רכות" - ובימים אלה מה אנחנו רוצות אם לא שייארזו אותנו בקפסולות רכות, אז אנחנו כבר בעד. המרקם שלו משגע - מעין ג'ל רך שנמס לתוך העור, משאיר אותו חלקלק כמו אחרי פריימר, ואפילו הבישום הקצת מוגזם הוא מסוג ה'טרה שיק'. הוא רך ולח ומשובח אבל כאן זה נגמר - נסיינית שפה ושם מגדלת קמט צעיר, מדווחת שאחרי שלושה שבועות של התמרחות עקבית, לא זיהתה שום שינוי נראה לעין.
כמה: 580 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה לרכוש: בחנויות הפארם השונות

דוקטור עור - קרם עיניים Supreme OR

רטינול, דוקטור עור. יח"צ,
עתיר לחות, נספג במהירות ובא טוב לכל קונסילר/יח"צ

קרם העיניים לעור בוגר של דוקטור עור שופע שלל הבטחות לניסים כמו לחות, הרמת הקונסטרוקציה סביב העיניים, הפחתת עיגולים שחורים וצמצום הקמטים. חוץ מרטינול יש בו גם חומצה היאלורונית ותמצית תה ירוק, והנסיינית מעדכנת שהוא אחד מהטובים שניסתה. הוא אמנם סיפק רק חלקית את הסחורה בגזרת הקמטים וההרמה, אבל הוא עתיר לחות, נספג במהירות ובא טוב לכל קונסילר, כך שמבחינתה זה לגמרי עובד.
כמה: 220 שקלים ל-30 מ"ל (כמות כפולה).
איפה לרכוש: באתר

Avene - קרם עיניים פיזיוליפט

רטינול, avene. יח"צ,
מטפל יפה בנפיחות ובאיזורים הכהים/יח"צ

גם קרם העיניים של Avene מכיל בנוסף לרטינול חומצה היאלורונית ועוד מרכיב בלעדי ממעבדות המותג שממריץ את ייצור הקולגן בעור, ונחסוך לכם את שמו מפאת חשש לקמטים חדשים. הנסיינית ציינה שהוא דקיק על גבול האוורירי וכי הייתה שמחה למרקם עשיר יותר, כזה שמשפר את מראה הקמטים הקטנים ליד העיניים (הוא לא). מה שכן - הוא טיפל יפה בנפיחות ובעיגולים הכהים, וגם זה משהו להתנחם בו.
כמה: 250 שקלים ל-15 מ"ל.
איפה לרכוש: בחנויות הפארם השונות

Qiriness - Ultimate Anti-Aging Restructuring Serum

רטינול, qiriness. יח"צ,
בלי ציפיות מוגזמות/יח"צ

עוד בוואלה!

רונה נאמן מ"אהבה חדשה": "אני אוהבת הכול בעצמי. בורכתי בגנים טובים"

לכתבה המלאה

הסרום של קירינס מבטיח לשקם את העור ולמזער כתמי פיגמנטציה, וחוץ מרטינול גם הוא מכיל חומצה היאלורונית ורכיבים טעימים על פניו כמו עלי ארטישוק וגרגיר נחלים. הוא מוצלח ונעים ובתנאי שלא תבואו עם ציפיות מוגזמות דעו שהוא נספג היטב, מתפקד כבסיס טוב למייק-אפ או ללחות מעליו, אבל לא מעבר. אחרי שבועיים וחצי של שימוש גם העין האופטימית ביותר לא הצליחה לראות שום תזוזה במצב הפיגמנטציה, הנקבוביות או החריצים.
כמה: 429 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה לרכוש: ברשת BE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully