וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצות "דמדומים" להתפקד: רוברט פטינסון מדגמן את קולקציית הגברים של דיור

30.11.2020 / 12:30

השחקן, שכבר עבד בעבר עם דיור בתור פרזנטור הבשמים, מדגמן את קולקציית הגברים לאביב 2021 בעיצובו של קים ג'ונס, עם סדרת תמונות משגעת בשחור-לבן. אהבנו. מאוד

אימג'בנק GettyImages

איזו שנה זו הייתה עבור השחקן רוברט פטינסון. נכון, לכולנו הייתה שנה די משוגעת, אבל אצל פטינסון, שזכור במיוחד מהסרט "דמדומים", זו בהחלט הייתה חתיכת שנה. היא התחילה עם פרוץ מגיפת הקורונה, אי שם במרץ, אז הוא התבשר כי הצילומים לסרט "באטמן" בכיכובו נדחים. ולמרות העובדה שיש לו ג'וב מובטח עם משכורת מפוצצת ליום שאחרי, דבר שאי אפשר להגיד על הרבה מאוד אזרחים בעולם, זה עדיין די מבאס שעד שזכית בכזה ליהוק מבטיח - הצילומים נדחים למועד לא ידוע.

לאחר מכן הצילומים חודשו, אבל פטינסון עצמו נדבק בקורונה והם נעצרו פעם נוספת. לכל זה, כמובן, תוסיפו גם את דחיית יציאת הסרט לאקרנים עד ל-2022. ללא ספק שנה של רכבת הרים. אז הנה מגיעה לה בשורה קצת משמחת בגזרתו של השחקן - הוא נבחר להיות הפרנזטור של דיור גברים, ולהציג את הקולקציה שעיצב קים ג'ונס לאביב 2021.

בסדרת תמונות משגעת בשחור-לבן נראה פטינסון לבוש בכמה סגנונות של דיור - חולצת פסים ומעליה בלייזר שחור, באחרת הוא עם סוודר בקליעת צמות ותיק מונוגרמה ובשלישית עם מעיל שחור בעל צווארון עוצמתי. הלוק החזק ביותר של פטינסון הוא בלייזר אפור משובץ סקסי במיוחד עם כפתור כפול ועוד תוספת סגירה אלכסונית בחלק העליון ויש גם טוטאל לוק קז'ואלי בקפוצ'ון מפתיע וסניקרס מדגם B27 שהשיק בית האופנה מוקדם יותר השנה.

המעריצים ובעיקר המעריצות, שזוכרות אותו בעיקר על תפקידו ב"דמדומים", כבר ראו את הדמיון בין פריטי ההלבשה המחוספסים מקולקציית הגברים של דיור לבין דמותו של המיליארדר ברוס וויין, שנכנס לחליפה של באטמן בסרט גיבורי העל האייקוני - והתחילו לפנטז על האפשרות שג'ונס ילביש את פטינסון לתפקידו בסרט החדש.

עוד בוואלה! אופנה

מאלומה בייבי: הזמר הלטיני מככב על שער היסטורי של מגזין גברים ראשון

לכתבה המלאה

כפי שציינו, זו אינה הפעם הראשונה שפטינסון עובד עם בית האופנה הצרפתי. הוא החל לעבוד עם דיור כבר ב-2012 כשבאותה שנה הוא לוהק לתפקיד הפרזנטור של דיור הום - הבושם לגברים. גם בפברואר האחרון זכה שוב להיות הפנים של הבושם, שם סיפר כי העבודה עם בית האופנה היוקרתי הזה פתחה לו את הראש לסגנונות אופנתיים חדשים, שלא חשב שהיה מגיע אליהם אלמלא יצר קשר עם אנשים כמו קים ג'ונס. "אם הייתי בוחר לעצמי את הבגדים, לא הייתי מגיע לכיוונים שהגעתי אליהם בזכות העבודה עם דיור. מעולם לא הייתי חושב על ללבוש שיפון, משי או סאטן". בריאיון אחר באותה תקופה אמר: "דיור הוא בית אופנה על-זמני. אני חושב שהוא תמיד יהיה בסביבה. עבדתי עם שני מעצבים - קים ג'ונס וריס ואן אש, ואפילו ששניהם מאוד שונים, שניהם היו דיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully