וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובססיה החדשה שלכן: להקת בלאקפינק

24.11.2020 / 7:00

אחרי שפיתחנו אובססיה על טיפוח קוריאני, יבשת אסיה מגיעה אלינו עם בשורה אופנתית שאי אפשר להתעלם ממנה. בתי האופנה הגדולים בעולם כבר אימצו אותן כשגרירות, נטפליקס השיקו איתן דוקו וליידי גאגא כבר ממזמן חורכת איתן את היוטיוב. הכירו את בלאקפינק

שאנל, סן לורן, סלין ודיור. ארבעת בתי האופנה הצרפתיים שמעוררים בנו תחושות נעימות, געגועים לפריז ולניחוח של קרואסון חמאתי ומתפצח, אימצו בשנה האחרונה ארבע שגרירות מותג שמגיעות דווקא מכיוון אסיה עם וייבים של קיי-פופ והיסטריה גלובלית סוחפת. ואוקיי. למי שעדיין לא מעודכנת, זה בדיוק הזמן להשלים פערים (אנחנו נשאיר את זה בינינו) ולהכניס אתכן להיסטריה של בלאקפינק.

כיום בלאקפינק היא אחת מלהקות הבנות הכי מצליחות בעולם, מז'אנר הפופ הקוריאני ששוטף את הפלייליסטים ברחבי העולם. הלהקה שהוקמה (או אם לדייק, הונדסה) לפני כארבע שנים על ידי חברת הבידור המסחרית YG Entertainment צלחה באופן רשמי את ניסיון הפריצה הגלובלי שלה בקיץ 2019 בפסטיבל קואצ'לה. זכרונות מתוקים מהחיים הקודמים שלנו.

בלאקפינק. אינסטגרם, צילום מסך
אפשר ואפילו רצוי להתמכר - בלאקפינק/צילום מסך, אינסטגרם

לאחרונה, הלהקה אפילו זכתה לסרט דוקו בנטפליקס ושיתופי פעולה מוזיקליים עם סלינה גומז, קארדי בי, אריאנה גרנדה, דואה ליפה וליידי גאגא שגרפו מיליארדים של צפיות ביטיוב. כן, מיליארדים. "How You Like That" שאתן בטח כבר מכירות היטב - שוחרר בחודש יוני האחרון ושבר את השיא לקליפ הנצפה ביותר ביטיוב ב-24 השעות הראשונות לעלייתו, עם יותר מ-80 מיליון צפיות. האם יש יותר היסטריה מזה? כן.

מעבר למכונת צפיות מוזיקלית משומנת היטב, ארבעת חברות הלהקה: ג'ני, ג'יסו, רוזה וליסה לא רק כבשו בסערה את עולם המוזיקה, אלא הפכו לאייקון של סטייל ואופנה שבתי האופנה הצרפתיים לא הצליחו להישאר אדישים לגביהן - ובצדק. בהתחלה הן עוד צעדו ביחד על המסלולים והקליפ של "האו יו לייק דאט" הפך להומאז' מטורף למעצבים כמו אלכסנדר מקווין, שאנל ומארין סר. "העיסוק באופנה מעצים אותנו בדיוק כמו העיסוק במוזיקה", סיפרה ג'ני בראיון למגזין ELLE. "אופנה ומוזיקה קשורים אחד בשני", הוסיפה רוזה.

ג'ני הייתה הראשונה להיחטף על ידי בית האופנה שאנל שהצהיר כי מדובר בחיבור לא פחות מאידיאלי. עם רכות, אלגנטיות והז'קט הלבן שהפכה ג'ני לשמלה קטנה ומדויקת (ולאובסס אופנתי בפני עצמו) - הוכחה כבחירה מושלמת ואף הביאה להצהרה מבכירי שאנל לחבור לכוכבות קיי-פופ גם בעתיד. במסגרת התפקיד כפרזנטורית, היא הגשימה כמה מהחלומות הכי מתוקים שלנו: ריאיון עם יוצר הבשמים של שאנל - אוליבר פלוג', צעידות על מסלולי שבועות האופנה בפריז והמון מסיבות השקה נחשקות של מעצבי על.

הסגנון של ג'ני אלגנטי ויוקרתי ולרוב משלב בין דגמים של גוצ'י, איב סן-לורן, מארין סר ומקווין שכבר הפכו אותה לחברת קבע באירועים שלהם. בראיון למגזין ELLE סיפרה כי החיבור לאותם מעצבים החל בחיטוטים נחושים בארון הבגדים של אמה, שם נחשפה לפריטי הווינטג' שלהם.

עוד בוואלה!

ככה בחיים לא ראיתם אותה: הצילומים הסקסיים של "הנסיכה דיאנה"

לכתבה המלאה
בלאקפינק, ג'ני. אינסטגרם, צילום מסך
טוטאל לוק שאנל - ג'ני/צילום מסך, אינסטגרם

השנייה שקיבלה טייטל של שגרירה, היא רוזה שחברה לסן לורן. בית האופנה שאוהב להעיד על עצמו כיצירתי, בוחן גבולות וחופשי. בדיוק כמו רוזה - שידועה בתור ה'פרי ספיריט' של החבורה. בין אם על שטיחים אדומים, או סתם בקז'ואל נינוח בנמל התעופה, היא מצליחה למשוך לא מעט תשומת לב שהגיעה ככל הנראה, עד לפריז. ההכרזה על רוזה כמובילת קמפיין הסתיו לוותה באווירת פוסט-פאנק אדג'ית.

שיטוט מעמיק באאוטיפים שמציגה רוזה בחשבון האינסטגרם שלה חושפים בעיקר חצאיות קצרות, פרינטים משובצים, אפודות וייב כללי של סקול גירל מעודכנת חמושה בשיער ורדרד ומטאלי. מגזין ELLE תיאר אותה כלא פחות ממגדירת סטנדרטים. "רוזה תמיד מספקת משהו קצת שונה ולא צפוי", סיפר אנת'וני ואקרלו, מנהל הקריאייטיב של סן-לורן. "היא הולכת על מה שהיא רוצה עד הסוף ובשליטה מלאה על הבחירות שלה, שהן אף פעם לא מובנות מאליהן", הוסיף.

בלאקפינק, רוזה. אינסטגרם, צילום מסך
'פרי ספיריט' - רוזה/צילום מסך, אינסטגרם

גם בית האופנה סלין החליט לא להישאר מאחור עם היסטריית הקיי-פופ ובחר בליסה. זו שגם מתחזקת את עמוד האינסטגרם הכי פופולרי ומשפיע מבין הרביעייה נכון לעכשיו. עם אישיות כריזמטית ונוכחות אמיצה. התמונות המושלמות, הסטייל הנינוח והקז'ואלי והכישרון לזהות טרנדים, הפכו את החיבור עם סלין לסיפור אהבה מאוד משתלם. אגב, ביקור נוכחות קצר של ליסה בתצוגת האופנה של סלין בשבוע האופנה האחרון בפריז, הביא לזינוק של כ-66% בחיפושים ברשתות החברתיות על בית האופנה. לפני פחות מחודש, גם במותג הטיפוח MAC גילו את הפוטנציאל ובחרו בה כשגרירת המותג.

"לתרבות הקיי-פופ יש בסיס מעריצים חסר תקדים", מסביר מנהל הקריאייטיב העולמי של MAC, דרו אליוט בראיון למגזין גלוסי, מיד לאחר ההכרזה על שיתוף הפעולה עם רוזה. "לכל אחת מהן יש בסיס מעריצים שמחובר אליהן. כל אחת מייצגת סטייל משלהן ויחד הן מצליחות לחבר בין קבוצות וסגנונות".

בלאקפינק, ליסה. אינסטגרם, צילום מסך
סטייל נינוח וקז'ואלי - ליסה/צילום מסך, אינסטגרם

האחרונה שאומצה על ידי בית אופנה צרפתי כמו אקססורי ויראלי, היא ג'יסו. עם לוק של הגירל נקסט דור, פאטרנים, גרבוני רשת ושרשראות מתכתיות נוכחות, רוח נעורים ויופי טבעי - היוו בסיס מושלם לשיתוף פעולה עם דיור. שהפכו אותה לשגרירת מוצרי הקוסמטיקה, הבשמים והאופנה שלהם. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי גם בקליפ של הלהקה ICE CREAM, (לצד סלינה גומז) בו חבשה את כובע העור האייקוני של דיור בצירוף רשת שחורה אייקונית בפני עצמה. הכובעים הפריזאיים והתיקים של דיור הפכו לחלק בלתי נפרד מהפיד של ג'יסו. עם טוויסטים של סקול גירל קוריאנית.

מגזיני האופנה חוזים לרביעייה עתיד ורוד-שחור. שכן, ברגע שיגיעו ארבעת הזמרות לגיל 25, הן ייאלצו להתמודד עם תעשיית המוזיקה הקוריאנית, זו שהביאה אותן לעולם וזו שקובעת שמדובר בגיל מבוגר מדי, עד לא רלוונטי. נותר לנו רק לקוות, שלפחות עולם האופנה לא יישבע כל כך מהר ממה שיש לבלאקפינק להציע, כי אין ספק שמדובר בארבע נשים יצירתיות ומסקרנות שיש להן עוד הרבה מה להגיד.

בלאקפינק, ג'יסו. אינסטגרם, צילום מסך
רוח נעורים ויפי טבעי - ג'יסו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully