וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיח אדום ראשון: קייט מידלטון שיחקה אותה - אבל הילדים גנבו את ההצגה

13.12.2020 / 12:00

בני משפחת המלוכה בבריטניה - קייט מידלטון, הנסיך וויליאם והילדים ג'ורג', שרלוט ולואי, הגיעו בסוף השבוע לתיאטרון בלונדון וצעדו בכניסה על שטיח אדום. קייט מידלטון סוף סוף נראתה מדהים - אבל הדיוק האמיתי היה בגזרת הנסיכים הקטנים

סיכום העשור/רויטרס

מגיע השלב בחייהם של נסיכים צעירים שנולדו אל משפחת מלוכה שבו הם צריכים ללמוד ללכת על שטיחים אדומים. השלב הזה עבור הנסיכים הבריטים ג'ורג', שרלוט ולואי הגיע בסוף השבוע האחרון. שלושת ילדיהם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביקרו בתיאטרון פלאדיום בלונדון וצעדו פנימה על שטיח אדום כשהם לא מפסיקים לפזר חיוכים ולהתרגש מהמעמד. כדאי שתכינו את עצמכם לזה, כי זה באמת היה אחד הרגעים הכי מתוקים שראינו לאחרונה.

הילדים ללא ספק משכו את מלוא תשומת הלב, אבל בחרנו להתחיל דווקא בלוק של קייט שהיה מוצלח למדי. הדוכסית מקיימברידג' משחקת אותה לאחרונה בגדול והפעם לבשה שמלה נהדרת בכחול נייבי עם הדפס לבן של אלסנדרה ריץ'. כמובן, מדובר בשמלה שהיא כבר לבשה בעבר. אל השמלה צירפה מידלטון עקבי זמש של פראדה בגוון כחול תואם לשמלה, תיק של Smythson שעולה 625 פאונד, עגילי פנינה של סימון רושה ובשלוף את מסיכת הפנים הפרחונית של אמאיה קידס שהיא מרבה לעטות על הפנים. הנסיך וויליאם לבש סוודר אדום באווירת חג המולד, כנראה, כשמתחתיו בצבצה מכופתרת לבנה יחד עם ז'קט בכחול נייבי.

קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
הנה הם באים - משפחת המלוכה מוצלחים מתמיד/GettyImages

אימא קייט דאגה להלביש את הילדים בסטייל מלכותי שתואם מאוד את סגנון הלבוש בארמון - מעונבים, ייצוגיים, וגם הייתה קריצה בצבעוניות לאימא ואבא. יורש העצר והמלך לעתיד, הנסיך ג'ורג' בן השבע לבש סוודר פסים כחול-אדום של ראלף לורן שעשוי מצמר וקשמיר. בהתאם ל"אפקט קייט" המוכר, שבמסגרתו כל בגד שהדוכסית לובשת אוזל במהירות מהמדפים, כך גם הסוודר של ג'ורג', שכבר הוכרז עליו סולד אאוט. בניגוד לאחיה הגדול שלובש מעצבים, האחות הקטנה, הנסיכה שרלוט בת החמש, לבשה שמלת משבצות בגווני כחול, לבן וחום עם צווארון ראפלס מתוק של המותג הנגיש ilporticciolo, ומחירה בסך הכל 75 פאונד. רוב המידות אזלו, אך נכון לשעה זו עדיין נותרו כמה מידות אחרונות באתר המותג.

קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
גנבו את ההצגה. הנסיכה שרלוט והנסיך לואי/GettyImages

ואחרון חביב - לואי. הנסיך הקטן בן השנתיים, ירש את האאוטפיט מאחיו הגדול ג'ורג'. קייט מידלטון אמנם דוכסית אבל בכל הנוגע להעברת בגדים מהילד הבכור לילד הצעיר, היא נוהגת כמו כל האימהות. וכיאה לממחזרת שהיא, היא אינה מתחדשת בעוד בגדים בשביל הבן הצעיר, אלא פשוט מעבירה לו את המלתחה שכבר קטנה על אחיו הגדול. לשטיח האדום הראשון בחייו, לבש לואי מעיל כחול מתוק במיוחד של אמאיה קידס עשוי צמר, שכאמור - נלבש בעבר על ידי ג'ורג', למפגש עם המלכה בשנת 2017. בזמנו, נמכר המעיל תמורת 85 פאונד.

בעוד אצלנו שובו של עולם התרבות עדיין מרגיש קצת כמו חלום רחוק, בבריטניה העסקים כרגיל. המופע שאליו הגיעו בני משפחת המלוכה הוא מופע לילדים שעלה לרגל תקופת החגים מעבר לים, גם לאות הוקרה לעובדים חיוניים ובני משפחותיהם שקיבלו כרטיסים לאירוע. לנו נראה ששרלוט מיצתה את האירוע מהר מאוד, אבל איך אומרים? המעמד מחייב!

עוד בוואלה!

ארזה קליל: מתקפת הלוקים של קייט מידלטון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
קייט בשמלה מעולה של אלסנדרה ריץ', וויליאם באווירת חג המולד/GettyImages
קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
הסוודר של ג'ורג' מראלף לורן כבר סולד אאוט/GettyImages
קייט מידלטון, הנסיך ויליאם, שארלוט. GettyImages
זהו, הילדה מיצתה את האירוע. מתי הולכים הביתה? קייט עם ג'ורג', שרלוט ולואי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully