וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה הסגלגלה: לטיסיה כובשת בין שלל גברים מעונבים

2.12.2020 / 12:30

פליפה מלך ספרד נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה מאומת, מה שאילץ את המלכה לטיסיה להגיע לטקס הענקת פרסים לבדה - והיא צלחה את זה באופן מושלם. הלוק הנבחר: שמלה ממוחזרת מ-2016 עם ז'קט תואם ומשגע

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מה עושה מלכה שהמלך שלה נמצא בבידוד משום שנחשף לחולה מאומת? לוקחת על עצמה את מלוא האחריות בלי שום חשש ופחד, לובשת את הבגד הכי יפה שיש לה בארון - ויוצאת לטקס הענקת פרסים יוקרתי. זה בדיוק מה שקרה למלכה לטיסיה, מלכת ספרד, שנאלצה להשאיר את בעלה המלך פליפה בארמון בבידוד ולנסוע לוולנסיה, שם התקיים טקס פרסים לחוקרים במגוון תחומים. בנותיה, לאונור וסופיה, לא הצטרפו בשל העובדה שהן תלמידות שצריכות ללכת לבית הספר, וכך קרה שלטיסיה יצאה לבדה לאירוע כנציגה יחידה מטעם משפחת המלוכה הספרדית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
יוצאת למשימה. המלכה לטיסיה בשמלה של קרולינה הררה/GettyImages

כיוון שמלוא כובד האחריות נמצא על המלכה, היא החליטה לא לאכזב בגזרת הסטייל, אחרי מספר חודשים קשוחים במיוחד אנחנו מוכרחות לציין, ובחרה בלוק נהדר וייצוגי. פשפוש מהיר בארכיון מעלה שמדובר בשמלה ממוחזרת, כזו שהיא כבר לבשה בעבר. כמה בעבר? בביקור בפורטוגל ב-2016 ומאז בעוד כמה הזדמנויות. תמיד מפליא לגלות שהנשים הללו, כמו המלכה לטיסיה או הדוכסית קייט מידלטון, מצליחות להחזיק בגד לתקופה כל כך ארוכה במלתחה והוא עדיין נראה עליהן נהדר.

שלושה הסברים יש לנו לתופעה המרתקת - הראשון, שנשים כמו המלכה לטיסיה מתחזקות היטב את גופן ולכן לא חלים בו שינויים ממשיים בטווח הזמן של ארבע שנים, במקרה הזה. מה שגורם לבגד להיות מונח על גופן בדיוק באותו האופן. השני - מדובר בבגד איכותי של מעצבי על שהתפירה בו מוקדפת לצד בדים ברמה גבוהה ולכן הוא נשמר לאורך זמן ביחס לרשתות אופנה מהירה. השלישי והאחרון - הן שומרות את הבגדים שלהן בצורה טובה, כך שאין פגיעה בצבע או בגזרה - וידוע שכל בגד דורש גם תחזוקה ואחזקה.

עוד בוואלה! אופנה

כמעט בלי פאשלות: המלכה לטיסיה בלוק הקיץ האולטימטיבי

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
אאוטפיט מ-2016 שנשמר כאילו נרכש אתמול/GettyImages

ועכשיו, אחרי ההקדמה, הגיע הזמן לדון בבגד עצמו. אז מה גרם לנו להתלהב כל כך? מדובר בשמלה של קרולינה הררה בגוון שבין סגול לילך לאפור, בגזרת גופייה עם חגורת מותן מאותו הבד ומעיל תואם. טוטאל לוק בווייב של חליפה, שכרגע יודעות כולן שזהו סגנון מגה טרנדי. אבל לטיסיה היא לא מהנשים שכפופות לטרנדים. היא קלאסיקה במלוא מובן המילה. מדובר בשמלה שכאמור נרכשה לפני יותר מארבע שנים, מקולקציית אביב-קיץ 2016, והיא לחלוטין עומדת במבחן הזמן - ואף משתבחת. לשמלה הנהדרת צירפה המלכה לטיסיה זוג עקבי סטילטו בצבע אפור-כסף שהתכתבו מעולה עם הצבע הלא ממש ברור של השמלה.

המלכה כמובן הקפידה על מסיכת פנים כירורגית לאורך כל האירוע, כמו גם על ריחוק חברתי - כדי למנוע מצב שגם היא נכנסת לבידוד יחד עם בעלה. בכל זאת - יש אירועים לפקוד. עם זאת, אפשר היה לראות מבעד למסיכה את האיפור העדין שלה, שתמיד מחמיא לפנים ובגזרת האקססוריז לא נרשמה נוכחות מרהיבה, רק טבעת אחת ותיק קלאץ' תואם. לא שהנוכחות של המלך פליפה מפריעה לנו, אבל לטיסיה לגמרי מסתדרת מעולה לבד.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
איפור עדין שנראה מבעד למסיכה הכירורגית/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
נהיה לה חם? המלכה לטיסיה בשמלה שנראית טרנדית, אבל היא בעצם על-זמנית/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מסתדרת מעולה לבד בין כל הגברים המעונבים, מינוס בעלה המלך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully