וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליצנית ביותר": השמלה של רותם סלע עוררה סערה

25.11.2020 / 11:30

רותם סלע לבשה בפרק האחרון של "נינג'ה ישראל" בהנחייתה שמלת מיני בצבעוניות מוגזמת. את אסי עזר ושניים מהמתמודדים זה הוציא מריכוז, וגרם להם להעלות שאלה - "נראית ליצנית או נראית אש?". אז יש לנו תשובה

קטע מתוך "נינג'ה ישראל VIP"/קשת 12

אין ספק שהאישה הכי מעניינת על המסך שלנו מבחינה אופנתית בימים אלו היא רותם סלע. המנחה של "נינג'ה ישראל" מצליחה בכל פרק מחדש לייצר רף חדש, ואם להיות כנות - זה לא כל כך קשה עם נקודת הפתיחה המצוינת שלה. אלא שאמש (שלישי), בפרק החדש של ריאליטי הספורט, השמלה שלבשה סלע מצאה את עצמה במרכזה של מחלוקת.

אסי עזר, המנחה לצדה של סלע, פנה אל שני מתמודדים, עידן מנגדי וגבריאל דמתי, רגע לפני שהוזנקו למסלול. "יש לי שאלה אליכם אבל תענו בכנות", ביקש מהם. "רותם טוענת שהיא לבושה כמו ליצן. היא נראית אש או נראית ליצנית?", שאל אותם. גבריאל מיד ענה - "אש כמו תמיד. תמיד יפה, אבל היום הגזימה". לעומת זאת, עידן ביטל את הלוק מבלי להסס: "נראית ליצנית ביותר אפילו, לא אשקר". רותם סלע הגיבה לו: "באמת?", והוא השיב: "כן, מה זו החולצה הזו?". זה היה הרגע שבו קמה סלע והציגה לראווה את השמלה שלה.

השמלה הססגונית שייכת לבוטיק נוני בכיכר המדינה - שמלת מיני בגזרת אוף שולדרס עם שרוולים תפוחים. על פניו, יש בה כל מה שצריך כדי להיות שמלה מנצחת. גזרה נכונה וטרנדית, סקסית עם טוויסט מתוחכם, אלא ששילוב הצבעים הוא שיוצר את הקונוטציה הליצנית, שגרמה הן לאסי והן למתמודד במסלול לטעון שיש בה משהו מצועצע. על השמלה פסים שחותכים זה את זה בלי סדר מסוים, בצבעוניות עזה של צהוב, גווני כחול, ורוד ולבן - מה שהצליח ליצור בלאגן לא פשוט בעיניים. מצד אחד, נראה שזה מה שנדרש ממנה כמנחה - לוקים צבעוניים ומסקרנים שמושכים תשומת לב, ומצד שני, אולי זה השלב שבו היינו טוענות ש'לס איז מור'.

אך גם במקרה הזה, למרות הצבעוניות הנועזת שמעוורת אותנו קלות, סלע מצליחה להיראות טוב. הסטייליסט ראובן כהן שילב בחוכמה נעלי עקבי שפיץ לבנות ובגזרת האיפור-שיער שמרו על מראה נקי בחסות הגלאם טים אסף באבו ולירז אגם. התוצאה אמנם צעקנית ומצועצעת, אבל מתאימה למעמד.

עוד בוואלה! אופנה

רותם סלע זנחה את שמלות הערב ולבשה לוק שכולנו יכולות לאמץ

לכתבה המלאה
רותם סלע. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
היה ניסיון לעדן בנעליים ובאיפור-שיער. סטיילינג: ראובן כהן, שיער: לירז אגם, איפור: אסף באבו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בהזדמנות זו חשוב להזכיר שהרגע שבו עפנו על סלע היה דווקא בתכנית קודמת, כאשר לבשה לוק סולידי שקל לאמץ. ונראה שפה בעצם הסוד - לדעת לנוע על הסקאלה שבין לוקים נגישים ויומיומיים ללוקים גדולים מהחיים שהולמים את מקומה בפריים טיים ותואמים את אופי ההנחיה הקליל שלה. אז בנוגע לשאלה - מראה ליצני או מראה אש? אנחנו ללא ספק נצביע הפעם ליצני - עכשיו תורכם.

איך השמלה של רותם סלע?

ליצנית
אש
4716 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully