וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס חנוכה: שירה האס נוצצת בטקס בינלאומי

15.12.2020 / 11:50

השחקנית הישראלית המצליחה שבשנה האחרונה הוסיפה לעצמה את הטייטל "בינלאומית", ממשיכה לקצור הצלחות ועושה זאת בקסם ובצניעות שלה. להנחיית טקס חנוכה עולמי מירושלים היא לבשה שמלה שמאזנת בין המחשופים וכך נוצר לוק מעודן ונכון

טריילר הסדרה "מורדת", שירה האס/נטפליקס

השחקנית המצליחה שירה האס, שבשנה האחרונה שדרגה את הטייטל שלה ל"בינלאומית", ממשיכה לקצור הצלחות - ועושה זאת בצניעות וקסם ששמורים רק לה. הפעם היא בחרה באחד הלוקים הכי נוצצים שראינו בזמן האחרון להנחיית טקס חנוכה הבינלאומי של ארגון ג'נסיס העולמי שנערך על חומות ירושלים.

מצד אחד, בגלל שיש לנו צמא עז לשטיחים אדומים, לא קשה להלהיב אותנו עם לוקים משובחים שהושקעה בהם מחשבה, אך מהצד השני - לא איבדנו את הסטנדרטים שלנו. האס לבשה טוטאל לוק של אלון ליבנה עם סטיילינג נכון של חיה וידר כשהשמלה הנבחרת לאירוע המכובד מאזנת נכון בין חשיפה והסתרה ומשדרת יוקרה.

שירה האס לובשת אלון ליבנה לטקס חנוכה של ג'נסיס. יח"צ,
איזון נכון בין חשיפה והסתירה. שירה האס בלוק של אלון ליבנה/יח"צ

השמלה מחולקת לשניים כשבחלק התחתון חצאית מקסי עם שסע סקסי, לצד נעלי עקב קלאסיות בצבע שחור של אלדו ובחלק העליון מעין סריג זהב שמתחבר אולי לאווירת ירושלים. על גזרת הביוטי היה אמון אדם משאל, שבחר לאסוף את שיערה ולאפר אותה באופן טבעי על טהרת צבעי הברונזה של שאנל עם נגיעות מבריקות ונוצצות שמוסיפות עוד קצת גלאם. תוספת האקססורי הנחוצה הגיעה בדמות עגילי אוברסייז זהובים.

"האירוע התרחש על חומות מגדל דויד בירושלים, ולכן בחרתי באריג מוזהב בגזרה סגורה לחלק העליון", סיפר המעצב אלון ליבנה. "לחלק התחתון עיצבתי חצאית עיפרון ארוכה בצבע שחור עם שסע צדדי. למראה הקלאסי של השמלה זווגו עגילים מוזהבים שתואמים בטקסטורה לחלק העליון של השמלה".

עוד בוואלה! אופנה

זה מה שתעשיית האופנה מתכננת לשירה האס

לכתבה המלאה
שירה האס לובשת אלון ליבנה לטקס חנוכה של ג'נסיס. יח"צ,
איפור ושיער: אדם משאלי. שירה האס/יח"צ

האס פרצה בענק אחרי שכיכבה בסדרה "המורדת" של נטפליקס, ומאז היא לא מפסיקה לעבוד. אחרי המועמדות הנוצצת לאמי, שבו אמנם לא זכתה, הגיע פרס מרגש אחר - הסרט "אסיה" בכיכובה זכה בפרס אופיר, והיא עצמה קטפה את פרס שחקנית המשנה. היא גם נכנסה לרשימה היוקרתית של פורבס - "30 מתחת ל-30", והיא מככבת תדיר בהפקות אופנה של מגזינים בולטים בעולם מווג, לה אופישייל, Cr fashion ועוד.

שירה האס לובשת אלון ליבנה לטקס חנוכה של ג'נסיס. יח"צ,
נוצצת בטקס חנוכה עולמי. האס/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • שירה האס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully