וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסתן במכנסי הטרנינג? הנה הדבר הבא

6.12.2020 / 7:45

אחרי שחרשנו עד בלי די על חליפות הטרנינג הנקראות גם 'מדי הקורונה', יש לנו בשורה חדשה עבורכן - מכנסי פיג'מה אלגנטיים ונעימים עם גימור נוצות ובמגוון רחב של צבעים אותם תוכלו לשלב עם סווטשירט, בלייזר ואפילו נעלי עקב לערב מאתגר

מערכת וואלה!

עם היד על הלב, היינו צריכות את המכנסיים האלו כבר קודם והעובדה שמאז שהחלה מגיפת הקורונה ועד רגע זה איכשהו פיספסנו אותם, זו תקלה חמורה, פדיחה ושיימינג עצמי מביך עבורנו. כי התוודענו אליהם כבר לפני יותר משנתיים, אז עפנו על המותג האוקראיני Sleeper, והתרכזנו בעיקר בכותנות הלילה הבוהמייניות מהפשתן והכותנה בגזרות הכי כיפיות ושיקיות, שאומצו באובססיה כ"לא פיג'מה" על ידי כל משפיענית אופנה שמכבדת את עצמה. כבר אז, כשחרשנו על הקולקציה באתר של הלייבל, סימנו לעצמנו את חליפות הפיג'מה הארוכות ממשי, המעוצבות כסט של מכנסיים וחולצת כפתורים בגימור נוצות בקו הקרסול ופרק היד.

אין צורך להכביר במילים על הקראש שלנו ושל עולם האופנה בכל הנוגע לפריטים שמתאימים גם לבית וגם לחוץ, בטח ובטח בתקופה המוזרה שאנו חוות בתשעה החודשים האחרונים. רגע אחד אנחנו בבידוד מחכות לתוצאות הבדיקה, רגע אחר קופצות לדרינק במרפסת של חברים. ומה יותר מושלם מלחרוש על זוג מכנסיים שמרימים בכל סיטואציה? גם כשאנחנו נרקבות בבית, וגם תוך דקה אפשר לשלב איתם עקבים ובלייזר ולקפוץ לבילוי לוהט כלשהו (עד כמה שאפשר), ועוד בלוק הכי סטייליש שיש.

ועכשיו לתכלס, המכנסיים המדוברים נמכרים בסט עם חלק עליון תחת קטגוריות Party Pajama, שזה גם נחמד, אבל לנוכח המחירים הלא בול נגישים היינו מעדיפות אפשרות לפיצול. החדשות הטובות הן שדגם Light blue pajamas, בתכלת בהיר ואמרות אדומות בעל מכנסיים חושפי קרסול בגימור נוצות בגוון ניוד נמצא כרגע בסייל ומחירו 189$ במקום 265$.

על דגם דומה הכולל גם גימור נוצות בשרוולי הידיים נאלץ לשלם 320$, והוא קיים גם בלבן חלק ובשחור. דגמים נוספים באדום, קאמל, שחור, לבן ומשבצות ורוד/לבן, ללא הנוצות בידיים, נמכרים ב 290$. ה- Boudoir Pants הם גרסה אחרת של הסיפור, דגם הנמכר כמכנסיים סולו בגווני שחור/לבן/ירוק/ורוד בייבי, בגזרה רחבה יותר, גימור פרוותי (שונה מהנוצות) ושרוך קשירה במותן והם נמכרים ב-250$. עדיין יקר אבל כשמדובר בפריט כה שימושי, לעניות דעתנו כמובן, אין מנוס מלהכניס אותו לרשימת הפריטים שאנחנו מעוניינות לרכוש בקרוב.

עוד בוואלה!

שוב הסתערות: השמלה של קאלט גאיה לא פוסחת על אף אחת

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פיג'מה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully