וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הקיימות: גבריאלה הרסט מונתה למעצבת הראשית של קלואה

8.12.2020 / 11:00

המעצבת הראשית של בית האופנה הצרפתי בארבע השנים האחרונות, נטשה רמזי לוי, הודיעה על פרישה - ותוך ימים ספורים נמצאה לה מחליפה. המעצבת גבריאלה הרסט, עם רשימת לקוחות נוצצת במיוחד, תיכנס לתפקיד הנחשק - לצד העבודה בבית האופנה הנושא את שמה

תצוגה של קלואה בפריז, 2017/אתר רשמי

לפני ימים ספורים הודיע בית האופנה הצרפתי קלואה כי נטשה רמזי לוי, המעצבת שעמדה בראשו בארבע השנים האחרונות, פורשת מתפקידה. בניגוד למקרים אחרים, שבהם לקח לבתי אופנה זמן רב לגייס מעצב או מעצבת ראשית חדשים, קלואה לא בזבזו רגע ובמהירות מינו מישהי חדשה לתפקיד. אתמול (שני) הודיעו בבית האופנה כי המעצבת גבריאלה הרסט תיכנס לנעליים הגדולות. הרסט, שנולדה באורוגוואי ומתגוררת כיום בניו יורק, תציג את הקולקציה הראשונה שלה לקלואה במרץ 2021, וזאת במקביל לעבודה כמנהלת הקריאייטיבית של המותג שלה הנושא את שמה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גבריאלה הרסט. GettyImages
המעצבת החדשה של קלואה. גבריאלה הרסט/GettyImages

גבריאלה הרסט החלה את דרכה כמעצבת אופנה ב-2004 עם ליין ראשון שהשיקה בברוקלין כשבכיסה היו רק 700 דולרים. מאז היא התפתחה, ואת בית האופנה הנושא את שמה הקימה ב-2015. לאורך כל הדרך הקפידה על ייצור מתחשב בסביבה ונראה כי זהו אחד מהעקרונות הבולטים שלה, שהיא גם מביאה איתה לעבודה החדשה בקלואה - קידום אופנה בת-קיימא. התיקים שלה, ובעיקר הדגם שנקרא 'נינה', הפכו לשם דבר ונראה שכמעט כל מפורסמת נחשבת בעולם נראתה לפחות פעם אחת עם פריטים שעיצבה הרסט. ברשימת הלקוחות שלה אפשר למצוא את מייגן מרקל, איוונקה ומלניה טראמפ, ראניה מלכת ירדן, אנג'לינה ג'ולי ועוד ועוד. ואם לא די בכך, בספטמבר האחרון זכתה הרסט בפרס מעצבת בגדי הנשים האמריקנית של השנה בטקס של מועצת מעצבי האופנה של ארצות הברית.

עוד בוואלה! אופנה

סטריט וקוטור: הכירו את המעצב החדש של ז'יבנשי

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מייגן מרקל עם תיק 'נינה' המפורסם של גבריאלה הרסט/GettyImages

הבחירה בהרסט לתפקיד של קלואה, היא לא רק בשל ההישגים שלה או רשימת הלקוחות הנוצצת. הסיבות העיקריות לבחירה בה הן ההבנה שלה את גוף האישה והעיצוב לאור זאת, לצד אג'נדת הקיימות שהיא מקדמת, שתופסת תאוצה בשנים האחרונות ואף קיבלה "בוסט" רציני בחסות מגיפת הקורונה. כמו כן, אי אפשר להתעלם מכך שבבית האופנה קלואה מעדיפים נשים בתפקיד המעצבת הראשית, שכן מי שהיו שם קודם לכן, מלבד רמזי לוי, הן סטלה מקרטני, פיבי פילו וקלייר וויט-קלר.

"תמיד הערצתי את האנרגיה היצירתית התוססת של הרסט ואת החוש הנהדר שלה לאומנות איכותית", מסר ריקרדו בליני, מנכ"ל קלואה, בהודעה לעיתונות על דבר המינוי. "החזון העוצמתי שלה על אופנה אחראית מגלם את הערכים והמחויבות שיש היום לקו הנשים של קלואה. גבריאלה היא אישה שחושבת קדימה והמנהיגות היצירתית שלה תהיה כוח חיובי בהתפתחות ובהרחבת החזון של מייסדנו על נשיות משמעותית ועוצמתית". הרסט הודתה על הבחירה בה ומסרה באותה הצהרה כי ברצונה "ליצור עסק מודע חברתית ומאוזן עם הסביבה שלו" בתקופה שלה בקלואה.

איוונקה טראמפ מרוקו שדה תעופה וושינגטון. AP
איוונקה טארמפ לובשת גבריאלה הרסט. בקרוב נראה עיצוב דומה בקלואה?/AP
  • עוד באותו נושא:
  • קלואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully