וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטינקט בסיסי: שרון סטון עושה מחווה מדהימה בגיל 62

השחקנית האמריקנית העלתה תמונה שלה לאינסטגרם בטוטאל לוק של דולצ'ה וגבאנה שבה היא מודה על הזכות לדגמן גם בגיל 62. אנחנו כמובן לא הצלחנו להימנע מההשוואה לסצנה האייקונית

יח"צ - חד פעמי

השנים עוברות, אבל שרון סטון תמיד נשארת אייקון. בסוף השבוע היא החליטה לחגוג את המורשת שלה עם תמונה סקסית במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. השחקנית בת ה-62 שיתפה תמונה שמוכיחה מעל לכל ספק שמי שהשתתפה בסצנה הפרובוקטיבית בסרט "אינסטינקט בסיסי", נשארה סמל מין גם אחרי כמעט 30 שנה מאותו רגע זכור במיוחד.

בתמונה ששיתפה סטון, שנעה על הסקאלה שבין מחווה לקריצה, היא נראית יושבת פסוקת רגליים על קצה של ספה פרחונית כשמעליה דיוקן של מרילין מונרו. יד אחת מורמת מעלה, נוגעת בשיערה הבלונדיני הקצר וסטון מתגאה בטוטאל לוק של דולצ'ה וגבאנה. האאוטפיט הסקסי כולל מחוך שחור, חולצת משי עם הדפסים שונים בגווני כחול, תכלת, שנהב וזהב שנותרה פתוחה ולא מכופתרת, ונעלי עקב צהובות עשויות תחרה עם שיבוץ אבנים בצורת פרח במרכז. את הנעליים אפשר להשיג באתר של המעצבים תמורת 965 פאונד ושלל מחוכים בסגנון של זה שלובשת סטון ניתן גם כן להשיג באתר בעלות של כ-550 פאונד.

"חברי הסטייליסט הגאון פריס ליבי שלח לי את התמונה הזו היום", כתבה סטון, "לא רק שנדהמתי, אני גם אסירת תודה על כך שאני עדיין מדגמנת בגיל 62". בהמשך, הודתה לכל מי שהעסיק אותה השנה, דבר שבאמת לא מובן מאליו כשתעשייה שלמה נמצאת על "הולד" בחסות מגפת הקורונה. ולמי שמחפש לראות אותה על המסך, היא משתתפת בסדרה "ראצ'ד" של נטפליקס המבוססת על הספר והסרט "קן הקוקיה".

עוד בוואלה! אופנה

רגע לפני גיל 60, שרון סטון עפה על החיים בתחתונים וחזייה

לכתבה המלאה

התמונה הזו, שהיא כאמור ספק מחווה ספק קריצה לאותה סצנה בלתי נשכחת, ממש לא הפעם הראשונה שבה משחזרת סטון את הרגע שלנצח יהיה חלק מהמורשת המפוארת שלה. כך למשל, רק בשנה שעברה הצטלמה לשער מגזין ווג פורטוגל עם אותה ישיבה פסוקת רגליים שמזוהה עם הסצנה המפורסמת. מאז ועד רגע זה, היא ממשיכה להשוויץ במראה הצעיר והקורן שלה בחשבון האינסטגרם, שמונה יותר משני מיליון עוקבים. הפקות אופנה מפוארות, שערים וגם תמונות ביתיות משובחות שגורמות לכולנו להתפעל מזה שהיא כבר בת 62.

  • עוד באותו נושא:
  • שרון סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully