וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הסתערות: השמלה של קאלט גאיה לא פוסחת על אף אחת

3.12.2020 / 7:00

בקיץ האחרון הייתה זו שמלת הקאט אאוט הסקסית של קאלט גאיה שכבשה כל חלקה טובה באינסטגרם. כעת גרסת החורף, פחות מאתגרת, אך עדיין יקרה במיוחד, כובשת את הפיד. הלוואי ורק היה לנו לאן ללכת איתה

בקיץ האחרון היה קשה לפספס את שמלת הקאט אאוט של קאלט גאיה. שמלת המקסי הפוטוגנית של הלייבל הלוס אנג'לסי הנחשק הייתה אז פשוט בכל מקום, כך זה היה נראה לפחות על פי רשת האינסטגרם. אנחנו בכל אופן ממש לא היינו בשום מקום מלהיב שאינו וירטואלי, והתמקדנו לא מעט בפיד, אותו היא כבשה באופן חסר תקדים.

היה אפשר לראות שמדובר בתופעה לא רגילה ששילבה שמלה צמודה בעלת חיתוכים גיאומטריים וגזרה לא פשוטה ללבישה עם עונה שאפשר להגדירה ככמעט נטולת ארועים. ועדיין כל אלו לא מנעו מהנוגעות בדבר להתאבסס עליה, כולל אייטמים שלמים שהוקדשו עבורה במגזינים (וגם פה בוואלה! אופנה) והכתירו אותה כמאסט-הב של קיץ 2020.

באופן כללי, נדמה שבקאלט גאיה מציגים נאמנות לטייטל של שם המותג עם היסטוריה עשירה של דגמי 'קאלט', שהחלה עם תיקי תיבת הבמבוק המעוגלת והמשיכה עם תיקי קש נוספים ונעלי מיולס בעקב כדורי, בין היתר. כעת לכבוד החורף מסתמנת מהדורת קאלט לשמלת סריג חדשה, שהונדסה, כנראה, לצורך המשך דהירה על גל השמלות מהקיץ.

שמלת Mariel מעוצבת גם היא כשמלת סריג צמודה באורך מקסי, רק שהפעם הלכו על גרסה פחות מאתגרת מבחינת הגזרה. המחשוף היחיד בה הוא באזור הכתפיים, מה שנקרא off shoulders, המוגש באופן מתקפל המאפשר אופציות חשיפה שונות בחלקו העליון, לצד שרוולי פעמון ארוכים.

שני שליצים בצידי השוקיים ותיפורי שעון חול מחטבים בקו המותן מעניקים לה שדרוג נוסף שהופך אותה להרבה יותר קלה ללבישה ביחס לדגם הקייצי. מוטיב חוזר נוסף הוא מדד ההתקהלות שלה ברשת, בין הייתר על ידי רוזי הנטינגטון וויטלי המושלמת, שהייתה אחת השגרירות החזקות של הדגם הקודם.

השמלה זמינה כרגע לרכישה באופן אקסקלוסיבי באתר המותג במחיר של 2,250 שקלים, והיא קיימת בשני גוונים: אוף וויט וחום בהיר-מעושן. אמנם יש משלוחים לישראל, אבל בתוספת עלויות השילוח והמכס זו ללא ספק שמלה יקרה מאוד. אנחנו מאמינות שבקרוב יצוצו חיקויים במחירים נגישים בהרבה. נמתין בסבלנות, גם ככה אין לנו ממש לאן ללבוש אותה.

עוד בוואלה!

"תמיד יהיה לנו את קייט מוס": הסופר מודל פותחת את 2021 בשער מופלא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully