וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתירה את הבאמפ: קרלי קלוס ההריונית בלוק קז'ואלי הכי נכון שיש

14.12.2020 / 8:00

הדוגמנית ההריונית, שכמעט ולא חושפת את בטנה ההמתפתחת, יצאה לסיבוב ברחובות ניו יורק כשהיא מאמצת את הטריק הכי ישן להסתרה. מזל שהיא עשתה את זה בלוק מונוכרומטי סולידי וקז'ואלי, עם כל הטרנדים הכי נכונים

צילום מסך

מאז שפורסם שהדוגמנית קרלי קלוס ובעלה ג'ושוע קושנר מצפים לילד, הם כמעט ולא נתפסו בעדשת הפפראצי. בניגוד להרבה דוגמניות אחרות ששיתפו תמונות היריון חשופות והציגו לראווה את הבאמפ, קרלי קלוס עד כה די נמנעה והסתפקה רק בתמונה אחת עם שמלה צהובה של ז'קמוס בה היא מחזיקה את הבטן הקטנטנה.

בחשבון האינסטגרם של קלוס בת ה-28 יש מעט מאוד נוכחות של ההיריון, ולכן לא פלא שהיא הפכה ל"מטרה חמה" עבור צלמי הרחוב, שממש מחכים להשיג תיעוד של הבטן ההריונית. אלא שבמקרה הזה, מזג האוויר לגמרי משחק לטובתה, וגם כשהיא יוצאת החוצה - היא דואגת להתעטף היטב במעילים גדולים שיסתירו את כל מה שהיא לא מעוניינת לחשוף כרגע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קרלי קלוס פפראצי. Backgrid, בקריד
מסתירה היטב עם הטריק הכי ישן בספר. קרלי קלוס בניו יורק/בקריד, Backgrid

בסוף השבוע האחרון יצאה קלוס לשיטוט ברחובות ניו יורק כשהיא לובשת שילוב של כמה טרנדים מעולים - פלוס מעיל גדול, כמובן, ותיק מעצבים. הלוק של קלוס ליום הסידורים בתפוח הגדול כלל מעיל צמר שחור רחב, מכנסי סקיני בצבע שחור גם כן, ללוק סולידי, וחולצה עם צווארון פולו בגוון שבין אוף וויט לקפה. רק בחודש שעבר דיווחנו לכן כי סריגי הפולו מסתמנים כלהיט החדש בגזרת האיט-גירלז באינסטגרם לצד נוכחות מרשימה בקולקציות של שלל מעצבים ומותגים נחשבים - מפנדי וקלואה דרך מיסוני, דה רואו ונוספים. ולא רק זה, באותה כתבה גם זיהינו שהפייבוריטים של הטרנד הם בגווני קפה, חום וקרם.

עוד בוואלה! אופנה

מבית היוצר של סבא: הצווארון הנכון של הרגע

לכתבה המלאה

לצד אותה חולצת פולו ומעיל גדול נרשם גם תיק של דיור בצבע שחור ומסיכת פנים כירורגית שחורה, שהשלימה את ההופעה והתכתבה באופן מדויק עם יתר הפריטים שיצרו לוק מונוכרומטי. בגזרת הנעליים בחרה קלוס במגפונים קטנטנים עם עקב מרובע נמוך ושרוכים לאורך הנעל. גם הגזרה הזו מתכתבת עם טרנד עכשווי, שהוא ההשפעה הבלתי ניתנת לערעור של מגפי ד"ר מרטינס שעשו קאמבק רציני. סך הכול לוק קז'ואלי נכון, סולידי, אך לצד המחמאות, נציין כי יצר המציצנות לא נותן לנו מנוח - ובפעם הבאה ממש נשמח לראות קצת יותר מהבאמפ.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלי קלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully