וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואלה דה ויל מאשרת: שר מטיילת בלונדון בלוק שחור-לבן מטריף

10.12.2020 / 14:00

האישה והאגדה נראתה בלונדון בלוק חצי-חצי שכל פריט בו לבד מעט משונה, אבל החיבור יחדיו פלוס האטטיוד ההיסטרי של הזמרת שר בגיל 74 גרמו לנו לבהות במשך שעות. 101 דלמטים גרסת הקורונה

אימג'בנק GettyImages

לרגע היה נדמה שנתקלנו בגרסה מחודשת בקרואלה דה ויל על מדרכות לונדון. הדיווה הבלתי מעורערת שר סובבה ראשים עם לוק שחור-לבן מהפנט שכל כך מרענן בנוף הטרנינגים המתיש. אל המעיל שתפס את רוב תשומת לבנו, צירפה שר את האקססורי הלוהט של הרגע, שאם אתן קוראות אדוקות של וואלה! אופנה, אתן כבר יודעות להשלים לבד את המשפט ולהגיד שמדובר בכובע בארט.

שר, בת 74 להזכירכן, מי שלגמרי אפשר להגיד עליה "אגדה חיה" ולא להרגיש שהפרזנו, יצאה לאולפני BBC בלונדון באאוטפיט ייחודי שיכול להיות מסוכן במיוחד, אבל עם אטטיוד כמו של הפאשן אייקון הנוכחית - התוצאה די מדהימה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שר לונדון. GettyImages
מפזרת את האאטיוד המדליק שלה לכל עבר. שר מסתובבת לה בלונדון/GettyImages

אז מה היה בלוק הזה של שר? בראש ובראשונה - המעיל. מעיל א-סימטרי שמחולק לשניים - שכמייה שחורה שיושבת מעל ז'קט צמר לבן-שמנת. על החלק של השכמייה אפשר גם לראות רקמה של חץ כפול ותוספת תיפורים בולטים בחוט לבן על קצוות הבד השחור. הכתפורים שמחברים בין שני החלקים יוצרים את היעדר הסימטריות המגניבה. הניגודיות של השחור-לבן הזו ממשיכה גם בכובע הבארט - שמחציתו שחור ומחציתו לבן. בעונת החורף שעבר טרנד ה"חצי-חצי" היה במלוא הדרו ובא לידי ביטוי במעילים, כובעים ונעליים - ולמרות שחשנו כי אותו טרנד דעך קלות - שר מראה איך אפשר להחיות טרנדים בלי להפוך קורבן אופנה.

עוד בוואלה! אופנה

האופנובריות: שר, קים קרדשיאן ונעמי קמפבל בשיתוף פעולה חלומי

לכתבה המלאה
שר לונדון. GettyImages
מוסיפה ג'ינס כדי להקליל את כל העסק/GettyImages

מה שעוד מעניין בלוק זו הבחירה הקלילה במכנסי ג'ינס מעט משופשפים בגזרה ישרה עם התרחבות קלה בסיומת, פלוס מגפיים עם עקב קליל ליומיום. בהתאם לעידן הקורונה שבו אנחנו חיות כבר שנה - שר גם הקפידה לעטות על הפנים מסיכה שחורה, פלוס שרשרת טורקיז, שבאופן די מפתיע התכתבה בצורה מושלמת עם הלוק והרגישה חלק טבעי ממנו.

מלבד מסיכת הפנים והכובע, בגזרת האקססוריז נרשם גם תיק מנומר עם נגיעות כתומות של כרום הארטס. כאמור, כל פריט בפני עצמו אולי לא היה עובד לנו, אבל השילוב הוא זה שיוצר לוק מעניין בעל תעוזה. היכולת לקחת פריטים שלא בהכרח עובדים יחדיו ולחבר אותם לכדי לוק הרמוני זהו כישרון שיש רק למעטים, יחידי סגולה של ממש, אז אולי צריך גם לפרגן לסטייליסטית ולמלבישה של הדיווה, מרג'אן מלקפור, שעומדת מאחורי כל ההצגה. שאפו.

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully