וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפרידה מהבית הלבן: מלניה טראמפ בחצאית מטריפה

23.11.2020 / 13:30

בעוד כחודשיים תעזוב מלניה טראמפ את הבית הלבן - אבל עד אז היא משדרת עסקים כרגיל ואנחנו כאן כדי להתלהב מהלוקים היוקרתיים. הפעם היא הגיעה לטקס בגן הוורדים עם חצאית בפרינט ג'ירפה טרנדי וחולצה קלאסית שיוצרת לוק מדויק. המחיר, כמובן, בשמיים

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

בלי להיכנס יותר מדי לפוליטיקה עולמית ואמריקנית, אנחנו באמת מרגישות עצב קל על כך שמלניה טראמפ צפויה לעזוב את הבית הלבן ובכך להמעיט עד לכדי אפס את נוכחותה באירועים פומביים שדורשים ממנה ללבוש לוקים שתואמים את מעמדה כגברת הראשונה. עד שינואר יגיע והנשיא החדש ג'ו ביידן ייכנס אל תפקידו, נשבענו לעצמנו להמשיך ולדווח על כל לוק מוצלח של מלניה טראמפ, עד שלא תהיה ברירה אלא להיפרד ממנה. הלוק האחרון באמת ראוי לציון וזאת כיוון שהוא מצליח לשלב טרנדיות עם קלאסיות, אתגר לא פשוט שמלניה צולחת כמו גדולה.

הגברת הראשונה הגיעה בסוף השבוע האחרון לטקס חשיפה בגן הוורדים בבית הלבן של פסל שעיצב האמן המנוח איסמו נוגוצ'י, שמוצאו אמריקני-אסייאתי. הפסל, שנקרא "מסגרת הרצפה", נוצר ב-1962 ולפי מלניה טראמפ, הוא "מדגיש את התרומה של האמנים האמריקנים-אסייאתים לנוף ארצנו". למרות שמהות האירוע הייתה חשיפת הפסל, שעליו אפשר לדבר ארוכות בהקשרים אומנותיים והיסטוריים, אנחנו כאן כדי להתרכז במה שלבשה מלניה לאירוע המתוקשר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ. אינסטגרם, צילום מסך
שילוב מדויק של טרנדיות וקלאסיות. מלניה טראמפ/צילום מסך, אינסטגרם

טראמפ בחרה בלוק סולידי עם קריצה עדכנית. היא לבשה חצאית שחור-לבן בפרינט ג'ירפה גיאומטרי של ולנטינו, לצד חגורת מותן של אזדין אלאיה וחולצת שחורה של ראלף לורן. קומבינציה מדויקת שיוצרת לוק מעניין. לאאוטפיט צירפה מלניה נעליים לבנות של רוג'ר ויוייר, ועכשיו - למחירים. רק כדי להוכיח שמלניה נשארת מלניה ועל המלתחה היוקרתית היא לא מוותרת. החצאית של ולנטינו עולה 2,400 דולרים, החגורה 800 דולרים והנעלים 900 דולרים. חשבון קליל מגלה כי הלוק הפשוט לכאורה שלבשה הפירסט ליידי לעוד טקס קטן בבית הלבן, עולה יותר מ-4,000 דולר.

אם יש דבר שלא נתגעגע אליו, זה הלוקים הבלתי נגישים שהתהדרה בהם מלניה לאורך כל כהונת בעלה בתפקיד נשיא ארצות הברית. אולי הגיע הזמן להשראות סטייל מהבית הלבן שכולן יכולות להעתיק, גם בלי להיות בעלות חשבון בנק מנופח.

עוד בוואלה! אופנה

אמיצה ומלאת שיק: האוברול ההיסטרי של מלניה טראמפ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully