וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזה קליל: מתקפת הלוקים של קייט מידלטון

9.12.2020 / 12:45

הדוכסית מקיימברדיג' ובעלה הנסיך וויליאם יצאו לטיול רשמי ראשון מאז פרוץ המגיפה. בשלושה ימים של נסיעה ברחבי בריטניה, היא החליפה לא פחות משישה לוקים ואם חשבתם שהיא חגגה את היציאה מהבית בחידוש המלתחה וזנחה את אג'נדת המיחזור שלה - כדאי שתחשבו שוב

רויטרס

נכון במהלך ימי הסגר חשבתן המון על כל הבגדים והלוקים שאתן מתות ללבוש ברגע שתוכלו לצאת שוב מהבית? אז כנראה שהדוכסית מקיימברדיג' קייט מידלטון, חולקת אתכן את התחושה. בשלושת הימים האחרונים היא החליפה לא פחות משישה לוקים בזמן סיור מלכותי שבו לקחה חלק. כנראה שהיא הייתה כבר כל כך צמאה להתלבש כדי לצאת החוצה מהבית, כך שקיבלנו מתקפת אאוטפיטים משוגעת. ותנו לנו רגע להגיד את המובן מאליו - אם חשבתן שמידלטון עשתה שופינג אונליין והתחדשה בבגדים במהלך הסגר - תחשבו שוב. הלוקים שלבשה בימים האחרונים, כמובן בהתאם לאופי של הדוכסית - ממוחזרים, ונלבשו כבר בעבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון הנסיך וויליאם. GettyImages
יוצאים לטיול ברכבת. קייט מידלטון במעיל של מקווין לצד הנסיך וויליאם/GettyImages

הנסיך ויליאם וקייט מידלטון יצאו לנסיעה רשמית ראשונה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, נסיעה של שלושה ימים שבמסגרתה הם נוסעים ברכבת ומגיעים ליעדים בסקוטלנד, ווילס ואנגליה. המטרה העיקרית היא לפגוש עובדים חיוניים ולהודות להם על חלקם במאבק בהתפשטות הקורונה. בימים האלו, כאמור, החליפה מידלטון שישה לוקים - וגם הקפידה לגוון במסכות פנים, שכבר הפכו לאקססורי לכל דבר ועניין.

אז איזה לוקים בדיוק זכינו לראות על מידלטון? הלוק הראשון שלבשה, זה שעלתה איתו לרכבת בלונדון, כולל מעיל ירוק זית של אלכסנדר מקווין (שלבשה גם בינואר האחרון), מגפי עקב מזמש שחור של ראלף לורן, תיק של גרייס האן ומסיכת פנים פרחונית של אמאיה קדס.

עוד בוואלה! אופנה

הסוד בפרטים הקטנים: בלוק של קייט מידלטון מתחבא מסר מרגש

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם. GettyImages
קייט במעיל תכלת של קתרין ווקר, גם הוא כמובן נלבש בעבר/GettyImages

הבא אחריו במצעד הלוקים הוא מעיל כחול של קתרין ווקר, שנלבש על ידה גם ב-2018 וגם ב-2019. אל המעיל הכחול צירפה מידלטון את אותם המגפיים, תיק קלאץ' שחור של Strathberry ומסיכת פנים פרחונית נוספת של אמאיה קידס, הפעם בגוונים תכולים שתואמים למעיל.

אנחנו רק בהתחלה, אז קחו אוויר. עוד במזוודה של מידלטון לסיור הרכבת חוצה בריטניה אפשר למצוא מעיל ירוק עמוק וממוחזר של קתרין ווקר עם תיק קלאץ' של אלכסנדר מקווין ואותם מגפיים, שוב. כמו כן ברשימה יש גם לוק על טהרת הנייבי, עם מעיל של המותג Hobbs שנלבש מעל שני סוודרים שונים. אחד מהם הוא סוודר צבעוני של המותג הסקוטי BRORA והשני הוא סוודר בגוון שמנת חלק. גם את המעיל הזה, אם תהיתן - לבשה מידלטון בכמה הזדמנויות בעברה.

קייט מידלטון הנסיך וויליאם. GettyImages
זמן לסלפי. קייט עם מעיל נייבי וסוודר צבעוני/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
אותו מעיל, סוודר אחר/GettyImages

הלוק האחרון בסיור של מידלטון הוא לוק סקוטי למדי שעושה כבוד לטארטן - מעיל אדום וממוחזר, תיראו מופתעים, של אלכסנדר מקווין שנלבש מעל חצאית סקוטית של אמילי ויקסטד לצד אותם מגפיים של ראלף לורן ואותו תיק של גרייס האן, פלוס צעיף תואם ללוק. אפשר להניח מכך, שמדיניות צמצום הצריכה שמקדמת מידלטון, בין אם במודע ובין אם לא, כולל גם אריזה של אקססוריז מועטים והדגמה של היכולת לשלב אותם בלוקים שונים. ותחשבו על זה, אם מדובר במגפיים קלאסיים בצבע שחור ותיק קלאץ' שחור קלאסי בלי גימיקים מיותרים או זכורים למדי - למה שנצטרך יותר מאחד כזה במלתחה שלנו?

קייט מידלטון. GettyImages
לוק סקוטי למופת/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
קייט מתאימה את מסיכת הפנים ללוק, מה שמוכיח שהם הפכו לאקססורי לכל דבר ועניין/GettyImages
קייט מידלטון הנסיך וויליאם המלכה אליזבת. GettyImages
ושלום למלכה. קייט במעיל ירוק עמוק של קתרין ווקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully