וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הטיקטוק הזאת מצאה יותר מ-50 דרכים שונות לקשור מטפחת

19.11.2020 / 6:30

קלאודיה מוריירה מפורטוגל פתחה חשבון טיקטוק שבו שיתפה סרטוני הדרכה לקשירת מטפחות בדרכים יצירתיות. מהר מאוד היא הפכה ויראלית והקימה מותג צעיפים משלה. אז איך פיסת בד יכולה להיות חולצה, שמלה או כובע? צפו

יוטיוב

כמה דרכים אתן מכירות ללבוש צעיף? אם תשאלו את קלאודיה מוריירה, יוצרת תוכן בת 34 מפורטוגל, יש יותר מ-50. מוריירה מצאה נישה משלה, משהו שהיא מעולה בו, ופתחה לעצמה חשבון בטיקטוק, האפליקציה הפופולרית לריקודים. בעמוד שלה היא משתפת סרטוני הדרכה ללבישת צעיפים ומטפחות בדרכים יצירתיות, כאלה שבחיים לא הייתן חושבות עליהן לבד. מוריירה הופכת את המטפחות שנכרכים בדרך כלל סביב הצוואר לחולצות, שמלות, שכמיות, חגורות ושלל עיטורים לבגדים.

באחד הסרטונים הפופולריים שלה היא מכניסה צעיף משי ברווחים שבין הכפתורים בחולצה מכופתרת, קושרת - ויוצרת עיטור מדליק במיוחד שמשדרג את החולצה הפשוטה. בסרטון אחר היא משדרגת את הבלייזר שלה בעזרת סיכת ביטחון שמחברת צעיף לדש הז'קט. למוריירה יש יותר ממאה אלף עוקבים בטיקטוק וכמעט מיליון לייקים לכל הסרטונים גם יחד. באינסטגרם היא מחזיקה ב-25 אלף עוקבים ובעקבות מומחיות הצעיפים היא גם השיקה מותג צעיפים בספטמבר האחרון, שנקרא "זפיה".

המומחיות יוצאת הדופן שלה צדה את עיניהם של עורכי מגזין ווג, שיזמו איתה ריאיון, שבו היא סיפרה מאיפה הידע הרחב שלה בקשירת צעיפים והפיכתם מפיסת בד סתמית לאקססורי ורסטילי שיכול לשדרג כל הופעה. "נולדתי באי כף ורדה באפריקה. שם נהוג שנשים מבוגרות קושרות צעיף על ראשן כדי שצעירים יכבדו אותן. מאז שאני ילדה קטנה ראיתי את סבתא שלי משחקת עם צעיפים". את אובססיית הצעיפים שלה מילדות היא הביאה לטיקטוק - ומשם למותג החדש שהשיקה, שכולל צעיפים בצבעוניות עזה והדפסים מיוחדים. "זו מחווה לתרבות בכף ורדה", היא מסבירה.

"אמרו לי שאני מטורפת שאני מקימה עסק באמצע מגיפה עולמית", היא ממשיכה. "אחרי שצילמתי כל כך הרבה סרטוני הדרכה איך להשתמש בצעיף, פשוט חשבתי שכדאי שאלו יהיו צעיפים שלי. פחדתי מאוד מהצעד כי אני לא יודעת לנהל עסק, אבל ידעתי שאני חייבת ליצור צעיפים משלי ולשתף אותם עם העולם. עשיתי מחקר קטן על פתיחת עסק, לקחתי קורס מקוון בנושא ובספטמבר פתחתי אתר שממנו אנשים יכולים להזמין את צעיפי זפיה. אלו צעיפים מתוחכמים, אלגנטיים ועל-זמניים".

עוד בוואלה! אופנה

"אמילי בפריז", רק בסטייל: מעיל המשבצות שיקפיץ את הלוק

לכתבה המלאה

העובדה שמוריירה בעלת יופי משגע וסטייל הורס לא פחות, עוזרת במיוחד להפיכת הסרטונים שלה לוויראליים. חוץ מללמוד איך לשדרג צעיף, אפשר לשאוב משם השראות. היא מספרת שהיא מאוד אוהבת לבנות לעצמה לוקים ומקדישה לכך שעות. כשנשאלה מהו שדרוג הצעיף החביב עליה, ענתה: "אני אוהבת צעיפים על הצוואר או בשילוב עם חליפה, כסוג של עליונית".

אז מה עוד למדנו מבהייה בסרטונים של מוריירה? שצעיף יכול להפוך לסוודר, לסרט לשיער פלוס גומייה שתתפוס את הקוקו וגם לכובע לראש - יחד עם צעיף. מן "שניים במחיר אחד" שכזה. את הריאיון היא מסיימת בטיפ: "אם אתם עדיין לא בענייני צעיפים, ממליצה להתחיל בצעיפים קטנים, למשל לקשור אחד לתיק. אי אפשר לטעות עם צעיפי משי קטנים שנכרכים סביב הצוואר. זה מוסיף כל כך הרבה אלגנטיות לאאוטפיט. זה יהיה הדבר הראשון שאנשים ישימו לב אליו בלוק שלכם".

@claudyamoreira1

The scarf I wear on my videos they are created by me ? buy it from Zafia.pt ❤️ ##scarf##foryou

♬ Bootylicious - Destiny's Child

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully