וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכה את הכסף: הבת של סטיב ג'ובס מככבת בקמפיין ביוטי ראשון

9.12.2020 / 8:00

בתו של מייסד אפל המנוח לוהקה לקמפיין של חברת הביוטי גלוסייר לקראת החגים, והצטלמה בכוחות עצמה, בלי נוכחות של צלם במקום, עירומה בתוך אמבטיית קצף - כשלגופה תכשיטי זהב ומוצרי החברה. לנו יש כבר הימור מה גרם לה להסכים לג'וב

בווידאו: סטיב ג'ובס מציג את האייפון הראשון/צילום: חברת אפל

מעניין מה היה אומר סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל אפל המנוח, לו היה בחיים לראות את הבת שלו קוטפת קמפיין דוגמנות ראשון. נראה כי הקשר בין ג'ובס, שהפך עם השנים מזוהה עם חולצת גולף שחורה, לעולם האופנה או הביוטי הוא מקרי בהחלט, אבל בתו איב בת ה-22 כבר עושה צעדים ראשונים בתעשייה.

איב ג'ובס לוהקה לקמפיין ביוטי ראשון של המותג גלוסייר, שצולם באווירה שובבה וסקסית למדי. בשתי תמונות מתוך הקמפיין היא נראית שוכבת באמבטיית קצף, כשרק תכשיטים זהובים לגופה ולק אדום על ציפורנייה. בתמונה אחת היא עם כוס יין ובתמונה שנייה מחזיקה בשפתון של המותג ומדבקות עיניים שנועדו לטפל בכהויות ונפיחויות באזור. לפי מנכ"לית גלוסייר, אמילי ווייס, מדובר בקמפיין חגים באווירת הריחוק החברתי, ובמסגרתו התמונות של כל המשתתפות צולמו לבד, בלי נוכחות של צלם. כלומר מי שהעמיד את הסט ודאג לפריים המוצלח היא איב ג'ובס בעצמה. אז האם מלבד היכולת לדגמן, מדובר פה בכישרון חבוי נוסף?

יכול מאוד להיות שמה שגרם לג'ובס, שמחזיקה היום ב-158 אלף עוקבים באינסטגרם, לצאת לדרך עצמאית, לרצות להתפתח, למצוא עבודה ולפתח קריירה היא העובדה שבתחילת השנה, עוד לפני שפרצה המגיפה בעולם, התבטאה אמה, לורן פאוול ג'ובס, וסיפרה כי אין בכוונתה להוריש לשלושת ילדיה את הונה. הסיבה, לדבריה, היא שאינה מעוניינת לייצר שושלת של עושר. בהתבטאות שלה בנושא טענה כי לדעתה זה לא הוגן שאנשים בודדים יחזיקו בכמות אדירה של הון, ולדבריה צבירת כסף בידי משפחות בודדות מסוכנת לחברה. רק כדי לשים את המספרים על השולחן, הונה של לורן פאוול ג'ובס נאמד היום ביותר מ-20 מיליארד דולר.

לאיב ג'ובס הצעירה יש שני אחים - ארין בת ה-25 וריד בן ה-29. מלבדם, יש לה עוד אחות למחצה, ליסה ברנן ג'ובס, בת 42, בתו הבכורה של סטיב ג'ובס מזוגתו כריס אן-ברנן שעשתה לא מעט צרות וכותרות בשנים האחרונות. כשבע שנים לאחר מותו של סטיב ג'ובס, הוציאה ליסה ברנן ספר זיכרונות על אביה, ובו סיפרה על מערכת היחסים המתוחה ביניהם לאורך השנים. בספר תיארה יחס קר ומזלזל מצדו, דבר שהוביל לסערה ציבורית נרחבת, ולתגובות מצד בני המשפחה שטענו כי אין אמת בדברים, לפחות לא מנקודת מבטם.

עוד בוואלה! אופנה

האם זה ה'איט בג' החדש של פראדה?

לכתבה המלאה

וכך, יוצאת לה איב ג'ובס לדרך משלה ומתחילה לבסס את מעמדה הכלכלי ולבנות את המוניטין בתעשייה. להיות 'הבת של' זה נחמד, אך בכדי שזה יישאר לאורך זמן יש להעניק ערך מוסף. בחשבון האינסטגרם שלה אפשר לקבל הצצה אל חייה, שכוללים גם כמה רגעי אופנה וביוטי. היא אמנם לא משוויצה בבגדי מעצבים יוקרתיים ולא מתהדרת במלתחה נוצצת, אבל ההימור שלנו הוא שזה מצב זמני. אנחנו גם צופות בעתיד יותר ויותר תיוגים של בתי אופנה שיתחילו לשלוח לה מתנות תמורת פרסום ראוי בפיד. אם תשאלו אותנו, כדאי לפתוח עין.

לורן פאוול סטיב ג'ובס 2010. GettyImages
לא תוריש את המיליארדים לילדים. לורן פאוול וסטיב ג'ובס ב-2010/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully