וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שש, עם מותגי על וכישרון החלקה על הקרח: הילדה הכי מתוקה באינסטגרם

29.11.2020 / 7:50

תכירו את סופי קונובלובה, היא בתה של דוגמנית מפורסמת, מחזיקה ביותר ממאה אלף עוקבים, צעדה על מסלולים של מעצבים ומרשימה עם כישרון החלקה על הקרח. לכל זה תוסיפו בגדי מעצבים ופוזות מעולם המבוגרים. אין ספק שהיא יפה כמו בובה, אבל האם יש פה גבול שנחצה?

צילום מסך

כשאימא שלך היא דוגמנית על עסוקה, יש סיכוי מאוד גדול שתמצאי את עצמך חלק מהתעשייה. אנחנו מכירות לא מעט בנות שהמשיכו בדרכן של אימא והפכו בעצמן לדוגמניות, כמו קאיה גרבר שכבר מוגדרת טופ מודל כמו אמה סינדי קרופורד וכמובן האחיות ג'יג'י ובלה חדיד שנחשפו לתעשיית הדוגמנות בעקבות אימן, יולנה חדיד.

הכירו את סופי בת השש, בתה של הדוגמנית הרוסייה דריה קונובלובה, היום בת 32, שהחלה את הקריירה שלה בגיל 17. דריה דגמנה בשבועות אופנה, עבדה עם מעצבים נחשבים והצטלמה לשערים של מגזינים בולטים כמו ווג, אל, קוסמופוליטן, מקסים, ל'אופישייאל ונוספים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לפני שש שנים הגיעה לעולם בתה הבכורה, סופי ולפני כשלוש שנים נולדה בתה השנייה, אנה רוז. אבל אנחנו כאן כדי להתרכז בסופי הצעירה, שלא רק שהיא כבר מדגמנת למותגים וצעדה על מסלולים (בין היתר של ארמני), היא גם פאשניסטת על עם מלתחת מעצבים משוגעת ועל הדרך קוצרת הישגים אישיים בתחביב שלה - החלקה על הקרח.

בעוד שיש הורים רבים שנמנעים מלחשוף את ילדיהם, דריה פתחה לבתה סופי (וגם לבתה אנה רוז, אבל זה כבר לכתבה אחרת) חשבון אינסטגרם אותו היא מפעילה באדיקות ודואגת לתחזק, לעדכן ולהעלות תמונות בקצב מרשים. לחשבון האינסטגרם של סופי יש כמעט 130 אלף עוקבים, שמצפים לראות את הלוקים שלה, כמעט כולם כוללים בגדים מעצבים כמו בלנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה, דיור וז'יבנשי. בנוסף לכך, העוקבים זוכים גם לתיעוד ממסלולי דוגמנות, סרטוני החלקה על הקרח ותמונות מיני-מי מתוקות עם אימא.

עוד בוואלה! אופנה

עם מאות אלפי עוקבים: אושיית הסטייל החדשה רק בת שנתיים

לכתבה המלאה

סופי בעלת שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות, וניכר שאין לה שום חשש ממצלמות. להפך, נראה שהיא מרגישה מאוד בנוח מול העדשה. אך למרות המתיקות, אי אפשר שלא לתהות אם לפעמים הגבול מעט נחצה, וסופי ואימה שכחו שהיא בסך הכל ילדה בת שש - החל מסלפי מראה, נשיקות למצלמה ואפילו תנועות מגונות.

גם צורת הלבוש והסטייל של סופי נע בין חמידות ילדותית לבין השראות מעולם המבוגרים. מצד אחד פיג'מות מתוקות וחולצות טי עם הדפסים ומצד שני אוברולים, שמלות, קרופ טופים ומעילי עור. עוד דבר שאפשר לראות ממנו בשפע בחשבון האינסטגרם של סופי זה איפור. להשתעשע עם צבעים זה נחמד, בעיקר כשמדובר בילדה-דוגמנית שצועדת על מסלולים ומופיעה מול קהל בהחלקה על הקרח, אבל לא לגמרי ברור איזה מקום תופס האיפור בחיים שלה.

בשורה התחתונה, קשה שלא להתאהב בסופי. היא נראית כמו בובה והידע של אימא שלה בכל הנוגע ללבוש ולזוויות צילום עושה את שלו. ועדיין, חשוב לזכור שהיא רק בת שש ואולי צריך לאפשר לה להיות ילדה, בלי לכפות עליה את עולם המבוגרים. בהיבט הזה, היא ממש לא הראשונה. לפניה כבר היו עוד דוגמניות צעירות שמצאו את עצמן תחת ביקורת בשל תמונות שנראו קצת לא לגילן. קאיה גרבר הייתה שם, גם תילן בלונדו. וכאן למעשה נשאלת שאלה - איפה הקו האדום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully