וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יפה וגם אופה: הכירו את לקסי סמית'

2.12.2020 / 8:00

היא מדגמנת בקמפיין האחרון של זארה, מככבת בצילומים של המותג הניו יורקי המצליח khaite, אמנית ואופה מקצועית. הכירו את הדוגמנית האקזוטית מניו יורק שמיישמת את הקלישאה הכי נדושה שיש

לקסי סמית', דוגמנית. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לקסי סמית' מדגמנת לקמפיין החורף של זארה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אתן חייבות להכיר את לקסי סמית' - שפית, אמנית לחם, צלמת, אושיית רשת ודוגמנית שמככבת בימים אלו בקמפיין החורף של המותג הניו יורקי הרותח Khaite. סמית', 32, הפכה לאושייה ייחודית בספירה הניו יורקית באופן הכי לא קונבנציונלי שאפשר לחשוב עליו. היפהפייה בעלת המראה האקזוטי נולדה בשכונת קווינס, ניו יורק, וסיימה בגיל 21 תואר ראשון באומנויות ליברליות באוניברסיטת NYU.

את תקופת לימודיה, בה דוגמנות בכלל לא הייתה על הפרק, היא העבירה בכתיבה, ציור ואפייה "כפייתית" לדבריה, מה שהוביל אותה בגיל 22 לארוז מזוודה ולעבור למאווי, הוואי, שם מצאה עבודה בחווה מקומית. הדיל: אפייה ומכירה של לחם בננות תמורת מגורים. בהמשך חזרה למנהטן ועבדה במגוון מסעדות, ועם הזמן התחדדה בה ההבנה שהיא יכולה לאפות לחם וליצור ממנו אמנות.

את קריירת הדוגמנות היא החלה לפני כארבע שנים, עם קמפיין למותג ג'וסי קוטור, אז כבר צברה פופולריות בזכות גישתה המקורית ללחם. "אני כותבת ומכינה אומנות, עם לחם לעיתים קרובות כנושא וכמדיום", כך מתארת לקסי במילותיה מתוך ראיון במגזין ID, "אם כולם פתאום שונאים את הדבר הזה ששומר על הציוויליזציה לאורך אלפי שנים, מה יקרה אם אשתמש בצילום ובמדיה החברתית כדי להחזיר אותו? כולם נטולי גלוטן עכשיו. לחם יצא מהאופנה ואבוקדו נכנס".

כאמור, יש לה המון מה לומר בנושא, והנוכחות התקשורתית של 'גברת הלחם' גילגלה אותה לעולם האופנה על תקן דוגמנית עם אג'נדה וערכים בעלי אסוציאציות עמוקות שהתפתחו מהלחם. פשטות, חיבור לאדמה, שורשיות, זיקה לעבר, לכדור הארץ ולאומנות כמובן. כולם ערכים יקרי ערך כשמדובר במכירת בגדים. מלבד צילומי אדיטוריאל בכתבות מגזין, סמית' לוהקה בשנתיים האחרונות בין היתר לקמפיינים של קלואה, זארה ולאקי ברנד, וכמו כן צעדה על כמה מסלולים בשבוע האופנה הניו יורקי.

בתקופת הקורונה החלה בפרויקט שיתוף ושליחת פיסה מהמחמצת שלה (בסיס להכנת לחם) עם כל מי שמבקש. בראיון שפורסם לאחרונה באתר של הוואניטי פייר סיפרה "אני לא יכולה להאכיל את כולם בלחם, הדבר הטוב ביותר הוא להציע להם את תרבות המחממת שתאפשר להם להאכיל את עצמם".

עוד בוואלה!

מבית היוצר של סבא: הצווארון הנכון של הרגע

לכתבה המלאה
לקסי סמית', דוגמנית. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
גם יפה וגם אופה - לקסי סמית'/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully