וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלנה כריסטנסן עירומה על הספה - אבל זה הרבה יותר מזה

7.12.2020 / 8:00

הסופר מודל הדנית פרסמה תמונות שלה בעירום על ספה פרחונית. חיפוש קל העלה כי מדובר בפרויקט חברתי של צלמת מניו יורק שמבקשת לקדם שוויון על ידי תיעוד בעירום של אנשים מכל המינים, גדלים, צבעים וגילים על אותה הספה בדיוק

הלנה כריסטנסן בבידוד ביער/INSTGRAM

בואו נהיה כנות - ראינו אינספור תמונות עירום של דוגמנית העל הדנית הלנה כריסטנסן. גם העובדה שהיא מחזיקה במותג אופנה משלה עם קטגוריית בגדי ים אותה היא מדגמנת, הופכת את מרבית התמונות שלה מהזמן האחרון לכאלה שלא כוללות הרבה מאוד בד. ואולם, אתמול (ראשון) היא החליטה להוריד את הבגדים למטרה חברתית חשובה שלא קשורה לשיווק של מוצר כזה או אחר. בפיד האינסטגרם שלה אפשר היה למצוא גלריה של ארבע תמונות עירום, מחציתן בשחור-לבן, כשהיא שוכבת על ספה פרחונית. מלבד תיוג הצלמת, מטרת התמונות לא הוסברה, אז החלטנו לחפור קצת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כמה תיוגים הלאה באינסטגרם חשפו כי מדובר בפרויקט חברתי של הצלמת קאת' איירלין שלה בעצמה יש 1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, בעוד שלכריסטנסן אין עדיין מיליון אחד. הזיה, אנחנו יודעות. הצלמת, שנולדה ברוסיה ומתגוררת היום בניו יורק, רגילה לעבוד עם המגזינים הגדולים - ווג, הארפר'ס בזאר, מרי קלייר, ואניטי פייר ואחרים, כמו גם עם מותגי יוקרה שונים כמו טיפאני או קרטייה. ואולם, לאחרונה היא החליטה להשקיע בפרויקט פרטי שלה שנקרא - "סדרת עירום על הספה", או כלשון ההאשטאג: nudecouchseries.

עוד בוואלה! אופנה

מדנמרק באהבה: הלנה כריסטנסן יוצאת בשת"פ רותח שיגרום לכן להתאהב

לכתבה המלאה

הפרויקט התחיל לפני כחודש ובמסגרתו מצלמת איירלין אנשים שונים בעירום על אותה ספה. בניגוד לכריסטנסן, רובם אינם מוכרים בקנה מידה עולמי. "החלטתי לפתוח את הסדרה ולהציג אנשים מכל הגילים/ מגדרים/ צורות/ מוצאים, כדי להראות שכולנו שווים", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה שלה בעצמה בעירום על הספה. "איזו דרך טובה יותר יש מאשר להתחיל על עצמי?". אחריה צולמו עוד נשים וגברים בצבעים ובגילים שונים, כמובטח - כולם על אותה ספה ובלי בגדים בכלל.

האחרונה בפרויקט של איירלין, נכון לעכשיו, זו כריסטנסן. על אף שכבר ראינו אותה בצילומי עירום אומנותיים רבים, אי אפשר שלא להגיד פעם נוספת שהסופר מודל הדנית בת ה-51 נראית פשוט מדהים.

אם תמונות העירום לא הספיקו לכם כדי לחמם את האווירה בחדר, כמה ימים לפני פרסום התמונות של כריסטנסן לפרויקט הספה, היא שיתפה תמונות שלה מתוך צילומים לוויקטוריה'ס סיקרט. הדוגמנית הרותחת לבשה כמה סטים סקסיים במיוחד של הלבשה תחתונה באדום, שחור ומנומר עם שילובי תחרות והנתונים הטבעיים המוצלחים שלה ששידרגו את הכל פלאים. אל זה מצטרפים גם צילומים שלה עם אחיינתה שרה לפרויקט של סטלה מקרטני. אם הייתם צריכים עוד הוכחות - קיבלתם אותם. חשבון האינסטגרם של כריסטנסן הוא בוודאות הכי סקסי שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully