וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לקרדשיאנז: בקרוב כולנו נאמץ את התסרוקת הזו?

18.12.2020 / 7:30

האחיות קרדשיאן-ג'נר נראות לאחרונה עם תסרוקת זהה: שיער ארוך במיוחד כשבקצוות גוונים בהירים, הגזורות בצורה מדורגת שמחמיאה לפנים. זה נראה טבעי וקל לאימוץ, אבל בסך הכול מדובר בתוספות איכותיות. האם זה הלוק החם הבא?

קים קרדשיאן חוגגת 40 במסיבה על אי בודד/אינסטגרם

אנחנו רגילות שבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר משנות את השיער שלהן כל שני וחמישי ושממש אבל ממש קשה לעקוב עם איזה צבע, אורך או צורה הן קמות בכל בוקר. אבל הפעם, באופן מפתיע, שתיים מבין האחיות בחרו באותו סגנון והן דבקות בו כבר זמן מה. אנחנו מדברות על קים קרדשיאן וקנדל ג'נר שאימצו לאחרונה את תוספות השיער שהאריכו להן את השיער פי כמה, כשבקצותיהן גווני חום דבש-ג'ינג'י.

ייתכן כי מי שסיפקה להן השראה היא דווקא בלה חדיד שלקראת יום ההולדת שלה שחל באוקטובר אימצה לעצמה תוספות שיער בגווני דבש שהאריכו את שיערה הקצר שלה וסיפקו לו זריקת צבע, זה לא היה מוצלח במיוחד וגם לא ממש החמיא לה לעור הפנים, אבל בלה כידוע היא זיקית. אחרי שהאחיות ראו כי טוב, כל אחת מהן - קרדשיאן וג'נר, החליטו לאמץ את הסגנון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

התוספות של קני, שמגיעות מאמנית התוספות של הסלבס פריסיליה וואלס, יצרו הרמוניה בין השורשים הכהים לקצוות הבהירים, סוג של תחושה טבעית, עד כמה שאפשר להיות טבעי כשמדובר בתוספות. לא מדובר בסתם תוספות שיער בצבע אחיד אלא כאלה עם נגיעות גוונים די טבעיים. סגנון ה"אומברה" הזה, כלומר ה"דהייה" של הצבע גורמת לתוספות להיראות לא עשויות למדי, פלוס אפקט הקצוות השרופים עם גווני דבש לכיוון הג'ינג'י. כך נראה כאילו האחיות בילו זמן רב בשמש והשיער דהה והתבהר בתהליך טבעי.

עוד בוואלה! אופנה

הכנות ליום ההולדת: בלה חדיד במייקאובר חדש

לכתבה המלאה

לאחרונה גם קלואי קרדשיאן, היחידה מבין כל האחיות שבאמת נשענת על שורשים די בהירים, גם התהדרה בתוספות המוגזמות של וואלס. את שיערה החדש של קים דואג לסדר מעצב השיער הצמוד כריס אפלטון, שמצליח להתאים את הפריזורה בכל פעם בהתאם לקונספט הנדרש וכידוע אצל קימי - כל יום הוא יום צילום.

אפשר לומר כי השימוש בצבעים האלה דווקא מתאים יותר לעונות הקיץ ופחות לחורף הקודר, אבל לבנות משפחת קרדשיאן חוקים משלהן. אם נתייחס רגע גם לאורך, לאחר ההסבר המפורט על הגוון, נראה כי התספורת עצמה לא ישרה, אלא מדורגת - כך שבמרכז הגב נמצא החלק הארוך ביותר ובצדדים השיער קצר יותר, מה שיוצר מסגרת מחמיאה לפנים. אם תשאלו אותנו, בקצב שבו בנות ברחבי העולם מאמצות טרנדים שהקרדשיאנז מנסות להטמיע - לא רחוק היום שבו זו תהיה התספורת הפופולרית ביותר באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully