וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריית הביוטי החדשה: פיגמנט אדמדם בשפתיים

אחרי טירוף המיקרובליידינג לגבות, שהפך הכרחי אצל כל חובבת ביוטי שמאסה בעפרונות, פיגמנט השפתיים תופס תאוצה ומאיים להחליף את הליפסטיקים שהפכו זניחים בתקופת הקורונה. אז איך מתבצע התהליך וממה צריך להישמר?

אינסטגרם

איפור קבוע לשפתיים הוא נושא כאוב. אנחנו לרוב זוכרות את המראות הקשים של אותן נשים מבוגרות שהחליטו להדגיש את קו המתאר של השפתיים בגווני אדום שונים כתחליף לתוחם, לא ברור אם כקיצור לפעולת מריחת האודם או שבאמת יש מישהו בעולם הזה שחשב שמדובר בהליך יפה ואסתטי. ובכן, אחרי טירוף המיקרובליידינג לגבות, שכבר תפס תאוצה מסביב לעולם והצליח להגיע גם לרמות גבוהות מידי מאסטרים בישראל בשנתיים האחרונות, גם פיגמנט השפתיים מקבל נוכחות, ונראה כי לא יכול היה להיות טיימינג מדויק יותר.

תודות למסיכות הפנים שהפכו לאקססורי החשוב ביותר מאז מרץ האחרון, והאודמים והגלוסים שנזנחו במגירת הטואלט, פיגמנט דובדבן חושני לשפתיים מצליח לתת האפקט הרצוי של מעט צבע לפנים בלי חשש ממריחה לא סקסית על המסיכה. תודו באמת - זה קרה לכולכן!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'ני צ'רוואני, ביוטי אנג'לס, פיגמנט שפתיים. לשימוש אופנה בלבד!. יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס,
הסוף לליפסטיקים? ג'ני צ'רוואני בתוצאה הסופית/יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס

"המסיכות הובילו לביקוש מטורף בעניין", מספרת לנו חן מגן מנציגות האקדמייה של ביוטי אנג'לס בישראל, שמתמחים גם במיקרובליידינג לגבות. "אין לאף אחת כוח להתאפר עכשיו, כולן רוצות שהפנים כבר יהיו מסודרות בלי הרבה עבודה, החדרת פיגמנט לשפתיים פשוט עושה את העבודה".

מה התהליך כולל בעצם?
"החדרה של צבע לשכבה הראשונה של העור בשפתיים. סוג של קעקוע בטכניקה חדשנית בהחדרת פיגמנט ייעודי לשפתיים. השיטה הא שונה ממיקרובליידינג - גבות זה ידני וכאן זה באמצעות מכשור חשמלי. המטרה הסופית היא לתת לשפתיים מראה יותר חושני וגם לתקן אי-סימטריה. לא מדובר בתחליף לחומצה היאלורונית, אך התחימה של קו השפה יכולה לטפל בפרופורציות".

יש סקאלת צבעים לבחירה או אופציה אחת?
"יש המון צבעים, אבל הפופולרי ביותר הוא ורדרד-אדמדם. זה מה שנראה על ג'ני צ'רוואני שעשתה אצלנו לאחרונה, וגם אלה איילון שטסה להישרדות עשתה פיגמנט קרוב מאוד לזה. כי שם באמת לא הייתה אופציה להתאפר".

ג'ני צ'רוואני, ביוטי אנג'לס, פיגמנט שפתיים. לשימוש אופנה בלבד!. יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס,
כך זה נראה רגע אחרי סיום הטיפול/יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס

בבדיקה מעמיקה על התחום מתברר כי מסתתר כאן עולם ומלואו. ישנה גם אופציה לניטרול כהויות בשפתיים למי שסובלת מכתמים בעקבות עישון, פיגמטציה של לידה ופצעים בעברה, אך חשוב לציין כי נשים בהיריון, בעלות מחלות רקע, או כאלה שסובלות מאלרגיה כלשהי לא יכולות להתנסות בטירוף הביוטי החדש וייאלצו להישאר בגזרת האודמים.

הטיפול המדובר נע בין 1,500-2,500 שקלים, ומגן מחדדת כי הוא מחזיק "בין שנה וחצי לשנתיים וחצי, תלוי כמובן בסוג העור". מוצרי הפיגמנט המוחדרים לעור באקדמייה הם באישור ה-FDA האמריקני, כאלו שלא נוסו על בעלי חיים, ומי שמעוניינת לתת לשפתיה בוסט של צבע, נדרשת להקפיד ולוודא באיזה חומרים משתמשים במקום אליו היא הגיעה לטיפול. בנוסף, לא לקבוע אירועים מרגשים סמוך לטיפול (לא שיש הרבה כאלה בימים אלו) בשל הנפיחות שאמורה להיעלם בין 24-72 שעות, וגם לחכות לתוצאה סופית לאחר הקילוף הראשוני בכדי לקבל צבע מעודן יותר בשפה.

עוד בוואלה!

מה זה רטינול ולמה אתן צריכות אותו דווקא עכשיו?

לכתבה המלאה
ג'ני צ'רוואני, ביוטי אנג'לס, פיגמנט שפתיים. לשימוש אופנה בלבד!. יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס,
צ'רוואני אחרי טיפול. הנפיחות יורדת לגמרי בין 24-72 שעות/יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס

ובכן, מסקנות - אי אפשר להתעלם מהחשש של נגיעה בשפתיים. בכל זאת, מעבר ללירלורים אנחנו משתמשות בפה גם בשביל לאכול ושאר פעולות חיוניות, אבל כידוע אנחנו סאקריות של טיפולי ביוטי ויש לציין כי העבודות כאן מדברות בעד עצמן. ישנו פיגמנט עדין על השפתיים של המטופלות, כזה המדמה את תחושת הלחיים הסמוקות מהשמש, ואם תגדילו לעשות ותוסיפו שכבת וזלין קלה - אפשר לחשוב שהתמרחתן בגלוס יוקרתי של דיור. נחדד ונוסיף שכמו שאתן בודקות היטב את היסטוריית ד"ר המזריק, גם כאן חשוב לערוך בדיקה קפדנית למקום אליו אתן מתכננות להגיע לבצע את הטיפול.

ביוטי אנג'לס, פיגמנט שפתיים. לשימוש אופנה בלבד!. יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס,
לפני ואחרי בפיגמנט ורוד-אדמדם/יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס
ביוטי אנג'לס, פיגמנט שפתיים. לשימוש אופנה בלבד!. יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס,
שפה עליונה לפני פיגמנט, שפה תחתונה אחרי. טיפול בביוטי אנג'לס ישראל/יח"צ אקדמיה ביוטי אנג'לס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully