וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט שלפני הסערה: גל גדות מתגעגעת לקיץ בשמלה חלומית

2.12.2020 / 12:29

השחקנית ההוליוודית לקחה לעצמה רגע של מנוחה לפני שהיא חוזרת לשגרת עבודה עמוסה ונחה לה על הספה בשמלה קיצית וחלומית. זה שהחורף בעיצומו ממש לא הפריע לה לשלוף בגד מהמלתחה של העונה החמה

השקה מלכות/רפי דלויה

עבור הכוכבת ההוליוודית שלנו, גל גדות, היו אלה כמה חודשים מרגשים במיוחד. אחרי דחיות רבות, הסרט "וונדר וומן 1984" בכיכובה יופץ בחג המולד הקרוב. גם הסרט "Red Notice" שבו השתתפה צפוי לצאת בקרוב. לאחרונה היא לוהקה לתפקיד של קליאופטרה בסרט חדש ומגזין פורבס דירג אותה בין השחקניות המרוויחות ביותר בשנה החולפת. בין כל ים העשייה שלה, היא מצאה לעצמה רגע של מנוחה ושקט ונשכבה לנוח על ספה בחצר באאוטפיט חלומי, שיקי ומתקתק במיוחד.

גדות, שנמצאת כרגע בלוס אנג'לס, העלתה לאינסטגרם שלה תמונה שבה היא כאמור נראית על ספה לצד כריות כיפיות וכוס משקה עם שמלה קיצית לבנה שלקוחה היישר ממלתחת הקיץ, בעלת צורות גיאומטריות בגווני ורוד, כתום ודנים. השמלה המדליקה שייכת למותג הבוהו ההורס והנגיש יחסית פרי פיפל (free people) ולצערנו הרב היא כבר סולד אאוט ולא קיימת יותר לרכישה באתר. מצד שני, היות והחורף ממש מעבר לפינה והסתיו כבר בעיצומו - אנחנו חייבות לתהות: לאן בדיוק היינו לובשות שמלה כל כך קיצית אם היינון מתחדשות בה כרגע? כנראה שגדות לא ממש משחררת מהעונה החמה ומביעה געגוע על ידי זה שהיא לובשת את השמלה הכי קיצית שלה לאחר הצהריים של בטלה על הספה.

לצד התמונה, הוסיפה גדות כיתוב: "השקט שלפני הסערה", מה שאומר שהיא בהחלט מתכוננת לעבודה קשה ואולי גם שלל השקות וירטואליות של כל הסרטים בכיכובה שסוף סוף מופצים לקהל. אנחנו בלבנו רק מתאכזבות מעט על כך שבשל מגפת הקורונה נמנעים לא מעט אירועי שטיח אדום בנוכחותה, דבר שאנחנו בהחלט אוהבות להיות עדות לו. כי אם להיות כנות, אפילו שאנחנו גרופיז של גדות רק מעצם היותה ישראלית, היא גם יכולה להיות מתלבשת לא רעה בכלל על שטיחים אדומים נוטפי גלאם, מה שתמיד מסב לנו עוד קצת גאווה.

עוד בוואלה! אופנה

בליגה משלה: גל גדות מככבת על שער מגזין "ואניטי פייר"

לכתבה המלאה
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
מתגעגעות לראות אותה על שטיחים אדומים. גל גדות באפטר פארטי של האוסקר/GettyImages

את אותה שמלה מתוקה וקיצית לבשה גדות בתמונה נוספת שהועלתה לאינסטגרם רק לפני חמישה שבועות. מדובר בתמונה במסגרת מחאה ויראלית ששיתפה גדות כדי להביע את תמיכתה בארגון שפועל נגד נישואי קטינים. "זו שנת 2020 ועל מיליון ילדות ברחבי העולם נכפים נישואים. זה צריך להיפסק", כתבה גדות לצד התמונה ההיא. "לילדות בעידן הנוכחי חייבת להיות הזכות לבחור עם מי ומתי להתחתן. חייב להיות להן החופש את הדרך שלהן". מלבד המסר החשוב, אנחנו חייבות לתהות אם מדובר במחזור של שמלה. כלומר, שגל גדות לבשה את אותו הפיס בהפרש של חמישה שבועות. אופציה נוספת היא שהיום היא בחרה לשתף באינסטגרם שלה תמונה שצולמה אז, באותו היום שבו צילמה את תמונת המחאה. כך או כך, כנראה שלעולם לא נדע. התשובות שמורות אצל גל גדות.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully