וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'ויוה לה ג'וסי': אשלי גרהאם והבת של מדונה בקמפיין הלבשה תחתונה לוהט

לקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של ג'וסי קוטור גייסו את דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם ואת הבת של מדונה, לורדס ליאון, לסשן תמונות חושפניות. אחת הציגה אנדר בוב במטפחת קשירה ושערות בידיים והשנייה נותרה טופלס בתחתונים ממותגים

אתר רשמי

"יצרנו את הקולקציה האולטימטיבית לילדות נחמדות שאוהבות 'סטאף'", כך נכתב באתר הבית של ג'וסי קוטור לשיתוף הפעולה המיוחד עם מותג ההלבשה התחתונה הצבעוני Parade. "עיצבנו קולקציה שחוגגת את הנצחיות של ביטוי עצמי נועז". ובכן, ביטוי עצמי נועז הוא בהחלט שם המשחק בקולקציה הססגונית הזו, ולשם כך גייסו את אחת האושיות הבועטות בתעשייה לורדס מריה צ'יקונה ליאון, או כמו שרובכם מכירים אותה - הבת של מדונה.

לורדס בת ה-24, שמטפחת גם קריירה כדוגמנית ופרזנטורית בוחרת את הפרויקטים שלה בקפידה כשהאחרון בהם הוא הקולקציה של אדידס וסטלה מקרטני, המעצבת הבריטית שגם העניקה לה את ההזדמנות לקמפיין הראשון בתעשיית האופנה. מאז היא גם התהלכה בשבוע האופנה בניו יורק בשנת 2018 בחזה חשוף ושערות בבית השחי בתצוגה של המותג ג'יפסי ספורט, השתתפה במיצג אורגיה המוני ביריד אמנות במיאמי, ודואגת לקדם את האג'נדה החברתית כי אין מה להיפטר משיער גוף.

לורדס צ'יקונה ליאון, ג'וסי קוטור. אתר רשמי, צילום מסך
כשהיא מצטלמת - זה כבר עם קטע. לורדס ליאון, הבת של מדונה/צילום מסך, אתר רשמי

גם בקמפיין הנוכחי ניתן לראות אותה מוחצנת במטפחת קשירה בהצלב על איזור החזה, אנדר בוב מבצבץ, שערות על הידיים וציפורניים ורדרדות. שיער ראשה צבוע בחלקו הקדמי באדום ומאחור שחור, ואם התחברנו לזה או לא זה כבר עניין אחר - את הסחורה היא לגמרי סיפקה.

עוד הצטרפה לקמפיין הנועז, אשלי גרהאם, שממש לאחרונה כיכבה על שער מטריף של ווג איטליה לצד דוגמניות הפלאס סייז פלומה אלססר וג'יל קורטלב שמקדם את שינוי אידיאל היופי. גרהאם הצטלמה טופלס עם תחתונים סגולים כשעליהם הכיתוב ג'וסי בצבעי גלידה ובעוד תמונה במעיל פרוות שרלינג, ללא חולצה או חזייה תחתיו ועם תחתונים ורודים בשני גוונים.

הקולקציה הקינקית, שחלקה כבר 'סולד אאוט' באתר הרשמי של ג'וסי, מציעה תחתונים במגוון גזרות כשהם נמכרים במארזים הנעים בין 42-88$ תחת הקטגוריות: 'אחי, איפה חבילת הקוטור שלי?', 'ויוה לה ג'וסי' וגם 'האושר שבחבילת בלינג'. המטפחת הצבעונית של לורדס מוצעת ב-22$ בלבד ובמארזים תוכלו למצוא תחתוני חוטיני בגזרה גבוהה, בריף, טנגה, בוקסר עם שקיפויות בצדדים והכול בצבעים של שחור, כחול, ירוק זית, אדום, לבן ולוגו ג'וסי בעיטור אבנים או זהב. למוגזמות שאוהבות לנז'רי.

עוד בוואלה!

ספגטי, פנדי וישבן מפואר: התמונה השערורייתית של אשלי גרהאם

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם, ג'וסי קוטור. אתר רשמי, צילום מסך
אשלי גרהאם טופלס/צילום מסך, אתר רשמי
לורדס ליאון, ג'וסי קוטור. אתר רשמי,
מה עם צבע השיער? זה שעל הראש. לורדס ליאון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully