וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב מנצח בין זארה לשאנל: אלזה הוסק מדגמנת על גגות ניו יורק

30.11.2020 / 8:00

הדוגמנית ההריונית שיתפה תמונות מסשן צילומים על גג בניין בניו יורק עם נוף אורבני להפליא וגרמה לנו לקנא במלתחת החורף שלה. שילוב מדויק בין מותגי יוקרה לפריטים נגישים הפכו את האאוטפיט לחגיגה של ממש ולנו רק נותר לקוות שהסטייל המשובח יעבור בגנים גם ליורשת העצר

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

אחת ההריוניות החביבות עלינו בתקופה האחרונה היא אלזה הוסק - והתחרות בהחלט קשה נוכח הבייבי בום שתקף את העולם אחרי סגר הקורונה הראשון. הוסק, שממשיכה לתחזק סטייל מהודק ומדויק לצד הבייבי באמפ המתפתחת, העלתה שוב בחירה מוצלחת של לוק לטובת צילומים על גג בניין עם נוף אורבני משגע בניו יורק.

זה כבר חודשיים שהוסק משוויצה במלתחת הסתיו המושלמת, ועכשיו כשהטמפרטורות רק ממשיכות לצנוח, היא עוברת באופן טבעי למלתחת חורף מדהימה, כזו שנשמח לאמץ - אם רק לא יהיה כאן סגר שלישי. הוסק מצליחה לשלב בין פריטי יוקרה למותגים נגישים ויודעת כל פאשניסטה שזה הסוד ללוקים מנצחים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ברצף ארבע התמונות שהעלתה הוסק היא נראית לובשת חולצת קרופ עם כפתורים גדולים של שאנל וצווארונים גדולים וטרנדים, שעליהם סיכה נוצצת עם לוגו המותג. השווי המוערך של הסיכה, שאותה אפשר להשיג בבוטיקים של שאנל מעבר לים, הוא בין 400 ל-650 דולרים. אל החולצה היוקרתית ציוותה הוסק מכנסיים של זארה עם כיסים סגורים בריצ'רצ'ים ממחלקת TRF, המחלקה הזולה יותר בזארה המיועדת לנשים צעירות. המכנסיים כרגע לא זמינים לרכישה, אבל אולי אחרי טירוף הבלאק פריידי והחזרת מלאים ניתן יהיה למצוא אותם. שווה לעקוב.

עוד בוואלה! אופנה

אלזה הוסק הכינה את מלתחת הסתיו ויש מה ללמוד ממנה

לכתבה המלאה

אל הלוק הוסיפה הוסק מגפי עקב גבוהים עד הברך של המותג שהופך פופולרי במיוחד לאחרונה, סאקס פוטס, שעולים 400 דולר, וקיימים גם בשחור וירוק. אפשר לראות שעל מגף אחד קיים פאוץ' קטן וטרנדי, מה שהופך אותם למדליקים אפילו יותר. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילים של המעצבת הניו יורקית החביבה על הדוגמנית, אניטה ברישה ותיק משובץ אבנים נוצצות של שאנל, שהתכתב באופן מושלם עם סיכת הדש של המותג.

אלזה הוסק. אינסטגרם, צילום מסך
לוק מגה שיקי. אלזה הוסק בסשן הצילומים על הגג/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully