וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: אווה מנדז הצטלמה עם מזרקים בצוואר

15.11.2020 / 13:40

השחקנית אווה מנדז זיעזעה את העוקבים שלה כשהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה מתוך טיפול ביוטי שבמסגרתו נעוצים לה שבעה מזרקים בצוואר. המטרה: לפרגן לחברה שפתחה עסק חדש. "זה המקום שבו תוכלו להירגע בזמן שמענים אתכן"

אווה מנדז בקמפיין של אסתי לאודר/אתר רשמי

אווה מנדז זעזעה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות בסוף השבוע האחרון - ופייר, גם אותנו. השחקנית העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם שבעה מזרקים נעוצים בצווארה כחלק מטיפול ביוטי. חייבות להודות, בתור גרופיות לטיפולים חדשניים - אנחנו עד עכשיו נעות קצת באי נוחות בכיסא בכל פעם שאנחנו מתעמקות בתמונה. לא קל לצפייה, בלשון המעטה. מנדז מבחינתה שיתפה את התמונה כדי לקדם ספא חדש שפתחה חברתה, ד"ר מריאנה ורגרה, שהיא במקרה גם בת הדודה של השחקנית סופיה ורגרה. בכל אופן, אנחנו ממש לא בטוחות שזה הצעד השיווקי הנכון.

"הספא הזה מדהים. לא משרד עם תאורת פלורנסט גרועה. בלי אווירה משרדית סטרילית. מקום שבו תוכלו להירגע בזמן שמענים אתכן על ידי הטובים שבטובים. זה המקום השמח שלי", כתבה מנדז בת ה-46 לצד התמונה שלה עם המזרקים. עוד היא הוסיפה כי היא בעיצומו של טיפול והבטיחה לעדכן בתוצאות. "כל כך נרגשת לתמוך בחברה שלי שפותחת עסק משלה".

העוקבים ההמומים של מנדז לא יכלו להישאר אדישים לתמונה. "זה נראה משוגע! מקווה שאת בסדר", כתב אחד מהם. אחרת הוסיפה: "כואב לי רק מלראות את זה", ואחר ביקש: "תסבירו לי מה אני רואה פה בכלל". לצד המופתעים, היו גם הרבה סקרנים ומתעניינים: "מישהו יכול להסביר לי מה עושה הטיפול הזה?", נכתב. אחרת שאלה: "זה כואב?". האחרונה אף זכתה לקבל תשובה ממנדז שענתה לה: "באופן מפתיע, זה ממש לא כואב - וסף הכאב שלי נמוך. זה נראה יותר פולשני ממה שזה באמת".

בהמשך, כתבה מנדז בהתייחסות לתגובה אחרת כי "בכנות? לא ידעתי שיש עליי כל כך הרבה מזרקים. כשמריאנה אמרה לי שיש בתוכי שבעה מזרקים, לא האמנתי - אז ביקשתי לצלם. התמונה הזו לא תוכננה. אני לא אוהבת כאב פיזי. אני לא אוהבת מחטים - זה היה גדול בשבילי".

עוד בוואלה! אופנה

סודות שיש רק לנו: מה לילי קולינס מחזיקה בתיק האיפור?

לכתבה המלאה
אווה מנדז בתצוגת ריזורט 2012 של סלווטורה פרגמו, ניו יורק, 28 יוני 2011. GettyImages
"התמונה הזו לא תוכננה. אני לא אוהבת כאב פיזי. אני לא אוהבת מחטים". אווה מנדז/GettyImages

המקום המדובר נקרא Beauty Villa Vergara והוא ממוקם בבוורלי הילס שבקליפורניה, שם תוכלו לקבל שלל טיפולים לפנים ולגוף, ביניהם גם אקט המחטים המלחיץ. ד"ר מריאנה ורגרה פרסמה את התמונה גם כן בחשבון העסקי שלה והסבירה מהו הטיפול שאותו עברה מנדז. לדבריה, מדובר בטיפול שנקרא "Mono threads" - בתרגום חופשי: סיבים בודדים, ומטרתו להדק את העור וליצור לו מראה צעיר יותר, וזאת באמצעות שימוש בקולגן. בתגובה לגולש סקרן ששאל אם מטרת הטיפול הוא להרים צוואר נפול, הסבירה ד"ר ורגרה כי המחטים מעודדים ייצור קולגן ומונעים עור רפוי באזור הצוואר, אך לא מרפאים אותו במידה וכבר נוצר. ואנחנו חשבנו שטיפול הדם של קים קרדשיאן היה הגזמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אווה מנדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully