וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא החיבה לווינטג': סבונים מוצקים לפנים הם הדבר הבא

שירלי אכסלרוד

15.12.2020 / 12:15

הסבון המוצק מבית סבא רושם קאמבק מסעיר בקטגוריית הביוטי, רק שהפעם עם אדפטציה לא רגילה לאיזור הפנים. איזה מקציף בצורה יעילה, מי מצטיין בריח משגע ואיזה אחד זכה למנקה האולטימטיבי? תרמנו את פנינו למדע ולהלן התוצאות

אולי זה העניין האקולוגי בצמצום אריזות ובמוצרים חסכוניים ופשוטים ואולי זו פשוט החיבה לווינטג', אבל הסבון המוצק, מוצר שאפשר למצוא בעיקר אצל סבא בכיור, עושה קאמבק. האם הוא מייבש ואכזרי ויסיר לכן מהפנים את כל התאים המתים וגם חלק מהחיים? זה תלוי במרכיבים ולא במצב הצבירה. האם הוא פחות היגייני? לא בהכרח. אם תדאגו להשאיר אותו על משטח יבש ולא טובל בשלולית מים מטונפת, זה בטח יעזור. הנסייניות של המדור בדקו 5 סבונים מוצקים שמסתובבים שם בחוץ, להלן התוצאות:

AHAVA - סבון בוץ מינרלי

אהבה, סבון מוצק. יח"צ,
יעיל בניקוי לכל מקום, אבל לכל מקום!/יח"צ

הסבון של AHAVA שמכיל כמובן בוץ מינרלי, הוא עובד ניקיון יעיל שארגן לנסיינית ע' פנים נקיות ורגועות אחרי שהמסכה חירבה לה את האפידרמיס והנביטה לה, כאילו לא קשה גם ככה, פצעים עקשניים בקו הלסת והלחיים. "מקציף קלות, בריח נעים יחסית למוצרי בוץ. הוא קצת מייבש, כך שהשתמשתי בו יום כן ויום לא לסירוגין, ובשום מקרה לא באזור העדין של העיניים. מוצלח במיוחד גם לחזה, לגב, ולכל מקום אחר, ממש *כל מקום*, שצומחים בו חצ'קונים".
מחיר: 45 שקלים ל-100 גר'.
ניתן להשיג בסופר פארם, באתר ובחנויות המותג.

פרמייר ים המלח - סבון בוץ מינרלי

פרמייר, סבון מוצק. יח"צ,
מיועד רק לעור שמן, יבשושיות - היזהרו/יח"צ

הבוץ אותו בוץ, הים אותו ים ובחצי מחיר: הסבון של פרמייר ים המלח מפצה בביצועים לא רעים על מראה לא מסעיר וריח לא משהו. הסבון, שחור ועשיר מבוץ מינרלי, עושה גם הוא עבודה יסודית מאוד של המסת שומנים וג'יפה, ויתאים בעיקר לעור שמן ומחוצ'קן שהמילים "ניקוי עמוק" לא מפחידות אותו. בעלות עור רגיל או יבש - תפסו מחסה.
מחיר: 24.90 שקלים ל-100 גר'.
ניתן להשיג באתר ובחנויות המותג.

ד"ר דבור - סבון ורדים ויסמין

ד"ר דבור, סבון מוצק. יח"צ,
ריח ורדים נהדר, מצטיין הקטגוריה/יח"צ

לסבון ורדים ויסמין של ד"ר דבור יש כמה שימושים מומלצים שהצלחנו לחשוב עליהם: יש לו ריח למות שעושה חשק לדחוף אותו לארון הבגדים, כנהוג במאה הקודמת. מדובר ללא ספק בסבון הנאה מכולם, עם לוק נזירי וטבעי, שמצטלם יפה לאינסטוש. ואם בכל זאת תחליטו להשתמש בו כסבון, יש לדעת שהוא נטול אלכוהול, חומרים משמרים, פראבנים ושמנים מינרליים, ולכן מתאים לכל סוגי העור. הנסיינית דיווחה שהוא שחרר את הנקבוביות משאריות מעיקות של איפור וקרם הגנה, ושהריח המושלם שלו ליווה אותה, לגמרי בטוב, שעות ארוכות אחרי המקלחת.
מחיר: 35 שקלים ל-100 גר'.
ניתן להשיג באתר.

פולה בליק - Lightening Soap

פולה, סבון מוצק. יח"צ,
משאיר עור צח ולח, אך לא מטפל מספיק בפיגמנטציה/יח"צ

הנסיינית שצברה בחייה כמה כתמי שמש איכותיים שרק נראים מריזורט בסיישל אבל הם בכלל מהים בפלמחים, קיבלה את הסבון המוצק של פולה שמבטיח לטפל בפיגמנטציה. אם נשים לרגע בצד את ההבטחה הזו, מדובר בסבון עדין ונעים, שמשאיר עור צח ולח בלי לייבש אותו. אבל גם אחרי עשרה ימים של שימוש בסבון, בלי טיפול ההבהרה השלם שכולל גם סבון נוזלי, סרום וקרם יום, הכתמים לא זזו מילימטר.
מחיר: 100 שקלים.
ניתן להשיג באתר או בקליניקה בתל אביב.

עוד בוואלה!

מה זה רטינול ולמה אתן צריכות אותו דווקא עכשיו?

לכתבה המלאה

SABON - סבון מסדרת Fresh & Glow

סבון, סבון מוצק. יח"צ,
עושה עבודה לא רעה בכלל בניקוי סוף יום/יח"צ

סבון הפנים של SABON הוא הדבר הכי קרוב לסבונים של פעם, בצורה, בצבע וגם בריח, ולכן די מפתיע לגלות שהוא טבעוני. לנסיינית הוא לגמרי נראה כמו סבון ידיים, אבל המברשת הפלאפי החמודה שהגיעה אותו עזרה לה להתגבר על המעצור הפסיכולוגי ולהתחיל להקציף: "כבר היו לי סבונים יעילים ממנו, ולא הגעתי לאותה תחושת ניקיון ממכרת שאני רגילה אליה. אבל לזכותו ייאמר שהוא מצליח להיות עשיר ועדין גם יחד, ובסך הכול עושה עבודה לא רעה בכלל בניקוי סוף יום של איפור מהפנים".
מחיר: 79 שקלים ל-125 גר'.
ניתן להשיג בחנויות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully