וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם עם ניבר מדר

18.11.2020 / 6:50

בזמן שכולנו מפנטזות על חופשה בחו"ל, הדוגמנית המצליחה ניבר מדר כבר חודשים נהנית מעבר לים. אבל לא באנו לפתוח עיניים, אלא רק לחמוד במלתחה שהיא לקחה איתה במזוודה, שכמעט כולה פרגון לתעשייה המקומית

ניבר מדר/צילום: יח"צ

אחת הדוגמניות הישראליות הכי נכונות שיש היא ניבר מדר, ואין על זה עוררין. אחרי מספר לוקיישנים נחשקים בעולם, מדר סוף סוף נחתה ביעד המדובר של הרגע, דובאי, עם בן זוגה, איש העסקים הטורקי, בראן סוזר. המקום המטריף באמירויות שנפתח עבור ישראלים ומסקרן את כולם, הפך למוקד עלייה לרגל ללא מעט דוגמניות בשבועות האחרונים. אבל כאן, זה לא מדור תיירות, ועם כל הכבוד לבריכה האינסופית במלונות היוקרה, אנחנו בוחרות להתמקד במה שהפאשניסטה ארזה במזוודה שלה.

ניבר השתובבה במדבריות הפוטוגניות להפליא של האמירויות, ובתמונה שתעדה את הרגע היא נראית בשמלה כתומה של מעצבת ישראלית - דניאל חג'ג'. מדובר בשמלת מעטפת בגזרת מיני מבד מבריק, שרוולי פעמון מתרחבים ומחשוף בעומק הנכון. תוסיפו לזה את תפאורת החול, הבלונד הזוהר והחיוך הממיס וקיבלתן תמונות שאפשר לבהות בהן שעות.

ארבעה ימים קודם לכן העלתה מדר תמונות מחוף הים בדובאי עם ביקיני מנוקד שחור-לבן של המותג פלט, גם הוא ישראלי ושייך למעצבת מורן יוסף. בגד הים שלבשה מורכב משני חלקים: חלק תחתון בגזרה גבוה וחזיית סטרפלס.

הקיץ האחרון היה רחוק מכל קיץ שהכרנו וזכינו לחוות, רבות מאיתנו לא הספיקו לחרוש על בגדי הים החדשים שנרכשו עוד באביב, כשהיינו אופטימיות שהקורונה תחלוף מן העולם אחרי הסגר הראשון. הכי הרבה שעשינו בקיץ עם הביקיני החדש שלנו היה לנסות לתפוס שיזוף במרפסת או אם התמזל מזלכן והייתן מספיק זריזות ואמיצות - גם לבשתן אותו לוויקנד ביוון. כך קרה שבגד הים הפיפטיזי המתקתק שלבשה מדר גרם לכולנו לפנטז על שובו של הקיץ בשנה הבאה, שבו נוכל לחרוש חופים לבנים עם מי טורקיז.

עוד בוואלה! אופנה

החופשה היוונית שלה: ניבר מדר מספקת את כל הסחורה

לכתבה המלאה

הלוקים המוצלחים של מדר מהחופשה באמירויות לא נגמרים כאן. אחת התמונות המסעירות שלה מהביקור היא זו שבה היא ביקרה במסגד ועל כן לבשה בגדים מסורתיים, אבל אנחנו רוצות ברשותכן להתעכב על הלוק הלבן שלבשה כשיצאה לאיזה בילוי לילי. מדר ממשיכה לפרגן לאופנה ישראלית ולבשה מכנסיים לבנים בגזרה ישרה של המותג BAT7 המקומי עם קרופ טופ ובלייזר משי מבריק של דניאל חג'ג'. בגזרת האקססוריז נרשמו מותגי על: סנדלי עקב של ג'ימי צ'ו ותיק קלאץ' של דיור. מסביב לעולם עם ניבר מדר.

  • עוד באותו נושא:
  • ניבר מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully