וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד יהיה לנו את קייט מוס": הסופר מודל פותחת את 2021 בשער מופלא

1.12.2020 / 11:00

הסופר מודל נבחרה לככב על שער כפול של גיליון ינואר בווג הבריטי - 28 שנים אחרי השער הראשון שלה למגזין. בתמונה אחת היא רכה ורומנטית ובשנייה היא רטרו-פריזאית עם כל הטרנדים הנכונים. ומה היה לעורך הראשי להגיד עליה?

אתר רשמי

על אף שבתקופה האחרונה לילה גרייס, בתה של קייט מוס, נכנסה חזק לתעשיית הדוגמנות עם הופעת בכורה על המסלול וצלמי פפראצי שפוגשים אותה מעת לעת ברחובות, אמה הסופר מודל עדיין לא מיצתה את הג'וב. בדרך כלל, אנחנו רגילות שכשלדוגמניות-על קצת נמאס מעולם הזוהר הן מפנות את כס המלכות ליורשות העצר, הבנות שלהן, ופורשות באלגנטיות עם הופעות אורח נדירות, אבל במקרה הזה מוס עדיין על הגל. כיוון שהיא טרם בשלה לוותר על העבודה מול המצלמות, היא קטפה לעצמה שער נחשק, והצטלמה להפקת אופנה מהממת במיוחד לגיליון ינואר 2021 של ווג הבריטי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מוס שער ווג הבריטי בריטניה. Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה, אתר רשמי
רומנטית בשמלה ירוקה של דיור. קייט מוס על השער/אתר רשמי, Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה

מוס, שבחודש הבא תחגוג 47, הצטלמה לשני שערים של המגזין - 28 שנים אחרי השער הראשון שעשתה לווג הבריטי. באחד היא נראית לבושה בשמלה ירוקה מבד נשפך, רומנטי ורך עם מחשוף עמוק וכיווצים נכונים של דיור, עגילי חישוק זהובים ושעון תואם, גם הם של בית האופנה הצרפתי הוותיק. השער השני הוא באווירת רטרו פריזאית למדי. על השער נראית מוס עם קרופ טופ שחור של ורסצ'ה, מכנסיים נמוכים וחגורה עם לוגו המדוזה המפורסם של בית האופנה. החגורה מונחת למוס מעל המכנסיים, וזאת כדי לחקות את טרנד החוטיני המבצבץ מבעד למכנסיים שמשום מה ומסיבה שאינה ברורה לנו - תופס תאוצה. בגזרת האקססוריז נרשם כובע בארט שחור של המותג Lock & Co. Hatters, שכבר התראנו ואמרנו שמדובר בפריט "מאסט הב" לעונה הקרובה.

עוד בוואלה! אופנה

היורשת מפשלת? הבת של קייט מוס אכזבה בענק

לכתבה המלאה
קייט מוס שער ווג הבריטי בריטניה. Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה, אתר רשמי
קייט מוס לובשת ורסצ'ה בניחוח רטרו-פריזאי/אתר רשמי, Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה

מה שעוד תפס את תשומת לבנו בתמונת השער, על אף שהיא בקושי נראית בפריים, זו הכוס המנצנצת של ורסצ'ה. כוס המשקה משובצת הקריסטלים, גם היא עם הלוגו של המדוזה ועולה לא פחות מ-765 פאונד. כמובן שגם לעומדת בראש המותג, דונטלה ורסצ'ה, יש כוס תואמת והיא כבר נראתה איתה כמה פעמים. בימים שבהם משקה טייק-אוואי הוא לגמרי אקססורי לכל דבר ועניין, האם הגענו לשלב שבו נדרשת כוס מעוצבת, ורצוי ממותגת ומשובצת אבנים? אם תשאלו את ווג הבריטי, התשובה היא לגמרי כן, והם גם ממליצים עליה כמתנה לחג המולד, אתן יודעות, עבור החוגגים. אלא שלפי המגזין לא מדובר רק בשואו-אוף, אלא בניסיון לקדם מסרים חשובים של קיימות ואיכות סביבה. במקום כוסות חד-פעמיות - כוס רב-פעמית. אז כנראה שבכל זאת יש כאן מסר חשוב.

קייט מוס שער ווג הבריטי בריטניה. Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה, אתר רשמי
765 פאונד והיא שלכם. הכוס המנצנצת של ורסצ'ה/אתר רשמי, Mert Alas & Marcus Piggot, ווג בריטניה

אל שני השערים מצטרפת תמונה נוספת, שלא זכתה לשער אך מופיעה במגזין. באותה תמונה היא לובשת את השמלה המושלמת. מינימליסטית כמו רוח התקופה. מדובר בשמלת סליפ שחורה של סלין עם מחשוף, כשבקצה משובצות אבנים נוצצות. על צווארה של מוס ישנו צ'וקר עם פרח אדום גדול באווירה ספרדית ועל ידה שעון של קרטייה, בשביל הגלאם. מלבד הצילומים הללו, מוס מככבת גם בסרטון שהפיק המגזין ובו 30 אנשים בולטים בתעשייה כמו מארק ג'ייקובס, כריסטי טרלינגטון, אלטון ג'ון ודואה ליפה.

"אם יש משהו ששנת 2020 לימדה אותנו, זה שאנחנו לא יכולים לצפות לכלום מ-2021. זה הולך להיות בלתי צפוי", כתב העורך הראשי של המגזין אדוארד אנינפול על הבחירה בקייט מוס לשער הראשון בשנה החדשה. "אבל דבר אחד אני יכול לומר בוודאות - תמיד יהיה לנו את קייט מוס. כמעט 28 שנים עברו מאז הופעת הבכורה שלה בווג, והנה השיק שלה שוב מוצא את דרכו לשער שלנו. זו עובדה שמרגשת ומנחמת אותי גם יחד". ובכן, גם אותנו.

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully