וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ההיסטריה? הבחנו בהתלהבות לא רגילה ממכנסי העור האלו

10.11.2020 / 10:45

אחרי שהבענו עמדתנו על החצאיות עור, איתרנו התלהבות יוצאת דופן בקרב חובבות הלוק האדג'י. קבלו את מכנסי העור הטבעוניים של סימונט בעלי גזרה רחבה ונינוחה ואקסטרה כיסים

הימים הארוכים שהעברנו בבית בחודשים האחרונים הפכנו את אובססיית השיטוט בפיד שלנו לסוג של בעיה. אפשר לומר שאם לא היה לנו את התירוץ הרשמי של הכנת תחקירים לצרכי וואלה! אופנה, היינו שוקלות טיפול גמילה לטובת התמכרות חליפית לספורט למשל.

אחת המסקנות שלנו משעות אינסופיות של שהייה ברשת האינסטגרם, היא שמגמת פריטי העור, הממש לא חדשה יש לציין, לא מפסיקה להתחזק. ריבוי הנציגות של הקטגוריה טמון בפיתוחים הטכנולוגים של העור בגרסה הטבעונית, שמביאים אותו לרמת נראות המשתפרת כל הזמן. כמו בפרוות הסיננטיות, העור עובר תהליך שינוי מחומר גלם יקר ולא מצפוני לכזה שאפשר לרכוש אותו מבלי לשבור את הכיס או את הלב.

הפריט-להיט שהצטרף לגל המשפיעניות לאחרונה הוא דגם של מכנסי עור שחורים מבית סימונט, אחד הלייבלים האקולוגיים המדוברים בשנה האחרונה. סימונט פריירה, רק בת 29, ונחשבת כבר שנים כמובילת סצינת הסטייל במיאמי. המותג סימונט מהווה המשך ישיר ל'סטייל מאפייה', הברנד הקודם שהקימה כשהייתה רק בת 24, וזכה להצלחה בינלאומית מרשימה.

לפני כשנתיים החליטה לשים את עצמה בפרונט, כפי שהסבירה בזמנו לאתר האופנה "פאשניסטה": "שינוי השם הוא הדרך שלי להציג את עצמי אחרי חמש שנים של עבודה. הרגשתי צורך לעשות את זה יותר אישי, ולשים פנים מאחורי כל הדברים האלה". פריירה נולדה בוונצואלה וגדלה בפרברי מיאמי, ונודעה שם כפאשניסטה מקומית. את סטייל מאפיה פתחה בעזרת אמה, מעצבת אקססוריז ובעלת הכרות עם עולם מפעלי האופנה בסין. במהרה השתיים הגיעו לנקודות מכירה נחשבות כמו אסוס, גאלרי לאפייט, שופבופ, פרי פיפל ועוד, עם אספקת פריטים חדשים על בסיס חודשי.

את סימונט היא בנתה כבית אופנה המשיק קולקציות באופן עונתי מסורתי, מה שאיפשר לה להתמקד במציאת חומרי גלם איכותיים יותר כמו גם בחירת דגמים מדויקת יותר. ואכן, אוסף הסתיו-חורף הנוכחי שלה מציג סדרת דגמים נחשקים ביותר, ביניהם טופ מאנו הפופולרי, גופייה סרוגה הניתנת לקשירה במגוון אופנים.

מכנסי קיקה, מעור טבעוני בגוון שחור (159$), מככבים עכשיו כאחד הפריטים המובילים בחשבונות הנחשבים באינסטה. עיצובם נשען על מה שכנראה יופיע במילון תחת ההגדרה 'מכנסי נשים' עם חיתוך מותן בגובה הטבור לצד גזרה נינוחה ומתרחבת באופן מתון, כולל שני כיסים אחוריים, שניים קדמיים וכיס צידי בשרוול רגל ימין. ללא התיפורים הלבנים וטקסטיל העור המבריק, סביר להניח שהיינו חוזות פה בלוק של מכנסי דודה חסרות אמירה. ומבלי לפגוע באף בת משפחה, נציין שגם לנו יש אחיינים, מה שהופך אותנו רשמית לדודות, אבל לדעתנו הבנתן את המסר.

עוד בוואלה!

הפוגה מהחדשות המייאשות: ברייקינג ניוז עם חצאיות עור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully