וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם את יכולה להצטלם לאינסטה - את יכולה לדגמן": לני קלום בשער ראשון לווג

13.12.2020 / 11:00

הסופר מודל היידי קלום ובתה הטינאייג'רית בת ה-16 לני זכו לככב יחד על שער מגזין ווג גרמניה להפקת אופנה משגעת לצד ריאיון על משפחה, מערכת היחסים ביניהן ותעשיית הדוגמנות של 2020

: Amazon Prime

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, והפקת האופנה פלוס השער האייטיזי הלוהט של היידי קלום ובתה לני לווג גרמניה מראה עד כמה המשפט הזה מדויק. הסופר מודל הגרמנייה בת ה-47 ובתה בת ה-16 מככבות יחד בפעם הראשונה על גיליון ינואר-פברואר 2021 של המגזין בשער צבעוני במיוחד, ולצדו הפקת אופנה. השתיים גם ישבו לריאיון חשוף וסיפרו על משפחה, מערכת היחסים ביניהן ועל עסקי הדוגמנות, שבהם האימא כבר ותיקה והילדה רק עושה את צעדיה הראשונים.

בשער נראות השתיים בחליפות משלימות של ורסצ'ה. לני במכנסיים ורודים ובלייזר אוברסייז עם כריות כתפיים בצבע כחול - והיידי בז'קט בוורוד פוקסיה ומכנסיים מחויטים בכחול. על השאלה, "האם תמיד ידעת שתהיי דוגמנית?", ענתה לני: "זה היה רק עניין של זמן. ההצעה הראשונה הייתה כשהייתי בת 12 או 13 וזה היה מותג שאהבתי - ברנדי מלוויל. התחננתי לאימא שלי אבל היא אמרה שאין סיכוי. היום אני יודעת שזה היה מוקדם מידי". בשלב זה, התערבה היידי: "16 זה גיל טוב להתחיל לדגמן. אם את יכולה לנהוג - את גם יכולה להחזיק בחשבון אינסטגרם ולהראות את הפנים שלך. להתחיל בשער לווג זו זכות מטורפת".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בעקבות תפיסת העולם הזו של אמה, אפשר לראות שלני באמת הופכת לאחרונה פעילה יותר באינסטגרם. את החשבון שלה היא פתחה רק השנה כשהתמונה הראשונה ממרץ 2020, בה היא נראית מהגב לצדו של טום קאוליץ, שנישא לאמה היידי בשנה שעברה. כעת החשבון שלה כבר מונה שמונה תמונות, ארבע מהן מאותה הפקה לווג - יריית פתיחה מוצלחת לחשבון עמוס במיוחד כמו של כל הדוגמניות העסוקות שעומד כרגע על 343 אלף עוקבים ו"וי" כחול נחשק.

עוד בוואלה! אופנה

זרוקה וטוב לה: ככה אנחנו רוצות לראות את היידי קלום תמיד

לכתבה המלאה

"את מרגישה שאנשים משווים אותך לילדות של דוגמניות ממשפחות בולטות אחרות כמו קאיה גרבר, לילי רוז-דפ, קנדל ג'נר, ג'יג'י ובלה חדיד?", נשאלה לני. "צריך להיזהר ולא להשוות את עצמך לאחרות. זו תופעת לוואי של פלטפורמות כמו טיקטוק או אינסטגרם", היא עונה בחוכמה, "זה תמיד טוב לקבל השראה, אבל לא להשוות. אני עושה את הדברים שלי ואני מרגישה עם זה הכי בנוח".

אימא היידי מוסיפה: "אני מנסה ללמד את בתי לא להתייחס לדעות של אחרים, אבל זה קל להגיד וקשה לעשות. לכן רציתי שתמתין עם האינסטגרם ועם פתיחת חשבון ציבורי ותשתמש רק בחשבון פרטי עם החברים. בני נוער אמנם צריכים להיזהר עם הרשתות החברתיות, אבל הן גם עשו לנו טוב. בשנות ה-90 אנשים חשבו בתבניות - אדג'י, גראנג', הירואין שיק, אופנה גבוהה. מגוון האישיות, צורות הגוף וצבעי העור שרואים היום ברשתות - זה דבר נפלא".

מלבד תמונת השער, השתיים כאמור הצטלמו לעוד תמונות וסרטונים על סט שמח במיוחד. במגזין אף סיפרו כי היידי המקצוענית הייתה אפילו משוחררת, נגישה ורכה יותר נוכח התוספת המרגשת של בתה שהייתה עמה על הסט. לני גם צולמה בטוטאל לוק שחור של לואי ויטון ובהמשך הצטלמו השתיים בלוקים של שאנל, בבגדי קטיפה של המותג Wolford ובשמלות שחורות פליסה תואמות של בוטגה ונטה.

את הטעימה מהטיזר לריאיון, שפורסם במטרה לעודד אנשים לקנות את המגזין המודפס ולקרוא שם את הריאיון במלואו, מסיימות השתיים במענה לשאלה - "איזה ניסיון היידי תעביר ללני - ואיזה טעויות היא תיתן לה לחוות בעצמה?". לדבריה של היידי, "כאימא, אני חושבת היטב באיזה קרבות להילחם ולא מתחרפנת מניסיון לצביעת שיער בבית או מבן זוג חדש. לסמים לעומת זאת יש לי אפס סובלנות. אני מקווה שהדברים שאני מנסה להעביר יעברו. המטרה היא לתת לילדים מצפן כדי שהם יוכלו לקבל החלטות נכונות גם כשאני לא לידם".

וקצת זיכרונות ילדות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully