וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק פריזאי משובח: סלין דיון עם הכובע החם של העונה

1.12.2020 / 8:00

הזמרת הקנדית העלתה לאינסטגרם גלרייה של שלוש תמונות רק כדי לאחל חג הודיה שמח לעוקבים שלה מארצות הברית. לטובת הצילומים בחרה לוקיישן קסום ועלתה על שמלה שחורה עם טוויסט, אקססורי עדכני ומגפיים טרנדיים

סלין דיון בפרסומת לקניות ברשת לפייסבוק/פייסבוק, אינסטגרם

אצל מגה דיוות כמו סלין דיון, אפילו ברכת חג דורשת הפקת אופנה. הזמרת הקנדית החליטה לברך את העוקבים שלה באינסטגרם, 4.5 מיליון במספר, לרגל חג ההודיה - ועל הדרך שיתפה בכמה צילומים בניחוח שלכת סתווי ושיקי עם אאטופיט היסטרי ומדויק לעונה. "לכל החוגגים בארצות הברית (ובעולם) אני רוצה לאחל לכולכם חג הודיה שמח ובטוח", כתבה דיון לצד גלריית התמונות. "למרות שאנחנו אולי חוגגים בנפרד, אנחנו כולנו יחד ברוחנו. שולחת לכם את אהבתי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אל אותה ברכת חג צירפה כאמור דיון שלוש תמונות באווירה חורפית למדי. בתמונות היא נראית במרכזה של חורשה או אולי יער, מצטלמת בין העצים והעלים ואפילו שוכבת על הדשא לתמונה אחת היסטרית במיוחד. ואנחנו כאן רק כדי להזכיר שדיון בת 52, כן? אז אין ספק שמדובר בלוקיישן קסום, אבל מה שעוד יותר הלהיב אותנו היה דווקא הלוק. הזמרת, שכבר חגגה את חג ההודיה בקנדה בחודש שעבר, בחרה ללבוש לסשן התמונות לרגל החג האמריקני שמלת מקסי שחורה עם צווארון לבן של דיור מקולקציית 2017. פיס שתמיד טוב שיש בארון - שמלה שחורה עם טוויסט.

עוד בוואלה! אופנה

פאשניסטת על: סלין דיון מסחררת את ניו יורק

לכתבה המלאה

מתחת לשמלה, הוסיפה דיון בגד גוף שחור עם צווארון גולף של המותג Wolford ובגזרת האקססוריז נרשם כובע בארט לבן, כזה שחוזר כל חורף כשעל נשים מסוימות נראה פאתטי ועל אייקוניות כמו דיון נראה הפריט הכי נכון לשדרוג. את הלוק סגרה דיון עם מגפוני עקב עם קשירה של פנדי, עוד טרנד שמוצא את עצמו לא מעט בקדמת הבמה, בעיקר בוורסייה הלבנה. שיק פריזאי משובח, עכשיו בואי נראה מה את מתכננת לערב חג המולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully