וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשר קרס ו-30 מלכות יופי צנחו למים המזוהמים

10.12.2020 / 23:42

30 הדוגמניות שהתחרו על תואר מלכת היופי של תאילנד, הצטופפו על גשר שמוקם בצ'אנג מאי כשלפתע הוא קרס מעומס משקלן. למרבה המזל הגובה לא היה רב והאירוע הסתיים בפציעות קלות של שלוש מהן. צפו באירוע הביזארי

הפדיחה של מלכת היופי - מיס בלגיה מועדת והחזייה נופלת לה/מערכת "אסור לפספס"

לא משנה מי תזכה השנה בתואר "מלכת היופי של תאילנד", בכל מקרה 30 המועמדות היפהפיות לא ישכחו כל חייהן את היום השני של התחרות השנתית. הן הצטלמו על גשר, כנראה עדין במיוחד, כשלפתע הוא קרס וגרם לנפילתן של כל המועמדות למים המזוהמים שהיו מתחת לגשר.

הרגע הביזארי הזה תועד בזמן אמת, כאשר כל המתמודדות לבשו חולצה אחידה של התחרות וחבשו כובע נגד השמש וגם מסיכה לפנים. למרבה המזל, הגשר לא מוקם בגובה רב והנפילה לא הייתה כואבת וגרמה רק לפציעות קלות לחלק מהבנות.

מתמודדות בתחרות מיס תאילנד נופלות למים. VIRAL PRESS, Giphy
אופסי/Giphy, VIRAL PRESS

כתוצאה מהנפילה שלוש מהמתמודדות נפצעו בצורה קלה. אחת סבלה מחתכים וחבלות במצחה, כששתי הבנות האחרות ספגו חבלות קלות. כולן נלקחו לבית החולים ושוחררו.

הגשר נמצא בצ'אנג מאי, העיר היפהפיה בצפון המדינה שהרבה ישראלים נוהגים לבקר בה והיה עשוי כולו מחבלים, שהיו מחוברים לפלדה בצדדים. הבעלים של בית הקפה שאליו הוביל הגשר היה כל כך נבוך מהתקרית הזו והוא החליט לתרום 500 אלף באט כדי לממן את הטיפול בפצועות ואת ניקוי הבגדים הלבנים שהתלכלכו במים. "אני לא יודע למה הגשר קרס. הוא חזק, אבל לא היה יכול לעמוד במשקל של הבנות. בעתיד, נבצע בו שיפורים שיהיה אפילו חזק יותר", הוא אמר.

אגב, אחרי הנפילה, 27 הבנות שלא נפגעו כלל, המשיכו באירוע ללא שלוש הבנות שפונו לבית החולים והן הצטרפו יום לאחר מכן. ד"ר אדיסורן סאדי, מנהל תחרות מלכת היופי 2020, כינה את הנפילה הזו "בלתי צפויה". למרבה האירוניה הוא גם הסביר שהתחרות הועברה מבנגקוק הבירה לצ'אנג מאי מטעמי בטיחות.

צפו ברגעי המבוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully