וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לריצה, לרביצה, לבילוי ולעבודה: 4 טוטאל לוקים מעולים לחורף

17.11.2020 / 6:50

ארבע קטגוריות מייצגות את רוח התקופה - רביצה בבית, ספורט, בילוי עם חברי קפסולה ויציאה לעבודה. סגננו לכן ארבעה לוקים לכל אחת מהאופציות על טהרת גווני צבע אחד כדי שתתחילו את החורף בשיק מקסימלי

סבינה מוסייב. יח"צ,
שמלת המעטפת של סבינה מוסייב ללוק שכולן על טהרת השמנת/יח"צ

סוף כל סוף אפליית מזג האוויר החורפי, ישראל ורסס אירופה, מציינת את הנסיגה המתבקשת, ועכשיו זה ממש קורה - שלב הפנטזיות ושלב המציאות מתכנסים לכדי חפיפה. וכל זה מתרחש במקביל לתקופת ימי השופינג וההנחות, כך שהחשק לרענן את המלתחה תוקף אותנו מכל כיוון. לקחנו בחשבון את ארבעת הקטגוריות שמייצגות בגאון את רוח התקופה: בית, ספורט, בילוי צנוע בחיק חברים ויציאה לעבודה, למי שעדיין חיוני בז'אנר. לגזרת הסטיילינג בחרנו לאמץ קונספט של טון על טון, בהשראת מסלולי סתיו-חורף 20-21, והרכבנו טוטאל לוקים על טהרת גווני צבע אחד, עם הבלחות קונסטרסטיות במינון נמוך. תהנו.

ספורטיבי על טהרת הסגול

הדבר הכי טוב שיצא מהקורונה הזאת היא העלייה בפעילות הספורטיבית של כולנו. בין אם זה בגלל הזמן הפנוי, הרצון לשפר מצב רוח, להשיל את הקילוגרמים העודפים מחודשי ההלם הראשוניים או האופציה להתרחק מהבית וללכת לים בזמני סגר - יותר אנשים עושים כושר. ובגלל שהארועים אליהם ניתן לצאת ולהתלבש יפה הצטמצמו פלאים, השקעה בבגדי ספורט יפים וחדשים הפכה לסופר-לגיטימית.
מה בחרנו? חליפה סקסית של טומי הילפיגר עם צווארון גולף, פאוץ' מעדיקה במחיר נגיש, נעליים של נייקי כי זה ספורט באמת, וסווטשירט מזארה לריצה בשעות הערב.

הרכבת לוקים, אופנה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
גופייה, טומי הילפיגר לפקטורי 54 – 149 שקלים, מכנסיים, טומי הילפיגר – 179 שקלים, פאוץ', עדיקה – 29 שקלים, נעליים, נייקי – 669.90 שקלים, סווטשירט, זארה – 129 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

עסקים כרגיל בכל גווני התכלת

אם זכיתן לשדר עסקים כרגיל ולפתוח את הבוקר כמו פעם, כלומר להתארגן ולצאת לעבודה מחוץ לבית, מצאנו את השילוב המושלם בין סגנון מחויט לנוחות של הבית. נזכיר שמכנסי סריג הם אחד הלהיטים של החורף, ובהחלט אפשר לשלב אותם עם עקבים גבוהים ובלייזר או סווטשירט.
מה בחרנו? חולצה מכופתרת ומרשימה של סיסטרז, תיק שיקי של קומפלט, מכנסי סריג של קוס ונעליים בגוון ירוק זית עם אבזם לולאות לשבור קצת את התכלת.

הרכבת לוקים, אופנה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
חולצה, סיסטרז – 320 שקלים, מכנסיים, קוס – 855 שקלים, מעיל, זארה – 269 שקלים תיק, קומפלט – 1,680 שקלים וכעת ב-20% הנחה, נעליים, לקס – 960 שקלים, משקפי שמש, אלין מיקלי – 900 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

עוד בוואלה!

"אמילי בפריז", רק בסטייל: מעיל המשבצות שיקפיץ את הלוק

לכתבה המלאה

ממורמרות בסטייל עם שחור עוצמתי

מתאים למצבי בידוד, אבטלה, חיוביות לקורונה וגם סגר שכנראה יגיע בעתיד הקרוב. לקחנו בחשבון גם טיול עם הכלב, יציאות לסופר ולסידורים, והלכנו על פריטים שיכולים להתאים למגוון מקסימלי של הופעות.
מה בחרנו? מכנסיים סופר נעימים של דורין פרנקפורט, סווטשירט של נורת'רן סטאר, גרביים של זוהרה וריח מחרפן של פקטורי 54 להרים את האווירה.

הרכבת לוקים, אופנה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מכנסיים, דורין פרנקפורט – 297 שקלים, חולצה, נורת'רן סטאר – 752 שקלים, גרביים, זוהרה – 50 שקלים, נר, פקטורי 54 – 169 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

יוצאות לחברים בצבעי שמנת אופטימיים

מסעדות, אירועים וברים הם עדיין בגדר חלום, אבל להיפגש בבתים של חברים זה כרגע הבילוי הכי חגיגי בנמצא, ועד שכבר יש אופציה לדפוק הופעה - צריך להשקיע מחשבה.
מה בחרנו? שמלת מעטפת של סבינה מוסייב, צעיף של טרס, תיק בצבע קאמל של טולדנו ומגפיים גבוהים של אירו מבוטיק 77.

הרכבת לוקים, אופנה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
שמלה, סבינה מוסייב – 629 שקלים, מגפיים, בוטיק 77 – 2,500 שקלים, ז'קט, מאסימו דוטי – 1,696 שקלים, תיק 'קרלה', טולדנו – 2,280 שקלים, מטפחת, טרס – 280.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully