וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכת הפופ-אפים של תל אביב

8.12.2020 / 7:50

הפופ-אפ החדש של H&M, החלל העצום של פקטורי 54, החנות המדליקה של Kiehl's והלוקיישן המפתיע של The Market. החברות מבינות כי יש צורך בשינוי ולפניכם הבשורה - מה שווה לרכוש והאם תזכו לחווית קנייה נעימה? יצאנו לבדוק

חנות פופ-אפ של קילס בדיזינגוף תל אביב/צילום: יחסי ציבור

סגירת הקניונים והמעבר לחנויות רחוב אילצו מותגים בינלאומיים ומקומיים כאחד לנסות ולחשוב מחוץ לקופסא. המתווה בעקבות מגיפת הקורונה אומנם מצריך כוננות ספיגה וריכוז מלא, שכן ההנחיות משתנות כל שעות ספורות והקניונים כבר חוזרים לפעולה, אך חברות רבות הבינו שמתכונת האונליין פשוט לא מספקת והן חייבות לפגוש את הלקוח פנים מול פנים. להעניק לו את חווית הקנייה שהוא כל כך צמא לה, לחוש את הבגד וכן, גם לבזבז בכדי להרגיש שהחיים חוזרים למסלולם. וכך, חזרה תל-אביב לעבר, לימי הזוהר בהם חנויות הרחוב היו הדבר הכי חם שיש, עם חנויות פופ-אפ מעוצבות וקונספטואליות.

אייץ' אנד אם, חנות פופ אפ. יח"צ,
לפגוש את הלקוח - הפופ- אפ של H&M בדיזינגוף/יח"צ

הפופ-אפ החדש של H&M בדיזינגוף 162

קבוצת מאץ' ריטייל, הזכיינית של H&M בישראל החליטה כי תפתח החודש שני פופ-אפים, אחרי חודשים בהם חנויות הרשת בקניונים סגורות וללא פלטפורמת אונליין. "אין ספק שהקורונה שינתה את השוק ואת ההתנהגות הצרכנית", מספרת לנו סמנכ"לית השיווק של H&M בישראל רונית גוטפריד ניסני. "אנו חושבים ופועלים 'מחוץ לקופסא' על מנת להנגיש ללקוחתינו את H&M ושתי חנויות הפופ-אפ נפתחו במיקומים מרכזיים בעיר, כאשר אנו בהחלט בודקים היתכנות של לוקיישנים אטרקטיביים בערים נוספות ברחבי הארץ".

חווית הקנייה: חלל חנויות הפופ-אפ אינו גדול, ומתאפשרת כניסה של עד 10 לקוחות בכל פעם עם חובה על עטיית מסיכה, כשכרגע יש פיילוט של מערכת ניהול תורים, על מנת שיהיה אפשר להירשם מראש ולהגיע. החנות בשינקין מתמקדת בבגדי ילדים ואקססוריז מעולים לעיצוב חדרי ילדים (מי שחובבת את המותג כבר יודעת), והחדשה בדיזינגוף נותנת מענה לנשים ההיסטריות שחיכו להשקת קולקציית הקפסולה של "אשת הערפד", עליה כבר בישרנו לכן לאחרונה. מעבר לכך - הרבה בייסיקים, מגוון טרנינגים וקפוצ'ונים, ואזות משגעות לבית ונתקלנו גם בכמה נצנצים לקראת הסילבסטר. אתן לא צריכות לפנות יום, הסיבוב הוא קצר, אבל לגמרי יש מה לרכוש.
פריט מנצח: שמלת מיני קצרה ושחורה של אשת הערפד, עשויה קטיפה עם שרוולים ארוכים, כתפיים מחודדות ותוספת פפיון בצווארון ב-229 שקלים.
לוקיישן: שינקין 30 ודיזינגוף 162.

חנות הפופ-אפ של אייץ' אנד אם בדיזינגוף תל אביב/צילום: יח"צ
אייץ' אנד אם, חנות פופ אפ. יח"צ,
בייסיקים הכרחיים לתקופת הקורונה/יח"צ
אייץ' אנד אם, חנות פופ אפ. יח"צ,
אסור לפסוח על מחלקת הפריטים לבית בפופ-אפ של H&M/יח"צ

הפופ-אפ של פקטורי 54 במתחם שרונה

כמו בכל אירוע או חנות של רשת מותגי האופנה היוקרתית, גם כאן מדובר במיצג מרשים. הפופ-אפ החדש של פקטורי 54 אשר ממוקם בהאנגר ענק במתחם שרונה, שונה מאוד מאותו אחד אשר נפתח בעבר בקניון TLV. המתכונת דאז הייתה אאוטלט עם שפע מעונות קודמות וכאן מונגשת קולקציית החורף של 2020 לקהל הרחב שלא מוכן להסתפק באונליין. "הפופ-אפ הזה נולד מתוך התקופה שאנו חיים בה, עולם הקורונה שטרף את הקלפים", מספר לנו ערן סילניקוב, קניין בכיר בפקטורי 54, "במרכז הארץ לא היה לנו איפה לפגוש את הלקוח בגלל שהכול סגור, רצינו להמחיש דברים בלייב ולא רק דרך האתר. לא כולם מתמסרים לחלוטין לאונליין, זו חוויה שונה ואנשים פשוט מצביעים ברגליים ומגיעים".

חווית הקנייה: ובכן, החלל בהחלט עצום, מה שחוסך את ההמתנה המייגעת בכניסה, עטיית מסיכה הכרחית, וגם בשיטוט בחנות בין הקולבים לא תרגישו את הלקוח הנוסף נושף לכם בעורף בחיפוש אחר מכנסי הטרנינג של אוף וויט. צוות המכירה אלו אותם אנשים המנהלים את החנויות במרכז הארץ, כך שהם מכירים היטב את הקולקציה, ותוך רגעים ספורים כבר יעזרו לכם להינעל על המותג שאתם מחפשים. מתוק במיוחד הוא האזור של הילדים (למי שאין לה בעיה לפזר אלפי שקלים על ברברי לילד שלה), גם את הגברים ממש לא הזניחו ויש כמות מכובדת של סחורה והנשים יכולות לזגזג בהנאה בין הקולקציה המופלאה של ראלף לורן, לבגדי הספורט של אלו יוגה ועד בגדי הריזורט של צימרמן.
פריט מנצח: שמלה לבנה ומתנפנפת של צימרמן, שאין לה שום קשר לחורף, אבל זה פשע לא לקנות אותה. 4,190 שקלים.
לוקיישן: מתחם שרונה תל-אביב, מול מסעדת קלארו. הפופ-אפ ייסגר בסוף השבוע.

חנות הפופ-אפ של פקטורי 54 במתחם שרונה. חורף 2020/צילום: יחסי ציבור
פקטורי 54, פופ אפ. אביעד זיסמן,
לא כולם מסתפקים בחווית האונליין. הפופ-אפ של פקטורי 54 במתחם שרונה/אביעד זיסמן
פקטורי 54, פופ אפ. אביעד זיסמן,
ביקור מטריף בממלכת הילדים של פקטורי 54/אביעד זיסמן

הפופ-אפ של Kiehl's בדיזינגוף 209

מותג הטיפוח הניו-יורקי אשר ממוקם בימים כסדרם בדיזינגוף סנטר פתח לפני מספר שבועות פופ-אפ בדיזינגוף 162, כיום הפופ-אפ של אייץ' אנד אם. מחלקת השיווק ראתה כי טוב והחליטה להאריך את תקופת הפופ-אפ לשבועיים נוספים והפעם בדיזינגוף 209. "למעלה מחודשיים החנויות שלנו בקניונים סגורות", מספרת לנו מנהלת חטיבת היוקרה בלוריאל איה מונק, "היינו צריכים לחשוב על דרך לפגוש את הלקוחות תחת המגבלות וההנחיות של התו הסגול ולחזור לחווית השירות שאנחנו רגילים לתת".

חווית הקנייה: הדגש על שירות ניכר בהחלט, ואיך שתיכנסו וימדדו לכם חום פלוס שפריץ מאלכוג'ל, המוכרת תלווה אתכם לכל מדף בכדי שתוכלו למצוא את מבוקשכם. עומס אין, כך שלא היה צורך להמתין בתור, על אף שהחלל לא גדול וכמותמיד - מדובר בחנות ממתקים לטיפוח.
פריט מנצח: קרם לחות אולטרה פיישל ב-265 שקלים ל-125 מ"ל.
לוקיישן: דיזינגוף 209 תל-אביב.

חנות פופ-אפ של קילס בדיזינגוף תל אביב/צילום: יחסי ציבור
פופ אפ קילס תל אביב. אסף לוי,
קפיצה קטנה לחו"ל באמצע דיזינגוף/אסף לוי
פופ אפ קילס תל אביב. אסף לוי,
הבינו כי טוב - הפופ-אפ של Kiehl's ממשיך לעוד מספר שבועות/אסף לוי

הפופ-אפ של The Market בדיזינגוף 158

קובי במברון, הבעלים של the market, פועל כבר עשור באזור רמלה, כשלפני שנה אף עבר לוקיישן לקניון עזריאלי רמלה לחנות גדולה יותר. המעבר שעבד מעולה פרה עידן הקורונה, פחות התממשק עם החודשים האחרונים ולכן החליט לפתוח פופ-אפ בלב דיזינגוף. "מגיעות לכאן לקוחות חדשות שאף פעם לא נחשפתי אליהן ומספרות שהן ממש שמחות שיש עכשיו מוקד בתל-אביב", הוא מספר לנו, "כרגע אני כאן לזמן לא ידוע, כמה שיהיה צורך. עד לפתיחת הקניונים, הפופ-אפ יישאר".

חווית הקנייה: דבר ראשון - יש לעקוב אחר השילוט. הפופ-אפ ממוקם בבניין בקומה השנייה ברחוב דיזינגוף, בחלל ענק בו אפשר להסתובב בחופשיות. סבינה מוסייב, דנה סידי ונטע אפרתי הן רק חלק מהמעצבות המקומיות שתוכלו למצוא שם כשהמחירים זהים לאלו של המעצבות בחנויות ובאתרים. יש פינה המוקדשת לבגדי ערב, מה שהיה ה'פורטה' של 'דה מרקט', בעיקר של סבינה מוסייב, ולצד זה הרבה חליפות קלילות, בגדי ספורט, טרנינגים ופינה לייבוא החל מ-one teaspoon, cotton citizen ועוד.
פריט מנצח: מעיל פוף של mysa בצבע חום ב-560 שקלים.
לוקיישן: דיזינגוף 158 תל-אביב, קומה שנייה.

חנות הפופ-אפ של the market בדיזינגוף תל אביב/צילום: יחסי ציבור
דה מרקט, פופ אפ תל אביב. יח"צ,
the market מגיע לתל-אביב/יח"צ
דה מרקט, פופ אפ תל אביב. יח"צ,
סבינה מוסייב, נטע אפרתי, דנה סידי ו-MYSA. פופ-אפ של מותגים מקומיים/יח"צ

פריטים מומלצים מהפופ-אפים:

פופ אפ, אייץ אנד אם, פקטורי 54, קילס. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מימין לשמאל: קרם פנים של קילס ב-265 שקלים, מעיל פוף חום ל'דה מרקט' ב-560 שקלים, שמלת "אשת הערפד" מאייץ' אנד אם ב-229 שקלים ושמלה לבנה של צימרמן לפקטורי 54, 4,190 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully