וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבנו שראינו הכל: טיפול מטורף להשתלת גבות

13.12.2020 / 8:05

מעצבת השיער של הסלבס ג'יין אטקין חשפה אותנו לטיפול ביוטי ביזארי למדי: השתלת גבות. חשבנו שראינו הכל, אבל כנראה שתמיד אפשר להמציא את הגלגל בתחום. ואם היום פופולרי להשתיל שיער ראש, אז למה לא גבות? הנה כל מה שצריך לדעת

אתר רשמי

בכל הנוגע לגבות, חשבנו שכבר ראינו הכל. ממיקרובליידינג, דרך שיטת השערה ועד האולד-פאשן של עיפרון, צללית, מסקרה וסבון גבות. אלא שאז הגיעה מעצבת השיער המפורסמת, שאחראית לפריזורה של הכוכבות הכי גדולות בעולם מבלה חדיד, היילי ביבר, כריסי טיגן והקרדשיאנז - ג'יין אטקין, וחשפה אותנו לעולם חדש של עיצוב גבות שלא הכרנו. תחזיקו חזק - מדובר בהשתלת גבות. כן, מתברר שיש דבר כזה. ממש כמו השתלת שיער שפופולרית בשנים האחרונות בקרב גברים, כך פועלת גם השתלת הגבות. מדובר בהשתלת זקיקי שיער באזור הגבה עבור אלו שסובלות מנשירה או היעדר צמיחה, שגורמות לשיער הגבות לצמוח באופן טבעי.

אטקין שיתפה סרטון של יותר משמונה דקות באינסטגרם שבו חשפה את התהליך כולו. החל ממהכנות ועד ההחלמה. בתור התחלה, היא מתייעצת עם הרופא המנתח ומכינה את העוקבים והצופים לתהליך. מדובר בניתוח של כחמש שעות שבו משתילים זקיקי שיער באזור הגבות. טרם הניתוח, בוחרים מעין "עיצוב" לגבה, שלפיו משתילים את השיער. לפי ד"ר ג'ייסון שמפיין, מומחה ברפואה אסתטית והשתלות שיער, שאחראי על הטיפול שעברה אטקין, התהליך מתאים בעיקר לכאלה שאין להן הרבה שיער או איבדו שיער בגבות וכן כאלה שלא עשו טיפולים בגבות בעבר כדוגמת מיקרובליידינג או איפור קבוע אחר. אחרי הניתוח צריך להיזהר משטיפת פנים, להימנע מחשיפה לשמש ולא להתאמן ולהזיע. אם אתן שוקלות - קחו זאת בחשבון.

הסרטון שהעלתה אטקין מראה בצורה הכי חשופה שיש את תהליך ההשתלה, כך שמי שרגישה לצילומי מחטים - אולי כדאי להימנע ולא להפעיל את הסרטון, או לפחות לדלג על חלקים ממנו. התהליך עצמו כרוך כאמור בלקיחת זקיקי שיער מהחלק האחורי של הראש, והשתלה שלהן באזור הגבה - לפי אותו עיצוב שנבחר מראש. למרות הסרטון שחלקים ממנו קשים לצפייה, בסיום התהליך מודה אטקין שהתהליך עצמו נטול כאב. חמש שעות וחצי אחרי שנכנסה לניתוח - היא מרגישה כרגיל. גם מומחים נוספים ברחבי העולם ואף בישראל מדווחים כי תהליך השתלת שיער בגבות הוא נטול כאב - ויתרה מכך, אינו משאיר צלקות.

תהליך ההחלמה מעט ארוך, אך התוצאה קבועה. לפי ד"ר שמפיין, אחרי שלושה או ארבעה חודשים מרגע הניתוח, השיער כבר גדל מעצמו באופן טבעי. אטקין משתפת כי היא צריכה להיות במעקב ובגלל האיסורים, תהליך ההחלמה עשוי להיות מעט מסורבל, אבל שוב היא מדגישה - הוא אינו כואב. אולי יש מעט עקצוצים או גירודים באזור הגבה, כך לדבריה, אבל אין תחושה של כאב. למשל, היא מספרת שהיא שוטפת פנים רק מסביב לעיניים או שהיא ישנה על הגב, כדי שהגבות לא יגעו בכריות. עשרה ימים אחרי הניתוח היא מגיעה למרפאה להסרת התפרים בחלק האחורי של ראשה, משם נלקחו זקיקי השיער שהושתלו בגבות, ואחרי שבועיים לביקורת אחרונה. את הסרטון היא מסיימת בשבחים - היא נפטרה מעיפרון הגבות, קמה באופן טבעי עם גבות מלאות וגורפת מחמאות.

עוד בוואלה! אופנה

היסטריית הביוטי החדשה: פיגמנט אדמדם בשפתיים

לכתבה המלאה

בארץ יש לא מעט מרפאות שמציעות את הטיפול הזה בדיוק, כך שאין צורך לטוס אל מעבר לים כדי להתחדש בגבות מלאות. מנגד, יש מי שיטען שיש לא מעט תרופות סבתא שמעודדות צמיחת שיער בגבות כמו שמן קיק ודומיהם ולכן הטיפול שכרוך בניתוח עשוי להיות מיותר. אין פסול בהעדפה של הגישות השמרניות כמו מריחת חומרים שמעודדים צמיחה, אך במרפאות טוענים כי השתלת שיער מדויקת יותר ומבטיחה תוצאות בלי הימורים - תוך חודשים ספורים הגבות מתמלאות והשיער צומח באופן טבעי, בדיוק במקום שהגדרת עבורו מראש, כך שעל הדרך את גם מקבלת גבות מסודרות. נראה כי היום כבר יש פתרון לכל פגם. כל מי שמרגיש שהוא אינו מרוצה מדבר מה בגוף שלו - יכול למצוא דרך לשפר זאת. לפעמים הדרכים ביזאריות או מפתיעות, ובעיקר חדשניות, אבל בשורה התחתונה - אם זה עוזר לאדם להרגיש שלם וטוב יותר עם עצמו, אז למה לא?

  • עוד באותו נושא:
  • גבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully