וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבית היוצר של סבא: הצווארון הנכון של הרגע

29.11.2020 / 8:45

טרנד נוסף מהעבר, שהגיע היישר ממלתחת הסבים והסבתות, הופך ממש ברגעים אלו למושא ההסתערות של החורף. יש לשים דגש על גודל הצווארון ולהתמקד בצבעוניות של חום, קפה וקרם

צילום מסך

פזילה נוסטלגית לעבר היא אחת המגמות החזקות בעולם האופנה בשנים האחרונות. כבר כתבנו פה על לא מעט קולקציות מטעם מעצבי-על שנוצרו מנבירה בארכיונים של בתי האופנה בראשם הם עומדים. מאחורי החיפוש הנוסטלגי והערגה למה שהיה פעם עומדות לא מעט תאוריות הגיוניות, והן מחברות את השאיפה לאזן בין הקצב המהיר בשדה ההתפתחות הטכנולוגי, לבין הרצון לקרוא תיגר על האופנה המהירה ונזקיה ליקום.

לעוד חדשות אופנתיות:
בר רפאלי בשמלה שחורה קטנה ונכונה
שילוב מנצח בין זארה לשאנל: אלזה הוסק מדגמנת על גגות ניו יורק

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כמו כן, בתקופות של אי ודאות תמיד נחמד להיאחז בוויזואליה של העבר ממנה ניקינו את מה שהיה רע, ומה שנשאר בזיכרון נצבע באופטימיות שאפשר לאתר בחנויות וינטג'. את כוחה של המגמה ניתן להבין מכמה פריטים שלא עוזבים אותנו כבר כמה עונות כמו הקרדיגנים הקטנים של סבתא, הדאד-סניקרס, מכנסי הפנסים וחולצות הטי הגדולות בעלות לוק חסר גזרה ושרוולים קצרים חסרי כיוון.

האייטם הפושר, לכאורה, שמצטרף לחבורה וממש ברגעים אלו הופך למושא ההסתערות של החורף, הוא סריג בגזרת פולו. סוודר עם צווארון מתקפל גדול ומפתח אנכי לכיוון אזור החזה, בעל סגירת רוכסן, שניים/שלושה כפתורים או נטול רכיסה - מסתמן כלהיט החדש בגזרת האיט-גירלז באינסטה, לצד נוכחות מרשימה בקולקציות הנכונות. בואו נאמר שאם נילי לוטן, פיליפ לים, khaite ניו יורק, דה רואו, פנדי, מיסוני, דודו בר-אור, קלואה וז'קמוס, בין היתר, מוכרים סריגים כאלו עכשיו, אז יש פה משהו.

צווארון, אופנה, פקטורי 54. יח"צ,
סריג של וינס לפקטורי 54 - 2,390 שקלים/יח"צ

לגיטימיות נוספת מובאת בחסות מדי הקורונה שכולנו זקוקות להם כעת, כאלו שמתאימים לבית עם טרנינג, או לג'ינס, וגם כטופ שאפשר לטחוב במכנסיים רחבים בעלי חיתוך מותן גבוה (מכנסי אבא, סבא, סבתא, פנסים וכולי). מתוך כל האופציות שמסתובבות עכשיו אנחנו נתפסנו על אלו עם צווארון אקסטרה לארג', שנותן סטייטמנט מסוגנן יותר, לטעמנו בכל אופן. ואם להתפקס עוד קצת, הפייבוריטים ביותר הם בגווני קפה, חום וקרם. כי אם כבר סבא - אז עד הסוף.

עוד בוואלה!

מעילים מפנקים כאילו לא יצאתן מהמיטה

לכתבה המלאה
צווארון, אופנה, בוטיק 77. יח"צ,
באש לבוטיק 77 - 1,663 שקלים/יח"צ

צווארון, אופנה, זארה. יח"צ,
זארה - 199 שקלים/יח"צ
צווארון, אופנה, פול אנד בר. יח"צ,
פול אנד בר - 199 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully