וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס בוערת: המיקס אנד מאצ' הסקסי של ריהאנה

26.11.2020 / 11:20

כבר הרבה זמן לא ראינו את ריהאנה, אז תארו לעצמכן כמה שמחנו לגלות אותה בלוק הכי נכון שיש, כזה שמערבב בין כל הסגנונות והעולמות. זה יכול היה להיות אתגר אופנתי רציני, אבל רירי והמרכיב הסודי שלה גורמים לו להיראות לא מתאמץ

ריהאנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים 2019

הבוקר קמנו עם געגוע לריהאנה, זמרת אהובה שכבר מזמן לא הוציאה שירים, אשת עסקים ופורצת דרך אופנתית. אז החלטנו לבדוק מה איתה וגילינו שהיא חיה את החיים ומבלה בלי חשש, למרות מגיפת הקורונה. השבוע יצאה רירי, 32, לבלות במסעדה האהובה עליה, ג'ורג'יו בלאדי, בסנטה מוניקה שבקליפורניה. כדי להתחבא מצלמי הפפראצי, שאותם היא לא חובבת במיוחד, ואולי גם כדי לשמור על דיסטנס ממעריצים, היא חבשה כובע בייסבול עם ראשי התיבות - L.A.F.D, שמסמלים את שירותי הכבאות בלוס אנג'לס. אקססורי מובן לאור הלוק הלוהט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הלוק הנבחר לבילוי הלילי במסעדה הוא כזה שהולם את ה"אני מאמין שלה", שהוא בגדול - לא שמה פס על מה שחושבים ועושה רק מה שמתחשק לה. על הדרך, כמובן ואיך לא, גם חשוב לה לקדם את המותג הפרטי שלה, פנטי, שכבר התרחב כמעט לכל נישה אפשרית - מהלבשה תחתונה, דרך איפור, אופנה ולאחרונה גם טיפוח.

רירי בחרה בג'ינס בויפרנד רחב עם קיפול בסיומת, קרדיגן אדום של בוטגה ונטה ומעליו פעיל פרווה אדום עם כפתורים זהובים. את הקרדיגן היא סגרה רק עם כפתור אחד ובכך יצרה הן מחשוף לחזה והן הצצה לבטן שלה.

עוד בוואלה! אופנה

קיסרית בלנז'רי: ריהאנה שוב הוכיחה שהיא כל יכולה בתצוגה משגעת

לכתבה המלאה

מלבד מסיכת פנים שחורה, שלצד כובע המצחייה הפכה את הזיהוי של רירי להרבה יותר מאתגר, את הלוק סגרה ריהאנה עם נעלי סטילטו לבנות בעלות חוטי קשירה שנכרכים סביב הרגל, עד מעל הקרסול. מדובר בדגם של פנטי, המותג שלה, בשיתוף פעולה עם מעצבת הנעליים המבטיחה אמינה מואדי. הנעליים, שמגיעות גם בצבע כחול, עולות 740 דולר וזמינות לרכישה באתר הרשמי של פנטי, למעוניינות.

מה שכיף בלוק שבנתה ריהאנה זה שהוא מכיל את כל העולמות - כובע של הרשויות, מעיל פרוותי וטרנדי, ג'ינס בויפרנד מדליק ועקבי סטילסטו סקסיות. משימה לא פשוטה עבור מתלבשות לצאת בשלום מערבוב סגנונות שכזה, אך כמו תמיד ריהאנה צולחת את המשימה בקלות. אם תשאלו אותנו - זה המרכיב הסודי של רירי, האטטיוד הנכון, שמשדרג פלאים את ההופעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully