וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמילי בפריז", רק בסטייל: מעיל המשבצות שיקפיץ את הלוק

17.11.2020 / 6:30

דפוס השחמט, שתופס תאוצה משמעותית ברשת בתקופה האחרונה, מגיע לידי ביטוי בשלל ז'קטים ועליוניות. מעיל אחד מעניין וצבעוני הפך לפייבוריט אצל הפאשניסטות

ריבוי טרנדים מתחלפים בחסות רשת האינסטגרם לצד תרגום מהיר שלהם בחסות הרשתות ההמוניות, היא סוגיה המעסיקה לא מעט את תעשיית האופנה בשנים האחרונות. אין ספק שטריפת הקלפים בכל הנוגע לסדר החוקים הנוקשה שנשלט שנים בידי מעצבי-העל הביאה לשינוי סדר היום בתחום.

הכוח עבר גם לצרכנים, שמצד אחד זה דבר מבורך, ומנגד, קשה להתכחש לטענות בנוגע לתרומה השלילית עבור נושא הקיימות ותנאי העסקה הוגנים לפועלי הייצור ברחבי העולם השלישי. מה שכן אפשר לומר כעת, כי עבר מספיק זמן למסקנות ראשוניות מהתהליך, הוא שהתחזיות הקודרות לגבי שימוש חד פעמי בפריטים ורעב לעוד ועוד סגנונות חדשים, מתגלות כלא מדויקות בכלל. ואפילו להיפך.

הנה, קחו לדוגמא את מגמת המשבצות, החורף בקושי החל ואנחנו עדות לכך שמעילים, ז'קטים ועליוניות בדוגמה משובצת, רלוונטיים מתמיד. וזאת חרף העובדה שהם מלווים אותנו ואת הכותרות כאחד הטרנדים המבוקשים כבר חורף חמישי ברציפות. יש מצב שסדרת הלהיט "אמילי בפריז" תרמה קצת לסקס-אפיל של העניין, בייחוד למשבצות מסוג שח-מט, מה שמחבר אותנו ישירות ללהיט נטפליקסי נוסף - "גמביט המלכה".

ואם כבר מדברות על דפוס השחמט, שצובר בשבועות האחרונים פופולריות משמעותית ברשת, מצאנו אחד פייבוריטי, גם עלינו וגם על משפיעניות מרובות עוקבות. הוא מגיע מבית האופנה הדני Baum und Pferdgarten (ושיהיה בהצלחה עם לנסות להגות את זה בעברית), בדמות משבצות שחמט בחום וצהוב.

בולטת מאוד גרסת המעיל המעוצבת כבלייזר כפתורים מחויט באורך הברך (דגם דפני 359 אירו), ויש גם את בת'אני, אופציה קצרה יותר של בגזרת מעיל-חולצה (299 יורו). מי שרוצה למקסם את הפרינט תמצא גם תיק קרוס או תיק tote בעל שני כיסים כחולים לצד כובע הורס בגזרת פטרייה.

עוד בוואלה!

מה ההיסטריה? הבחנו בהתלהבות לא רגילה ממכנסי העור האלו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully