וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת מהבית: אין שטיחים אדומים - אבל גל גדות עדיין מתוקתקת

11.12.2020 / 0:05

סרטה החדש של גל גדות, "וונדר וומן 1984", יופץ בסוף החודש והיא מחממת מנועים עם מסיבות עיתונאים וריאיונות בזום. נכון, היינו מעדיפות אותה מצטלמת בשלל זוויות באירוע מתוקשר, אבל למזלנו זה שהעולם הפך לווירטואלי לא גרם לה לוותר על הלוקים הנוצצים

דה רוק/אינסטגרם

סרטה החדש של גל גדות, "וונדר וומן 1984", יופץ בסוף החודש לצפייה, מה שאומר שלכוכבת יש לא מעט עבודה. רק לפני פחות משבועיים היא סיפרה שהיא נערכת ל"סערה" וסופגת קצת שקט - והנה הגיע הרגע. בתקופה האחרונה אפשר לראות את פיד האינסטגרם שלה ושל המלבישה הצמודה, אליזבת סטיוארט, מוצף בלא מעט לוקים נוצצים. אלא שבמקום שטיחים אדומים ופרמיירות חובקות עולם, כפי שאמור היה לקרות אלמלא לא הייתה קורונה בעולם, גל גדות, ממש כמו כולנו, עברה לזום - והיא בעיקר מתראיינת מסלון ביתה. גם זו רוטינה שכולנו כבר מכירות - עבודה שגרתית מהבית בפיג'מה, מקסימום נגיעה קלה של מייק-אפ והחלפת טופ, רק שגל גדות לקחה את העניין צעד קדימה ודאגה שהצוות הצמוד יתקתק אותה 24/7. חלום שלנו.

הלוק הראשון עושה כבוד לדמות הבדיונית שאותה היא מגלמת בסרט - וונדר וומן, כמובן. גדות לבשה טוטאל לוק של מיו מיו שכולל מכנסיים משובצים בשחור-לבן, חולצת טי עם ההדפס של וונדר וומן וסניקרס שחורות. סטיוארט שיתפה סודות מאחורי הקלעים, וסיפרה שהיא גזרה את השרוולים לחולצת הטי, כך שהפכה אותה לגופייה, ואף הוסיפה לה כריות בכתפיים בשביל נפח נחוץ בסגנון שנות ה-80, שכל כך טרנדי עכשיו.

לוק נוסף שבו מתהדרת גדות כולל שמלת מיני אדומה של לנוון עם תוספת עניבה שקשורה על הצוואר, שמלה מקולקציית אביב 2012, שהוצגה על המסלול בלי אותה תוספת בד. משמלה מוצלחת אחת לאחרת - לטקס פרסי MTV לבשה גדות שמלת מיני שחורה של עם קישוטים אבסטרקטיים בסגול, אדום ונייבי של לואי ויטון, בשילוב סטילטו בצבע אדום של סרג'יו רוסי, שהתכתבו עם הלוק. מחיר השמלה, תחזיקו חזק, הוא 5,700 דולרים, ואין פה שום אפס מיותר. אבל אם גם יש לכן כמה אלפי דולרים מיותרים, היא כבר סולד אאוט. הנעליים עדיין זמינות במחיר של 615 דולרים.

עוד בוואלה! אופנה

השקט שלפני הסערה: גל גדות מתגעגעת לקיץ בשמלה חלומית

לכתבה המלאה

לוק סולידי אחר של גדות שעלה באינסטגרם, אותו היא לבשה למסיבת עיתונאים, גם הוא על טהרת האדום - שמסתמן בתור הצבע המועדף על גל והצוות שלה בתקופה האחרונה. מכנסיים אדומים וחולצה שחורה חושפת כתפיים של MONSE, שמחירה 1,090 דולרים כשעל אוזניה אפשר לראות עגילים של טיפאני, מה שמוביל אותנו לכך שרק לאחרונה היא שיתפה צילומים בכיכובה למותג התכשיטים היוקרתי. עוד נרשמה בשלל המראות - שמלה אקסטרה ססגונית בכל צבעי הקשת עם צווארון 'פוסי בואו' ושרוולים מתרחבים מהקולקציה החדשה של patou, שאפילו עוד לא זמינה לרכישה באתר. בין לוק מוצלח אחד לאחר, מוצאת גל גדות גם זמן לנוח. בתמונה שהיא העלתה, לבושה בחלוק ומאופרת, היא סיכמה: "אני אוהבת את השמש התמידית של לוס אנג'לס בין מפגשים וירטואליים, ריאיונות בזום, אירועים חברתיים וכל המסכים החדשים האלה בחיינו". אנחנו היינו מעדיפות לראות אותך פייס טו פייס.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully